Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 20.09.2024 - 02:07 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0001432 | Betatest | Chyby | veřejný | 25.09.2015 - 10:53 | 21.02.2016 - 18:20 | ||||
Reportér | biosek | ||||||||
Přiřazen | biosek | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | velká | Reprodukovatelnost | náhodně | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0001432: Opravit pathfinding | ||||||||
Popis | Kdyz summon utoci a bezi kolem jine postavy, tak se u ni na chvili zasekne a beha kolem ni. | ||||||||
Další informace | Selfmemo: - Project PathFinding algoritmus - Srovnat ho s mou implementaci ze skoly - Provest par testu s FAKT pomalym NPC - Opravit | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0003870) biosek (správce) 13.01.2016 - 23:08 |
SVN 4201: System hledani cesty: (FIX) - Opraveno hledani cesty u summonu, aby se nezasekavali o hrace a ostatni summony s Warmodem |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
25.09.2015 - 10:53 | biosek | Nový problém | |
25.09.2015 - 10:53 | biosek | Stav | nový => přiřazený |
25.09.2015 - 10:53 | biosek | Přiřazen | => biosek |
13.01.2016 - 23:08 | biosek | Poznámka přidána: 0003870 | |
13.01.2016 - 23:08 | biosek | Stav | přiřazený => čeká na testy |
21.02.2016 - 18:20 | biosek | Stav | čeká na testy => uzavřený |
21.02.2016 - 18:20 | biosek | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |