Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 20.09.2024 - 02:47 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0000505 | NPC | Nezařazano | veřejný | 24.10.2011 - 00:46 | 09.04.2012 - 09:56 | ||||
Reportér | Marina | ||||||||
Přiřazen | Marina | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | vždy | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0000505: Aktivni perky u NPC | ||||||||
Popis | Bylo by mozne doscriptovat pouzivani aktivnich perku u NPC? Momentalne zadne nepouzivaji a je to docela skoda. Celkem by to ozivilo boj. Pokud by byla potreba nejaka pomoc, kterou bych zvladla, tak staci rict. Dekuji predem tomu, kdo to udela :). | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0001488) Geo (správce) 21.03.2012 - 12:44 upraveno: 23.03.2012 - 11:22 |
Seznam aktivních perků, u kterých by stačilo jen specifikovat četnost používání (podobně jako dech a jiné speciální akce): - Trample - RiddingAttack - RainOfArrows - Berserker - CrushingAttack - StunningAttack - WhirlwindAttack - Disarm - LightningAttack - DirectAttack - Taunt - CS3AttackAggresive - CS3DefenceActive - DefenceStance - CounterStrike Perky, které by se musely skriptovat speciálně (případně založit bug na každý z nich): - AnimateDead - BloodPact - TurnUndead - Backstab Perky, které nemá smysl dělat: - AnimalSense [Pet resurrection] - EnergyChange [Necromancy] - SoulThief [Necromancy] - MagicShackles [?] Jdu se podívat na to, co by stálo doplnit tu první skupinu do definic speciálních akcí. |
(0001489) Whitey (správce) 21.03.2012 - 16:28 |
Přemýšlel jsem definovat v Bestiáři šanci že bude aktivován, a pak pouze v skriptech které kontrolují aktivní perk přidat výjimku (tzn. buď musí být perk aktivní, nebo musí projít šancí z kontextu). |
(0001492) Geo (správce) 22.03.2012 - 09:39 |
V bestiáři bude možnost specifikovat Priority, ManaReserve a ActivationDelay. U perku bude Method, v níž se perk aktivuje, pokud budou splněny podmínky. Vyvoláváno to bude stejně, jako Breath, tedy v BaseCreature::OnThink(). |
(0001508) Geo (správce) 25.03.2012 - 08:38 |
Zapracoval jsem používání perků v seznamu (perky, které lze zapracovat snadno). Sám jsem vyzkoušel pouze Disarm, potřebuji nyní odezvu od gmka, které bude nastavovat Bestiář a zkoušet aktivní perky využívat. K perku je nezbytné definovat tři atributy: - minimum many, při kterém lze perk aktivovat (včetně rezervy, která má po použití perku zůstat) - prodlevu mezi jednotlivými použitími (v desetinách vteřiny, 50 = 5s), jinak bude moci perk aktivovat znovu a to okamžitě po jeho shození (použití, vypršení) - prioritu, která je zároveň i pravděpodobností použití. Myšleno v procentech. Číslo >=100 znamená, že perk bude aktivován určitě, minimální šance je 5%. |
(0001611) Marina (reportér) 07.04.2012 - 17:20 |
AnumateDead by bylo docela fajn :). Tak az budes mit cas Geo, tak se na to prosim koukni. |
(0001619) Marina (reportér) 09.04.2012 - 09:56 upraveno: 09.04.2012 - 09:57 |
Uz je jen potreba nastavit ta NPC...coz se netyka tohoto bugu. Pokud by bylo potreba doscriptovat nejake perky, zalozi se bug novy. Seznam perku byl prenesen na wiki. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
24.10.2011 - 00:46 | Marina | Nový problém | |
21.03.2012 - 12:44 | Geo | Poznámka přidána: 0001488 | |
21.03.2012 - 13:28 | Geo | Přiřazen | => Geo |
21.03.2012 - 13:28 | Geo | Stav | nový => přiřazený |
21.03.2012 - 16:28 | Whitey | Poznámka přidána: 0001489 | |
22.03.2012 - 09:39 | Geo | Poznámka přidána: 0001492 | |
23.03.2012 - 11:22 | Geo | Poznámka upravena: 0001488 | Zobrazit revize |
25.03.2012 - 08:38 | Geo | Poznámka přidána: 0001508 | |
25.03.2012 - 08:38 | Geo | Přiřazen | Geo => Marina |
25.03.2012 - 08:38 | Geo | Stav | přiřazený => reakce |
07.04.2012 - 17:20 | Marina | Poznámka přidána: 0001611 | |
07.04.2012 - 17:20 | Marina | Stav | reakce => přiřazený |
09.04.2012 - 09:56 | Marina | Poznámka přidána: 0001619 | |
09.04.2012 - 09:56 | Marina | Stav | přiřazený => uzavřený |
09.04.2012 - 09:56 | Marina | Řešení | otevřený => vyřešený |
09.04.2012 - 09:57 | Marina | Poznámka upravena: 0001619 | Zobrazit revize |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |