Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 20.09.2024 - 02:59 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Zobrazit revize: Problém číslo1011 | [ Zpět na problém ] | ||
Shrnutí | 0001011: Převod Tagů na řetězce v Interakčním systému | ||
Revize | 13.10.2012 - 15:13 z Stig | ||
Popis | Obecne receno, kdyby slo tagy uplatnit uplne vsude (nejen v tech par prikladech jako napr. "Give Item=SilverCoin Amount=this.NumericTag(blabla)"), tak by to bylo uplne nejlepsi.. To by umoznilo velkou variabilitu a rozmanitost a nemusel by clovek napriklad nastavovat 100 zaznamu pro ItemCreator ci MobileCreator, pokud potrebuje 100 temer stejnych predmetu ci NPC; nemusel by delat 100x Stage, pokud se par NPC lisi jen jmenem; nemusel by delat 100x podminku atd. Priklady zamysleneho pouziti: 1. <Stage Name="target.Tag("NPC_Name")" Title="Ishar - drobná výpomoc (target.Tag("NPC_Name"))"> <Objective ID="target.NumericTag("NPC_number")">Slíbil jsem pomoc osobě @Text(this.Tag("NPC_name"))@. Mám odnést zásilku @Text(this.Tag("cilova_lokace_6"))@.</Objective> </Stage> 2. <ItemCreator Name="zasilka" Type="SmallCrate" Multiple="true"> <Props Name="Name" Value="Zásilka - target.Tag("NPC_Name")" /> <Props Name="Description" Value="Dodávka pro target.Tag("cilova_lokace_1")"/> </ItemCreator> 3. <SetStage Name="target.Tag("NPC_Name")" ID="1"/> <SetStage Name="zadano" ID="target.NumericTag("NPC_Name")"/> Idealne, aby fungovalo pro This (vlastnikem vyrazu NPC) i Target (vlastnikem vyrazu hrac) a v co nejsirsim uplatneni.. |
||
Revize | 13.10.2012 - 15:55 z Stig | ||
Popis | Obecne receno, kdyby slo tagy uplatnit uplne vsude (nejen v tech par prikladech jako napr. "Give Item=SilverCoin Amount=this.NumericTag(blabla)"), tak by to bylo uplne nejlepsi.. To by umoznilo velkou variabilitu a rozmanitost a nemusel by clovek napriklad nastavovat 100 zaznamu pro ItemCreator ci MobileCreator, pokud potrebuje 100 temer stejnych predmetu ci NPC; nemusel by delat 100x Stage, pokud se par NPC lisi jen jmenem; nemusel by delat 100x podminku atd. Priklady zamysleneho pouziti: 1. <Stage Name="target.Tag("NPC_Name")" Title="Ishar - drobná výpomoc (target.Tag("NPC_Name"))"> <Objective ID="target.NumericTag("NPC_number")">Slíbil jsem pomoc osobě @Text(this.Tag("NPC_name"))@. Mám odnést zásilku @Text(this.Tag("cilova_lokace_6"))@.</Objective> </Stage> 2. <ItemCreator Name="zasilka" Type="SmallCrate" Multiple="true"> <Props Name="Name" Value="Zásilka - target.Tag("NPC_Name")" /> <Props Name="Description" Value="Dodávka pro target.Tag("cilova_lokace_1")"/> </ItemCreator> 3. <SetStage Name="target.Tag("NPC_Name")" ID="1"/> <SetStage Name="zadano" ID="target.NumericTag("NPC_Name")"/> 4. <Req>GetItem("Bread",1,"target.Tag("Bread_Name")")</Req> Idealne, aby fungovalo pro This (vlastnikem vyrazu NPC) i Target (vlastnikem vyrazu hrac) a v co nejsirsim uplatneni.. |
||
Revize | 18.10.2012 - 17:37 z Stig | ||
Popis | Obecne receno, kdyby slo tagy uplatnit uplne vsude (nejen v tech par prikladech jako napr. "Give Item=SilverCoin Amount=this.NumericTag(blabla)"), tak by to bylo uplne nejlepsi.. To by umoznilo velkou variabilitu a rozmanitost a nemusel by clovek napriklad nastavovat 100 zaznamu pro ItemCreator ci MobileCreator, pokud potrebuje 100 temer stejnych predmetu ci NPC; nemusel by delat 100x Stage, pokud se par NPC lisi jen jmenem; nemusel by delat 100x podminku atd. Priklady zamysleneho pouziti: 1. <Stage Name="target.Tag("NPC_Name")" Title="Ishar - drobná výpomoc (target.Tag("NPC_Name"))"> <Objective ID="target.NumericTag("NPC_number")">Slíbil jsem pomoc osobě @Text(this.Tag("NPC_name"))@. Mám odnést zásilku @Text(this.Tag("cilova_lokace_6"))@.</Objective> </Stage> 2. <ItemCreator Name="zasilka" Type="SmallCrate" Multiple="true"> <Props Name="Name" Value="Zásilka - target.Tag("NPC_Name")" /> <Props Name="Description" Value="Dodávka pro target.Tag("cilova_lokace_1")"/> </ItemCreator> 3. <SetStage Name="target.Tag("NPC_Name")" ID="1"/> <SetStage Name="zadano" ID="target.NumericTag("NPC_Name")"/> 4. <Req>GetItem("Bread",1,"target.Tag("Bread_Name")")</Req> 5. <Give Item="target.Tag("item_type") Amount="target.Tag("item_amount")"/> Idealne, aby fungovalo pro This (vlastnikem vyrazu NPC) i Target (vlastnikem vyrazu hrac) a v co nejsirsim uplatneni.. |
||
Revize | 19.10.2012 - 11:24 z Stig | ||
Popis | Obecne receno, kdyby slo tagy uplatnit uplne vsude (nejen v tech par prikladech jako napr. "Give Item=SilverCoin Amount=this.NumericTag(blabla)"), tak by to bylo uplne nejlepsi.. To by umoznilo velkou variabilitu a rozmanitost a nemusel by clovek napriklad nastavovat 100 zaznamu pro ItemCreator ci MobileCreator, pokud potrebuje 100 temer stejnych predmetu ci NPC; nemusel by delat 100x Stage, pokud se par NPC lisi jen jmenem; nemusel by delat 100x podminku atd. Priklady zamysleneho pouziti: 1. <Stage Name="target.Tag("NPC_Name")" Title="Ishar - drobná výpomoc (target.Tag("NPC_Name"))"> <Objective ID="target.NumericTag("NPC_number")">Slíbil jsem pomoc osobě @Text(this.Tag("NPC_name"))@. Mám odnést zásilku @Text(this.Tag("cilova_lokace_6"))@.</Objective> </Stage> 2. <ItemCreator Name="zasilka" Type="SmallCrate" Multiple="true"> <Props Name="Name" Value="Zásilka - target.Tag("NPC_Name")" /> <Props Name="Description" Value="Dodávka pro target.Tag("cilova_lokace_1")"/> </ItemCreator> 3. <SetStage Name="target.Tag("NPC_Name")" ID="1"/> <SetStage Name="zadano" ID="target.NumericTag("NPC_Name")"/> 4. <Req>GetItem("target.Tag("item_type")",target.Tag("item_amount"),"target.Tag("item_Name")")</Req> 5. <Give Item="target.Tag("item_type") Amount="target.Tag("item_amount")"/> Idealne, aby fungovalo pro This (vlastnikem vyrazu NPC) i Target (vlastnikem vyrazu hrac) a v co nejsirsim uplatneni.. |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |