Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 20.09.2024 - 03:02 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Zobrazit revize: Problém číslo1060 | [ Všechny revize ] [ Zpět na problém ] | ||
Shrnutí | 0001060: Úprava vlivu statů na boj | ||
Revize | 06.01.2013 - 16:58 z Whitey | ||
Popis | Pošťouráme se znovu v tomto tématu, Návrh6: Bonus za sílu jsem změnil na procentuální, upravil růst bonusů s ohledem na rasová maxima + navýšení za perky. Hodně jsem přepracoval omezení zbraně. 1, Bonusy za staty Síla postavy zvyšuje základní poškození zbraně. Bonus je +3% při síle 50 a +3% za každých dalších 10 bodů. (síla 200 = +48%) Obratnost zvyšuje základní rychlost zbraně. Bonus je -2% při obratnosti 50 a -2% za každých dalších 10 bodů. (obratnost 200 = -32%) 2, Omezení zbraně: 2A, Minimální dovednost, nebo staty: Postava musí splnit minimální požadavek na dovednost NEBO požadavek na sílu/obratnost/inteligenci, jinak nemůže se zbraní vůbec bojovat. Např. Dlouhý meč může mít požadavek "Meče 20, nebo Síla 50 + Obratnost 20". Pokud nemáte dovednost nebo dostatečné staty, nepůjde vám s Dlouhým mečem bojovat. Tento požadavek půjde odstranit u některých zbraní perkem. (např. rasové perky: každý elf bude umět používat Dlouhý meč a Krátký luk bez nutnosti splnit požadavek 2A apod.) 2B, Optimální dovednost Postava musí splnit požadavek na dovednost, nebo nedostane bonusy za sílu a obratnost Zmíněný Dlouhý meč má druhý požadavek, "Meče 50". S meči 20 (nebo patřičnými staty) sice půjde použít v boji, ale až s dovedností Meče 50 se na něj uplatní bonusy za sílu a rychlost. 2C, Perk Postava bez patřičného perku neumí se zbraní zacházet (jako by nesplnila 2A nebo 2B, rozhoduje perk) |
||
Revize | 06.01.2013 - 16:05 z Whitey | ||
Popis | Pošťouráme se znovu v tomto tématu, Návrh6: Bonus za sílu jsem změnil na procentuální, upravil růst bonusů s ohledem na rasová maxima + navýšení za perky. Hodně jsem přepracoval omezení zbraně. 1, Bonusy za staty Síla postavy zvyšuje základní poškození zbraně. Bonus je +3% při síle 50 a +3% za každých dalších 10 bodů. (síla 200 = +48%) Obratnost zvyšuje základní rychlost zbraně. Bonus je -2% při obratnosti 50 a -2% za každých dalších 10 bodů. (obratnost 200 = -32%) 2, Omezení zbraně: 2A, Minimální dovednost, nebo staty: Postava musí splnit minimální požadavek na dovednost NEBO požadavek na sílu/obratnost/inteligenci, jinak nemůže se zbraní vůbec bojovat. Např. Dlouhý meč může mít požadavek "Meče 20, nebo Síla 50 + Obratnost 20". Pokud nemáte dovednost nebo dostatečné staty, nepůjde vám s Dlouhým mečem bojovat. Tento požadavek půjde odstranit u některých zbraní perkem. (např. rasové perky: každý elf bude umět používat Dlouhý meč a Krátký luk bez nutnosti splnit požadavek 2A apod.) 2B, Optimální dovednost Postava musí splnit požadavek na dovednost, nebo nedostane bonusy za sílu a obratnost Zmíněný Dlouhý meč má druhý požadavek, "Meče 50". S meči 20 (nebo patřičnými staty) sice půjde použít v boji, ale až s dovedností Meče 50 se na něj uplatní bonusy za sílu a rychlost. |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |