Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 20.09.2024 - 02:44 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0001080 | Ostatní | Chyby | veřejný | 23.01.2013 - 11:41 | 23.02.2013 - 11:08 | ||||
Reportér | faust | ||||||||
Přiřazen | Marina | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | vždy | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0001080: par chyb ve zviratech a bestiich | ||||||||
Popis | obří krysa jde stahnout z kuže, dostanu proužek vypracovane kůže... oživlá a odolná mrtvola jde stáhnout z kůže, dostanu kus syrovýho masa... nemrtvej pozorovatel ma příšerne rychlou regeneraci... obří netopyr vydava po zabiti zvuk skřeta... když jeste neco objevim, dopíšu to sem... | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0002746) faust (reportér) 26.01.2013 - 12:06 upraveno: 05.02.2013 - 14:50 |
yuan-ti jdou stahnout z kůže, dostanu při tom kosti zubatý, belhavý a zuřivý kostry se hlásej jako lidi, jdou otrávit a jde jim dát krvácení... zubatá kostra drží kuši, střílí šipky, ale v lootu má šípy |
(0002791) Marina (reportér) 23.02.2013 - 11:08 |
Opraveno, až na zvuk netopýra, ten se mi nezdá tak hrozný (navíc nejde nastavovat jednotlivé zvuky, ale pouze celé "soubory" zvuků) |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
23.01.2013 - 11:41 | faust | Nový problém | |
26.01.2013 - 12:06 | faust | Poznámka přidána: 0002746 | |
05.02.2013 - 14:50 | faust | Poznámka upravena: 0002746 | Zobrazit revize |
23.02.2013 - 11:08 | Marina | Poznámka přidána: 0002791 | |
23.02.2013 - 11:08 | Marina | Přiřazen | => Marina |
23.02.2013 - 11:08 | Marina | Stav | nový => vyřešený |
23.02.2013 - 11:08 | Marina | Stav | vyřešený => uzavřený |
23.02.2013 - 11:08 | Marina | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |