Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 20.09.2024 - 02:14 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0001255 | Ostatní | Úpravy | veřejný | 29.12.2013 - 11:52 | 14.12.2014 - 12:52 | ||||
Reportér | Galran | ||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | nevyzkoušeno | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0001255: Očarování zbraní | ||||||||
Popis | +2 oheň na dýce je výhodnější než na obouručáku, 3x rychlejší dýka = +4 dmg oproti meči. Podobně špatně vypadají %: 20% oheň na dýce 1-4, 20% oheň na obouručáku 10-40, 3x pomalejší meč je pořád 3.3x lepší než ta dýka. Co to zkombinovat? +1 oheň = +1dmg + 5% dmg? +2 oheň na dýce 1-4 dá +2 +(0.1až0.4), tj. vždy +2. (nyní +8) +2 na meči 10-40 dá +2 +(1až4), tj. +3 až +5. (nyní +8) Přeneseno z: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=2356&pid=75371#pid75371 [^] | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0003525) Whitey (správce) 30.11.2014 - 10:53 |
SVN 2809, lze testovat. Současně upravena síla očarování zbroje na: Síla očarování * modifier, kdy modifier je podle typu zbroje žádná 1 / lehká 1.5 / střední 2 / těžká 3. |
(0003527) Whitey (správce) 14.12.2014 - 12:52 |
Funkční, uzavírám. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
29.12.2013 - 11:52 | Galran | Nový problém | |
05.01.2014 - 02:07 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
05.01.2014 - 02:07 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
30.11.2014 - 10:53 | Whitey | Poznámka přidána: 0003525 | |
30.11.2014 - 10:53 | Whitey | Stav | přiřazený => čeká na testy |
14.12.2014 - 12:52 | Whitey | Poznámka přidána: 0003527 | |
14.12.2014 - 12:52 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
14.12.2014 - 12:52 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |