Manawydan Mantis

Zobrazit revize: Problém číslo1050 Zpět na problém ]
Shrnutí 0001050: Obarvování itemů s partial hue
Revize 30.12.2012 - 00:13 z Stig
Popis Fiddler i InsideUO exportuje ze hry plate chest s vadnyma pixelama (nekde neni R=G=B tam kde ma byt) ale pritom kdyz to ve hre obarvim tak to v gumpu obarvi i ty pixely co by nemelo. Pritom tooltip co vyjizdi uz je "spravne" zobrazuje vadny, neobarveny. Nejlepe je to patrne prave na plate chest, kde je videt, ze v gumpu se obarvi i to, kde R != G != B (nektere pixely na kovovych castech plate chest), zatimco v tooltipu ne.. a naopak - v gumpu jsou obarvene i hnede pasky kde R != G != B (tedy obarvene by byt nemely) a v tooltipu jsou tyto pasky spravne videt neobarvene, v puvodni hnede barve. Tedy gump neco obarvuje tak jak by to melo idealne vypadat a tooltip take, ale kazda z tech verzi obsahuje chyby (ani jedno zobrazeni neni bezchybne u plate chest).. bohuzel se mi vsak nepodarilo odhalit v tom zadnou zakonitost.
Revize 30.12.2012 - 02:10 z Stig
Popis Fiddler i InsideUO exportuje ze hry plate chest s vadnyma pixelama (nekde neni R=G=B tam kde ma byt) ale pritom kdyz to ve hre obarvim tak to v gumpu obarvi i ty pixely co by nemelo. Pritom tooltip co vyjizdi uz je "spravne" zobrazuje vadny, neobarveny. Nejlepe je to patrne prave na plate chest, kde je videt, ze v gumpu se obarvi i to, kde R != G != B (nektere pixely na kovovych castech plate chest), zatimco v tooltipu ne.. a naopak - v gumpu jsou obarvene i hnede pasky kde R != G != B (tedy obarvene by byt nemely) a v tooltipu jsou tyto pasky spravne videt neobarvene, v puvodni hnede barve. Tedy gump neco obarvuje tak jak by to melo idealne vypadat a tooltip take, ale kazda z tech verzi obsahuje chyby (ani jedno zobrazeni neni bezchybne u plate chest).. bohuzel se mi vsak nepodarilo odhalit v tom zadnou zakonitost.
Pripojil sem screenshot kde je to dobre patrne, jinak se to musi pixel po pixelu prochazet v grafickym editoru a hledat..
Revize 30.12.2012 - 02:13 z Stig
Popis Fiddler i InsideUO exportuje ze hry plate chest s vadnyma pixelama (nekde neni R=G=B tam kde "ma byt") ale pritom kdyz to ve hre obarvim tak to v gumpu obarvi i ty pixely co "by nemelo". Pritom tooltip co vyjizdi uz je "spravne" zobrazuje vadny, neobarveny. Nejlepe je to patrne prave na plate chest, kde je videt, ze v gumpu se obarvi i to, kde R != G != B (nektere pixely na kovovych castech plate chest), zatimco v tooltipu ne.. a naopak - v gumpu jsou obarvene i hnede pasky kde R != G != B (tedy obarvene by byt nemely) a v tooltipu jsou tyto pasky spravne videt neobarvene, v puvodni hnede barve. Tedy gump neco obarvuje tak jak by to melo idealne vypadat a tooltip take, ale kazda z tech verzi obsahuje chyby (ani jedno zobrazeni neni bezchybne u plate chest).. bohuzel se mi vsak nepodarilo odhalit v tom zadnou zakonitost.
Pripojil sem screenshot kde je to dobre patrne, jinak se to musi pixel po pixelu prochazet v grafickym editoru a hledat..
Revize 30.12.2012 - 02:17 z Stig
Popis Fiddler i InsideUO exportuje ze hry plate chest s vadnyma pixelama (nekde neni R=G=B tam kde "ma byt") ale pritom kdyz to ve hre obarvim tak to v gumpu obarvi i ty pixely co "by nemelo". Pritom tooltip co vyjizdi uz je "spravne" zobrazuje vadny, neobarveny. Nejlepe je to patrne prave na plate chest, kde je videt, ze v gumpu se obarvi i to, kde R != G != B (nektere pixely na kovovych castech plate chest), zatimco v tooltipu ne.. a naopak - v gumpu jsou obarvene i hnede pasky kde R != G != B (tedy obarvene by byt nemely) a v tooltipu jsou tyto pasky spravne videt neobarvene, v puvodni hnede barve. Tedy gump neco obarvuje tak jak by to melo idealne vypadat a tooltip take, ale kazda z tech verzi obsahuje chyby (ani jedno zobrazeni neni bezchybne u plate chest).. bohuzel se mi vsak nepodarilo odhalit v tom zadnou zakonitost.
Pripojil sem screenshot kde je to dobre patrne, jinak se to musi pixel po pixelu prochazet v grafickym editoru a hledat..

PS: Ty obrazky exportovany skrz Fiddlera a InsideUO obsahuji technicky "vadne" pixely (R != G != B), pokud mam spravne informace. Je to "original" grafika. Je to u vice itemu. Divny je, ze gump si s tim poradi a tooltip ne. A gump si zas neporadi s NEobarvenim kozenych casti (R != G != B).
Revize 30.12.2012 - 02:18 z Stig
Popis Fiddler i InsideUO exportuje ze hry plate chest s vadnyma pixelama (nekde neni R=G=B tam kde "ma byt") ale pritom kdyz to ve hre obarvim tak to v gumpu obarvi i ty pixely co "by nemelo". Pritom tooltip co vyjizdi uz je "spravne" zobrazuje vadny, neobarveny. Nejlepe je to patrne prave na plate chest, kde je videt, ze v gumpu se obarvi i to, kde R != G != B (nektere pixely na kovovych castech plate chest), zatimco v tooltipu ne.. a naopak - v gumpu jsou obarvene i hnede pasky kde R != G != B (tedy obarvene by byt nemely) a v tooltipu jsou tyto pasky spravne videt neobarvene, v puvodni hnede barve. Tedy gump neco obarvuje tak jak by to melo idealne vypadat a tooltip take, ale kazda z tech verzi obsahuje chyby (ani jedno zobrazeni neni bezchybne u plate chest).. bohuzel se mi vsak nepodarilo odhalit v tom zadnou zakonitost.
Pripojil sem screenshot kde je to dobre patrne, jinak se to musi pixel po pixelu prochazet v grafickym editoru a hledat..

PS: Ty obrazky exportovany skrz Fiddlera a InsideUO obsahuji technicky "vadne" pixely (R != G != B), pokud mam spravne informace. Je to "original" grafika. Je to u vice itemu (treba jeste roby). Divny je, ze gump si s tim poradi a tooltip ne. A gump si zas neporadi s NEobarvenim kozenych casti (R != G != B).


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker