Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 23:53 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||||||
0001275 | Manawydan klient | Chyby | veřejný | 18.01.2014 - 12:59 | 18.01.2014 - 13:00 | ||||||||
Reportér | Whitey | ||||||||||||
Přiřazen | |||||||||||||
Priorita | normální | Závažnost | velká | Reprodukovatelnost | vždy | ||||||||
Stav | nový | Řešení | otevřený | ||||||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||||||
Verze produktu | |||||||||||||
Cílová verze | Vyřešeno ve verzi | ||||||||||||
Shrnutí | 0001275: Rychlost efektů | ||||||||||||
Popis | Nelze ovlivnit rychlost animace efektů. | ||||||||||||
Postup na reprodukci problému | Effects.SendLocationEffect( loc, Smoker.Map, 14133, 45, 250, SmokeHue + 0x8001, 0 ); Hodnota 250 je rychlost animace kouře nad kuřákem (SmokingPipe.cs, line 80). Ať už ji nastavím na jakoukoliv hodnotu, je kouř nad kuřákem stejně rychlý. Detail: Hodnota rychlosti (int) je odesílána paketem jako byte! Detail2: Rychlost animace postavy skrz hodnotu frameCount funguje normálně. | ||||||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||||||
Přiložené soubory | |||||||||||||
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
18.01.2014 - 12:59 | Whitey | Nový problém | |
18.01.2014 - 13:00 | Whitey | Shrnutí | Rychlost efektů a animací => Rychlost efektů |
18.01.2014 - 13:00 | Whitey | Popis upraven | Zobrazit revize |
18.01.2014 - 13:00 | Whitey | Postup reprodukce upraven | Zobrazit revize |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |