Manawydan Mantis

Zobrazit revize: Problém číslo1011 Všechny revize ] Zpět na problém ]
Shrnutí 0001011: Převod Tagů na řetězce v Interakčním systému
Revize 19.10.2012 - 11:24 z Stig
Popis Obecne receno, kdyby slo tagy uplatnit uplne vsude (nejen v tech par prikladech jako napr. "Give Item=SilverCoin Amount=this.NumericTag(blabla)"), tak by to bylo uplne nejlepsi.. To by umoznilo velkou variabilitu a rozmanitost a nemusel by clovek napriklad nastavovat 100 zaznamu pro ItemCreator ci MobileCreator, pokud potrebuje 100 temer stejnych predmetu ci NPC; nemusel by delat 100x Stage, pokud se par NPC lisi jen jmenem; nemusel by delat 100x podminku atd.

Priklady zamysleneho pouziti:
1.
<Stage Name="target.Tag("NPC_Name")" Title="Ishar - drobná výpomoc (target.Tag("NPC_Name"))">
<Objective ID="target.NumericTag("NPC_number")">Slíbil jsem pomoc osobě @Text(this.Tag("NPC_name"))@. Mám odnést zásilku @Text(this.Tag("cilova_lokace_6"))@.</Objective>
</Stage>

2.
<ItemCreator Name="zasilka" Type="SmallCrate" Multiple="true">
    <Props Name="Name" Value="Zásilka - target.Tag("NPC_Name")" />
      <Props Name="Description" Value="Dodávka pro target.Tag("cilova_lokace_1")"/>
</ItemCreator>

3.
<SetStage Name="target.Tag("NPC_Name")" ID="1"/>
<SetStage Name="zadano" ID="target.NumericTag("NPC_Name")"/>

4.
<Req>GetItem("target.Tag("item_type")",target.Tag("item_amount"),"target.Tag("item_Name")")</Req>

5.
<Give Item="target.Tag("item_type") Amount="target.Tag("item_amount")"/>


Idealne, aby fungovalo pro This (vlastnikem vyrazu NPC) i Target (vlastnikem vyrazu hrac) a v co nejsirsim uplatneni..
Revize 18.10.2012 - 17:37 z Stig
Popis Obecne receno, kdyby slo tagy uplatnit uplne vsude (nejen v tech par prikladech jako napr. "Give Item=SilverCoin Amount=this.NumericTag(blabla)"), tak by to bylo uplne nejlepsi.. To by umoznilo velkou variabilitu a rozmanitost a nemusel by clovek napriklad nastavovat 100 zaznamu pro ItemCreator ci MobileCreator, pokud potrebuje 100 temer stejnych predmetu ci NPC; nemusel by delat 100x Stage, pokud se par NPC lisi jen jmenem; nemusel by delat 100x podminku atd.

Priklady zamysleneho pouziti:
1.
<Stage Name="target.Tag("NPC_Name")" Title="Ishar - drobná výpomoc (target.Tag("NPC_Name"))">
<Objective ID="target.NumericTag("NPC_number")">Slíbil jsem pomoc osobě @Text(this.Tag("NPC_name"))@. Mám odnést zásilku @Text(this.Tag("cilova_lokace_6"))@.</Objective>
</Stage>

2.
<ItemCreator Name="zasilka" Type="SmallCrate" Multiple="true">
    <Props Name="Name" Value="Zásilka - target.Tag("NPC_Name")" />
      <Props Name="Description" Value="Dodávka pro target.Tag("cilova_lokace_1")"/>
</ItemCreator>

3.
<SetStage Name="target.Tag("NPC_Name")" ID="1"/>
<SetStage Name="zadano" ID="target.NumericTag("NPC_Name")"/>

4.
<Req>GetItem("Bread",1,"target.Tag("Bread_Name")")</Req>

5.
<Give Item="target.Tag("item_type") Amount="target.Tag("item_amount")"/>


Idealne, aby fungovalo pro This (vlastnikem vyrazu NPC) i Target (vlastnikem vyrazu hrac) a v co nejsirsim uplatneni..
Revize 13.10.2012 - 15:55 z Stig
Popis Obecne receno, kdyby slo tagy uplatnit uplne vsude (nejen v tech par prikladech jako napr. "Give Item=SilverCoin Amount=this.NumericTag(blabla)"), tak by to bylo uplne nejlepsi.. To by umoznilo velkou variabilitu a rozmanitost a nemusel by clovek napriklad nastavovat 100 zaznamu pro ItemCreator ci MobileCreator, pokud potrebuje 100 temer stejnych predmetu ci NPC; nemusel by delat 100x Stage, pokud se par NPC lisi jen jmenem; nemusel by delat 100x podminku atd.

Priklady zamysleneho pouziti:
1.
<Stage Name="target.Tag("NPC_Name")" Title="Ishar - drobná výpomoc (target.Tag("NPC_Name"))">
<Objective ID="target.NumericTag("NPC_number")">Slíbil jsem pomoc osobě @Text(this.Tag("NPC_name"))@. Mám odnést zásilku @Text(this.Tag("cilova_lokace_6"))@.</Objective>
</Stage>

2.
<ItemCreator Name="zasilka" Type="SmallCrate" Multiple="true">
    <Props Name="Name" Value="Zásilka - target.Tag("NPC_Name")" />
      <Props Name="Description" Value="Dodávka pro target.Tag("cilova_lokace_1")"/>
</ItemCreator>

3.
<SetStage Name="target.Tag("NPC_Name")" ID="1"/>
<SetStage Name="zadano" ID="target.NumericTag("NPC_Name")"/>

4.
<Req>GetItem("Bread",1,"target.Tag("Bread_Name")")</Req>


Idealne, aby fungovalo pro This (vlastnikem vyrazu NPC) i Target (vlastnikem vyrazu hrac) a v co nejsirsim uplatneni..
Revize 13.10.2012 - 15:13 z Stig
Popis Obecne receno, kdyby slo tagy uplatnit uplne vsude (nejen v tech par prikladech jako napr. "Give Item=SilverCoin Amount=this.NumericTag(blabla)"), tak by to bylo uplne nejlepsi.. To by umoznilo velkou variabilitu a rozmanitost a nemusel by clovek napriklad nastavovat 100 zaznamu pro ItemCreator ci MobileCreator, pokud potrebuje 100 temer stejnych predmetu ci NPC; nemusel by delat 100x Stage, pokud se par NPC lisi jen jmenem; nemusel by delat 100x podminku atd.

Priklady zamysleneho pouziti:
1.
<Stage Name="target.Tag("NPC_Name")" Title="Ishar - drobná výpomoc (target.Tag("NPC_Name"))">
<Objective ID="target.NumericTag("NPC_number")">Slíbil jsem pomoc osobě @Text(this.Tag("NPC_name"))@. Mám odnést zásilku @Text(this.Tag("cilova_lokace_6"))@.</Objective>
</Stage>

2.
<ItemCreator Name="zasilka" Type="SmallCrate" Multiple="true">
    <Props Name="Name" Value="Zásilka - target.Tag("NPC_Name")" />
      <Props Name="Description" Value="Dodávka pro target.Tag("cilova_lokace_1")"/>
</ItemCreator>

3.
<SetStage Name="target.Tag("NPC_Name")" ID="1"/>
<SetStage Name="zadano" ID="target.NumericTag("NPC_Name")"/>


Idealne, aby fungovalo pro This (vlastnikem vyrazu NPC) i Target (vlastnikem vyrazu hrac) a v co nejsirsim uplatneni..






Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker