Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 20.09.2024 - 02:05 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0000550 | NPC | [GM - Skripty] Common (Obecné) | veřejný | 06.12.2011 - 22:13 | 23.02.2013 - 10:56 | ||||
Reportér | Marina | ||||||||
Přiřazen | Geo | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | vždy | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0000550: Nahaty HeavyDefender | ||||||||
Popis | NPC HeavyDefender se spawnuje nahaty, i kdyz ma v bestiari nastavenou vyzbroj. | ||||||||
Další informace | Geo slibil ze na to mrkne, ale asi na to zapomel, takze to je takova upominka pro tebe Geo. | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0000660) Geo (správce) 25.12.2011 - 17:34 |
Problém byl v samotné definici NPC a zbraní. Těžkooděnec byl nadefinován s mečem bastardem a štítem, meč bastard byl podle revize od Kaina převeden na 2H zbraň a tedy nešlo vytvořit validní equip. Zaměnil jsem v definici meč bastard za broadsword (ten má stejnou účinnost). |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
06.12.2011 - 22:13 | Marina | Nový problém | |
06.12.2011 - 22:14 | Marina | Projekt | Ostatní => NPC |
23.12.2011 - 20:17 | Geo | Přiřazen | => Geo |
23.12.2011 - 20:17 | Geo | Stav | nový => přiřazený |
25.12.2011 - 17:34 | Geo | Poznámka přidána: 0000660 | |
25.12.2011 - 17:34 | Geo | Stav | přiřazený => vyřešený |
23.02.2013 - 10:55 | Marina | Stav | uzavřený => vyřešený |
23.02.2013 - 10:56 | Marina | Stav | vyřešený => uzavřený |
23.02.2013 - 10:56 | Marina | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |