Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 23:37 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||||||
0001212 | Ostatní | Návrhy | veřejný | 26.10.2013 - 12:09 | 10.11.2013 - 19:21 | ||||||||
Reportér | Whitey | ||||||||||||
Přiřazen | |||||||||||||
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | N/A | ||||||||
Stav | nový | Řešení | otevřený | ||||||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||||||
Shrnutí | 0001212: Zpracovat opotřebení předmětů dané časem | ||||||||||||
Popis | Návrh: Předmět se každý herní den (6 hodin) opotřebí o 1 bod časem. Durabilita 100 (nejběžnější) se tak rovná 25 reálným dnům. Výjimka: Pokud se předmět ten den opotřebil alespoň o 1 používáním, nedojde k jeho opotřebení časem. Věci uvnitř domu: Věci v domě s aktivním nájmem se neopotřebovávají. Otázka: Opotřebovávat za čas, nebo za odehraný čas? Otázka 2: Jak s nábytkem, vůli kterému se tohle také vymýšlí? Je v domě, takže podle tohoto se nebude opotřebovávat. | ||||||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||||||
Přiložené soubory | |||||||||||||
Poznámky k problému | |
(0003230) Triad (vývojář) 10.11.2013 - 19:21 |
Otázka: Myslím, že opotřebování za odehraný "reálný den" bude přijatelnější než za herní den. To by pak člověk musel furt lítat a shánět itemy.. to mi příjde až moc nepraktické. Když si člověk například zbroj udržuje olejem atp., mělo by to mít nějaký vliv (prodloužení životnosti atp?) Otázka 2: To bych asi ani neopotřebovával. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
26.10.2013 - 12:09 | Whitey | Nový problém | |
10.11.2013 - 19:21 | Triad | Poznámka přidána: 0003230 |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |