Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001449BetatestChybyveřejný01.10.2015 - 15:3221.02.2016 - 18:23
Reportérbiosek 
Přiřazenbiosek 
PrioritanormálníZávažnostmaláReprodukovatelnostvždy
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001449: Target v makrech u kouzel buguje
PopisKdyz mam makro typu
Rict: Igni Matt Pyro Rhea
Zacilit: Nejblizsi cizi
a provedu nasledujici:
1. Zmacknu makro (vycaruje se)
2. Nez se docaruje prvni nebo nez muzu kouzlit znova, tak zmacknu makro znova. Tenhle cast se neprovede
3. Kdyz zmacknu makro potreti, tak se neprovede prikaz rict a jsem nucen zmacknout makro 4. aby se provedlo

Tohle obecne plati se vsemi targetovacima makrama... Reseni bych videl tak, ze by se kouzleni presunulo do prikazu, v kterem by se pozadovany target zadal jako parametr pred formuli kouzla. Tzn neco ve smyslu:
[cast nejb_cizi Igni Matt Pyro Rhea
Potom by target nezpracovaval client, ani makro, ale server a ten by target po 2. bode nezaseknul a na 3. zapnuti makra by to fungovalo.
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0003823)
Whitey (správce)
01.10.2015 - 21:10
upraveno: 01.10.2015 - 21:11

Funguje to makro takhle vůbec?
Vyčarování chvíli trvá, takže si myslím že mezi say a target by měla být prodleva v délce aktivace kouzla plus chlup navíc, ne?

Zaseknutí bude podle mě v tom, ne v klientu.

(0003882)
biosek (správce)
04.02.2016 - 00:31

Zaseknuti je opravdu v klientu. A je to z toho duvodu, ze pokud mam nejakou sekvenci maker kde je Zacilit nebo Vyckat na zacileni, tak dokud v okne nevznikne target, tak se to na tomhle makru zasekne. To znamena, ze kdyz zmacknu makro potreti, tak tim se zrusit predchozi makro a az po 4. se provede makro znova.
Opravil bych tohle pres to, ze tesne pred zacatkem provadeni jakyhokoliv makra se proste clearne predchozi stale bezici makro.
(0003883)
biosek (správce)
04.02.2016 - 00:40

Vlastne ne. To by narusilo provazany makra pres nazvy a tak. Takze jediny reseni je na u hrace delat makra typu, aby se tomuhle vyhlo:
1. Zastavit vsechna makra
2. zacastit
3. zacilit

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
01.10.2015 - 15:32 biosek Nový problém
01.10.2015 - 21:10 Whitey Poznámka přidána: 0003823
01.10.2015 - 21:11 Whitey Poznámka upravena: 0003823 Zobrazit revize
04.02.2016 - 00:31 biosek Poznámka přidána: 0003882
04.02.2016 - 00:31 biosek Přiřazen => biosek
04.02.2016 - 00:31 biosek Stav nový => přiřazený
04.02.2016 - 00:40 biosek Poznámka přidána: 0003883
04.02.2016 - 00:40 biosek Stav přiřazený => vyřešený
21.02.2016 - 18:23 biosek Stav vyřešený => uzavřený
21.02.2016 - 18:23 biosek Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker