Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 20.09.2024 - 03:11 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0001177 | Ostatní | Úpravy | veřejný | 11.09.2013 - 22:50 | 23.09.2013 - 19:40 | ||||
Reportér | Whitey | ||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | N/A | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0001177: Postih do obratnosti a odpovídající perk | ||||||||
Popis | Pro účely výpočtů v boji je považován za střední, tam se používá součet celé zbroje. Postih do obratnosti je počítán z těžké, tam se počítá z konkrétního kusu. Píšu si na Mantis, nebylo by na škodu dát i tu obratnost podle součtu zbroje. (tj. perk který snižuje postih do obratnosti bude počítán z průměru zbroje) | ||||||||
Další informace | Přidáno z fóra: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=2356&pid=75273#pid75273 [^] (uživatel: Whitey) | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0003038) Whitey (správce) 14.09.2013 - 10:39 |
Upraveno, SVN 1840: - perk pro výpočet postihu do obratsnosti za zbroj se počítá z průměru nasazené zbroje - perk pro štít se počítá z průměru zbroje nebo perku UseShield, podle toho který je výhodnější |
(0003050) Galran (reportér) 15.09.2013 - 12:05 |
- perk pro štít se počítá z průměru zbroje nebo perku UseShield, podle toho který je výhodnější -> Průměr funguje dobře, ale když dám na naháče 4. stupeň perku UseShield + štít, tak mi to stejně vezme obratnost. |
(0003056) Whitey (správce) 15.09.2013 - 12:49 |
Děkuji za test. Vyplatí se když si je nedělám jen sám, zkoušet naháče se štítem by mě ani nenapadlo. SVN 1847: Změna logiky snížení postihu za štít: 1, určí se level perku podle průměru zbroje, nebo podle perku štítu, co je vyšší 2, ke zvolenému levelu perku se zjistí bonus z perku podle průměrné zbroje a z perku podle typu štítu, použije se ta lepší. |
(0003060) Galran (reportér) 15.09.2013 - 17:08 |
Nahá postava: Obratnost za šttít to snižuje pouze při 2. a 4. stupni perku. Pokud si vezmu jakýkoliv kus zbroje + štít, tak to vždy hlási třídu zbroje podle onoho kusu (př.: kožený nákrčník + pavéza = "lehká zbroj"). |
(0003064) Whitey (správce) 15.09.2013 - 20:19 |
Krucifix. Tak teď už to snad bude správně, zkoušel jsem to i u sebe. Výše levelu bere se vyšší hodnota: - z perku UseShield - z perku třídy oblečené zbroje (pokud je) - z perku třídy štítu Výše bonusu pro zvolený level, bere se vyšší hodnota: - z perku třídy oblečené zbroje (pokud je) - z perku třídy štítu Naháč, UseShield 2, UseHeavyArmor 4, těžký štít: - z perku UseShield -> 2 - z perku třídy oblečené zbroje -> 0 (nemá zbroj) - z perku třídy štítu -> 4 (těžký štít, tj. jako těžká zbroj) Výše bonusu pro zvolený level, bere se vyšší hodnota: - z perku třídy oblečené zbroje -> 0 (nemá zbroj) - z perku třídy štítu -> 100 (tj. pro 4. level) Změna se projeví pouze při 2 a 4 úrovni perku, protože jsou tak nastavené: Bonus0="20" Bonus1="20" Bonus2="60" Bonus3="60" Bonus4="100" (Bonus0 = stav bez perku) Zapomněl jsem totiž že v BonusValue jsem dal postihu útoku, v SecondBonus postihy obraně (které rostou v lichých intervalech). Pro tu dexteritu to upravím. |
(0003065) Whitey (správce) 15.09.2013 - 20:25 |
Nejsem si zcela jist tím zda to takto zůstane, protože Lehký nákrčník + Těžký štít -> pro štít se použije perk Lehká zbroj (průměr nasazené zbroje bez štítu). Asi to upravím na "třída štítu nebo zbroje, podle toho co je víc". |
(0003066) Whitey (správce) 15.09.2013 - 20:35 |
Tak jsem skončil s následujícím: Výše levelu bere se vyšší hodnota: - z perku UseShield - z perku třídy štítu nebo třídy oblečené zbroje, podle toho který je vyšší Výše bonusu pro zvolený level, bere se vyšší hodnota: - z perku třídy oblečené zbroje (pokud je) - z perku třídy štítu Perk průměruje hodnotu, stav by měl být: 20(bez perku)/40/60/80/100%. |
(0003068) Galran (reportér) 16.09.2013 - 16:45 |
Už to vypadá dobře, jen že když si vemu 2. stupeň perku na štít a k tomu 4. stupeň lehké (nebo střední) zbroje + pavézu, tak mi to odečte pouze 1 bod do obratnosti, má to tak být? (na 3. stupni už 0) |
(0003072) Whitey (správce) 16.09.2013 - 19:45 |
Pavéza je těžký štít. Následuje proces: Výše levelu bere se vyšší hodnota: - z perku UseShield -> 2 - z perku třídy štítu nebo třídy oblečené zbroje, podle toho který je vyšší -> 0 ze štítu (nemáš těžké a těžký štít je víc než střední/lehká zbroj) Hodnota proti snížení obratnosti se bude brát z 2. levelu perku. Výše bonusu pro zvolený level, bere se vyšší hodnota: - z perku třídy oblečené zbroje (pokud je) -> 40% - z perku třídy štítu - > 40% (je to pro všechny perky stejné, ale zjišťuju to extra kdyby jsme to někdy měnili) Použije se 40%, tj. štít ti sníží obratnost o 40% méně než by měl. U toho o kolik bodů se obratnost sníží pozor - snížení je poměrem z maxima postavy. Pokud dá zbroj dohromady 70 bodů snížení, je to 70% z maxima. Hráč se staminou 10 klesne na 3, hráč se staminou 100 na 30. |
(0003077) Galran (reportér) 16.09.2013 - 20:17 |
Mně jde o to, že s jakoukoliv částí zbroje (jedním kusem), tak štít získá menší debonus do obratnosti, než kdyby byla postava nahá a pouze se štítem. "Výše bonusu pro zvolený level, bere se vyšší hodnota." -> nesčítá se to náhodou, protože by to pak odpovídalo? :) |
(0003088) Whitey (správce) 19.09.2013 - 22:24 |
Ano, pokud má lepší perk na zbroj než na štít, tak mu jeden kus zbroje zlepší štít protože se použije perk té zbroje. Je to věc s kterou těžko něco dělat, pokud nechci omezit ten perk pouze na perk štítu. I když u toho asi skončíme, že se level vezme vždy podle perku štítu a hodnota podle zbroje. Ne, rozhodně se to nesčítá. Vybere si to jeden perk a z něj použije hodnotu. |
(0003092) Galran (reportér) 21.09.2013 - 12:16 |
Počítá se štít do celkové třídy zbroje? Tím by pak nemuselo docházet k tomu, že stačí 1 kus jakékoliv lehké zbroje, aby hráč dostal maximální bonus za třídu "lehké" zbroje. :) |
(0003095) Whitey (správce) 22.09.2013 - 14:21 |
Ne, štít je mimo komplet zbroje. Myslím že mám řešení: Pro rušení postihu obratnosti se použije perk podle třídy zbroje, kam daný štít patří. Lehký štít -> Lehká zbroj atd. Pokud bude mít hráč vyšší level perku pro štít než pro danou zbroj, bude se mu počítat level toho perku. Tj. Lehký štít + Perk lehká zbroj 2 + Perk Štíty 4 -> použije se redukce obratnosti podle "Lehká zbroj 4". Dává to i logický, smysl, hráč se naučil štít nosit buď v rámci své třídy zbroje, nebo v rámci specializace na štít. |
(0003097) Galran (reportér) 22.09.2013 - 16:27 |
Souhlas. :) |
(0003098) Whitey (správce) 22.09.2013 - 17:58 |
Provedeno v SVN 1869. |
(0003103) Galran (reportér) 23.09.2013 - 17:15 |
Funguje, může se uzavřít. |
(0003104) Whitey (správce) 23.09.2013 - 19:40 |
Děkuji za testy a aktivní spolupráci. Uzavírám. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
11.09.2013 - 22:50 | Whitey | Nový problém | |
11.09.2013 - 22:50 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
11.09.2013 - 22:50 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
14.09.2013 - 10:39 | Whitey | Poznámka přidána: 0003038 | |
14.09.2013 - 10:39 | Whitey | Stav | přiřazený => čeká na testy |
15.09.2013 - 12:05 | Galran | Poznámka přidána: 0003050 | |
15.09.2013 - 12:49 | Whitey | Poznámka přidána: 0003056 | |
15.09.2013 - 17:08 | Galran | Poznámka přidána: 0003060 | |
15.09.2013 - 20:19 | Whitey | Poznámka přidána: 0003064 | |
15.09.2013 - 20:25 | Whitey | Poznámka přidána: 0003065 | |
15.09.2013 - 20:35 | Whitey | Poznámka přidána: 0003066 | |
16.09.2013 - 16:45 | Galran | Poznámka přidána: 0003068 | |
16.09.2013 - 19:45 | Whitey | Poznámka přidána: 0003072 | |
16.09.2013 - 20:17 | Galran | Poznámka přidána: 0003077 | |
19.09.2013 - 22:24 | Whitey | Poznámka přidána: 0003088 | |
21.09.2013 - 12:16 | Galran | Poznámka přidána: 0003092 | |
22.09.2013 - 14:21 | Whitey | Poznámka přidána: 0003095 | |
22.09.2013 - 16:27 | Galran | Poznámka přidána: 0003097 | |
22.09.2013 - 17:58 | Whitey | Poznámka přidána: 0003098 | |
23.09.2013 - 17:15 | Galran | Poznámka přidána: 0003103 | |
23.09.2013 - 19:40 | Whitey | Poznámka přidána: 0003104 | |
23.09.2013 - 19:40 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
23.09.2013 - 19:40 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |