Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 20.09.2024 - 02:13 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0001445 | Betatest | Programování | veřejný | 30.09.2015 - 07:27 | 08.10.2015 - 23:30 | ||||
Reportér | biosek | ||||||||
Přiřazen | biosek | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | vždy | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0001445: Kouzlo ProtectionFromArrowsSpell v popisku bufikony nezobrazuje cislo sance na to, jak se vyhnu sipum | ||||||||
Popis | x | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0003818) biosek (správce) 30.09.2015 - 09:10 |
hmm Nikdy se neprovede SOEProtectionFromWeaponTypeEffect.AppendExtendedProperties a zas tolik do toho nevidim, abych vedel proc. WDy? |
(0003820) Whitey (správce) 30.09.2015 - 17:13 |
Ty properties jsou pozůstatek starých kouzel, ani netuším kde se to používalo. Popis ulož do Description efektu při jeho vytváření. SOE.AddEffect( new SOExxxxxx(parametry) { Description="Šance x% na odražení střel." } ); Plácl bych to tam sám, ale mám odvčera rozvrtaná skripta skrz CS4. |
(0003846) biosek (správce) 08.10.2015 - 23:30 |
Otestovano, funguje. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
30.09.2015 - 07:27 | biosek | Nový problém | |
30.09.2015 - 07:27 | biosek | Stav | nový => přiřazený |
30.09.2015 - 07:27 | biosek | Přiřazen | => biosek |
30.09.2015 - 09:10 | biosek | Poznámka přidána: 0003818 | |
30.09.2015 - 17:13 | Whitey | Poznámka přidána: 0003820 | |
30.09.2015 - 18:02 | biosek | Stav | přiřazený => čeká na testy |
08.10.2015 - 23:30 | biosek | Poznámka přidána: 0003846 | |
08.10.2015 - 23:30 | biosek | Stav | čeká na testy => uzavřený |
08.10.2015 - 23:30 | biosek | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |