Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 20.09.2024 - 02:57 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0001060 | Ostatní | Úpravy | veřejný | 06.01.2013 - 15:54 | 15.01.2013 - 07:59 | ||||
Reportér | Whitey | ||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||
Priorita | vysoká | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | nevyzkoušeno | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0001060: Úprava vlivu statů na boj | ||||||||
Popis | Pošťouráme se znovu v tomto tématu, Návrh6: Bonus za sílu jsem změnil na procentuální, upravil růst bonusů s ohledem na rasová maxima + navýšení za perky. Hodně jsem přepracoval omezení zbraně. 1, Bonusy za staty Síla postavy zvyšuje základní poškození zbraně. Bonus je +3% při síle 50 a +3% za každých dalších 10 bodů. (síla 200 = +48%) Obratnost zvyšuje základní rychlost zbraně. Bonus je -2% při obratnosti 50 a -2% za každých dalších 10 bodů. (obratnost 200 = -32%) 2, Omezení zbraně: 2A, Minimální dovednost, nebo staty: Postava musí splnit minimální požadavek na dovednost NEBO požadavek na sílu/obratnost/inteligenci, jinak nemůže se zbraní vůbec bojovat. Např. Dlouhý meč může mít požadavek "Meče 20, nebo Síla 50 + Obratnost 20". Pokud nemáte dovednost nebo dostatečné staty, nepůjde vám s Dlouhým mečem bojovat. Tento požadavek půjde odstranit u některých zbraní perkem. (např. rasové perky: každý elf bude umět používat Dlouhý meč a Krátký luk bez nutnosti splnit požadavek 2A apod.) 2B, Optimální dovednost Postava musí splnit požadavek na dovednost, nebo nedostane bonusy za sílu a obratnost Zmíněný Dlouhý meč má druhý požadavek, "Meče 50". S meči 20 (nebo patřičnými staty) sice půjde použít v boji, ale až s dovedností Meče 50 se na něj uplatní bonusy za sílu a rychlost. 2C, Perk Postava bez patřičného perku neumí se zbraní zacházet (jako by nesplnila 2A nebo 2B, rozhoduje perk) | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0002665) Whitey (správce) 06.01.2013 - 16:05 upraveno: 06.01.2013 - 16:57 |
Fáze 1: Hotovo. DMG: - zrušení postihu za malou sílu - předělání bonusu za sílu podle Návrhu6 SPEED: - předělání bonusu za obratnost podle Návrhu6 - snížen bonus za perk QuickMotion na polovinu (5/10/15/20) FORCIBILITY: - zrušení bonusů k průrazu DALŠÍ: - zrušena šance missnutí při malé dexteritě - změna vlivu statů na zbraň (bez síly nebo obratnosti zbraní nedokáže mávnout, bude dále upraveno podle Návrhu6) Fáze 2: 0% Upravit parametry a omezení zbraní podle návrhu 6. Zapracovat do systému. |
(0002668) Galran (reportér) 06.01.2013 - 21:32 upraveno: 06.01.2013 - 21:37 |
Prozatím nás změna posunula ke kladnému pólu. *palec nahoru* Ale chce to snížit parametry zbraní (požadavky na staty), protože některé zbraně zůstavají hráčům nedostupné, a tak se nenechá pořádně testovat. (viz fáze 2) Dále jsem si všimnul, že dmg je teďka "konstantní", buď: 1) miss (silně převažují) 2) trefa -> zvuk zásahu -> žádný dmg (bez průrazu?) 3) trega -> zvuk zásahu -> "konstantní" dmg (liší se asi o 1-3dmg) (průraz?) 4) trefa -> zvuk zásahu -> kritka: násobené dmg Zde mi chybí "částečný průraz" (nevím jak to lépe nazvat), kde by aspoň půlka prošla. |
(0002669) Whitey (správce) 07.01.2013 - 13:39 |
Fáze 2: - převedení parametrů zbraní na minimální a optimální požadavky - propojení se skripty |
(0002711) Whitey (správce) 15.01.2013 - 07:59 |
Uzavírám. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
06.01.2013 - 15:54 | Whitey | Nový problém | |
06.01.2013 - 15:54 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
06.01.2013 - 15:54 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
06.01.2013 - 16:05 | Whitey | Poznámka přidána: 0002665 | |
06.01.2013 - 16:09 | Whitey | Poznámka upravena: 0002665 | Zobrazit revize |
06.01.2013 - 16:29 | Whitey | Poznámka upravena: 0002665 | Zobrazit revize |
06.01.2013 - 16:57 | Whitey | Poznámka upravena: 0002665 | Zobrazit revize |
06.01.2013 - 16:58 | Whitey | Popis upraven | Zobrazit revize |
06.01.2013 - 21:32 | Galran | Poznámka přidána: 0002668 | |
06.01.2013 - 21:32 | Galran | Poznámka upravena: 0002668 | Zobrazit revize |
06.01.2013 - 21:37 | Galran | Poznámka upravena: 0002668 | Zobrazit revize |
07.01.2013 - 13:39 | Whitey | Poznámka přidána: 0002669 | |
07.01.2013 - 13:39 | Whitey | Stav | přiřazený => čeká na testy |
15.01.2013 - 07:59 | Whitey | Poznámka přidána: 0002711 | |
15.01.2013 - 07:59 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
15.01.2013 - 07:59 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |