Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 20.09.2024 - 03:03 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0001230 | NPC | Nezařazano | veřejný | 11.11.2013 - 22:08 | 25.04.2015 - 13:56 | ||||
Reportér | Whitey | ||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||
Priorita | vysoká | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | vždy | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0001230: NPC používající kouzla / dech ho necílí na omráčené postavy | ||||||||
Popis | NPC používající kouzla / dech ho necílí na omráčené postavy Nutno rozšířit příznak "jsem živý" o třetí stav (mrtvý / omráčený / živý). | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0003620) biosek (správce) 23.04.2015 - 22:50 |
Otestovano: - vytvoril jsem si Modryho adepta (AI: MageAI), dal vedle neho testera a kdyz mag testera omracil, tak i pri omraceni na nej stale kouzli utocna kouzla Ve scriptech nalezeno: - Properta Alive vraci return !m_Deleted && ( !this.Player || !_body.IsGhost ); - Dokud tedy ze me neni duch, tak me NPC berou jako zivyho Cili to beru jako Vyresene. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
11.11.2013 - 22:08 | Whitey | Nový problém | |
11.11.2013 - 22:08 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
11.11.2013 - 22:08 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
23.04.2015 - 22:50 | biosek | Poznámka přidána: 0003620 | |
23.04.2015 - 22:50 | biosek | Stav | přiřazený => vyřešený |
25.04.2015 - 13:56 | biosek | Stav | vyřešený => uzavřený |
25.04.2015 - 13:56 | biosek | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |