Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 20.09.2024 - 02:15 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0000578 | Manawydan klient | Chyby | veřejný | 25.12.2011 - 17:41 | 21.04.2013 - 19:58 | ||||
Reportér | Gerg | ||||||||
Přiřazen | Geo | ||||||||
Priorita | vysoká | Závažnost | velká | Reprodukovatelnost | vždy | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Verze produktu | |||||||||
Cílová verze | Vyřešeno ve verzi | ||||||||
Shrnutí | 0000578: Resynchronizace | ||||||||
Popis | Při boji dochází pokaždé k resynchronizaci vlivem "posunutí" (odstrčení) soupeřem či soupeře. Když se stojí na místě, tak to ničemu nevadí, ale jakmile se začne běhat, tak nastávají situace typu: mlácení přes 5 políček, nemožnost útěku atd... | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0000747) Poutnik (reportér) 05.01.2012 - 20:00 |
(po Geově opravě) Nemyslím, že je to v pořádku. Stačí na sebe natáhnout řekněme 2 vlky a zkusit před nimi utéct. Zjistíte, že a) i když jsou od vás fyzicky třeba 6 polí, dávají dmg b) jejich dmg vás při běhu vrací zpět. V zásadě je to tedy stejné, jen se nevypisují resync hlášky. |
(0000774) sarja (reportér) 06.01.2012 - 19:19 |
potvrzuju co pise poutnik, plus pridavam ze to ma nejakou spatnou odezvu v zatackach. Pri zmene smeru se to lehce zasekne |
(0001218) Gerg (reportér) 19.02.2012 - 10:11 |
Občas dochází k tomu, že při modlení v pohybu a následném seslání modlitby na soupeře, se postava na moment sekne -> důsledek: dojde k pozastavení postavy a výraznému přiblížení nepřítele, před kterým prchám. Př.: Běžím -> modlitba Sonický úder (Sound Burst) -> sešlu -> nějaký čas na zacílení -> zacílím soupeře -> pozastavení postavy v pohybu (seknutí) -> seslání modlitby na soupeře + útěk pokračuje dál. |
(0001219) Whitey (správce) 19.02.2012 - 12:38 |
Podobný problém mají kouzlící/střílející NPC. Není možné že NPC vykonává animaci (např. statický úder mečem) i když by dávno mělo vykonávat animaci pohybu na jiné místo? |
(0001220) Gerg (reportér) 19.02.2012 - 13:39 |
Tak postava by měla být schopná vykonat oboje zároveň (jak modlení/střelbu/úder, tak i běh). Jinak toto nastává jen v boji se soupeřem (mám ho zacíleného a po přiblížení na něj postava zaútočí -> war mód), při normální chůzi/běhu/jízdě na mountovi jede všechno v pohodě. |
(0001248) Geo (správce) 21.02.2012 - 15:39 |
Přesunuto do projektu Manawydan klient, budu se tomu intenzivně věnovat v této verzi. |
(0001466) Gerg (reportér) 18.03.2012 - 10:20 |
Jen připomínám. Jelikož je tohle docela závažná chyba. |
(0001889) Gerg (reportér) 28.05.2012 - 10:47 |
Když tu vidím Gea pracovat, tak si neodpustim: "Připomínám tento problém". :) |
(0002016) Gerg (reportér) 28.06.2012 - 22:05 |
Viz dva posty nad tímto postem. :) |
(0002069) Poutnik (reportér) 06.07.2012 - 11:39 |
I po posledních změnách u mě pořád stejné |
(0002081) Gerg (reportér) 06.07.2012 - 16:48 |
Souhlasím s Poutníkem, došlou pouze k efektu, že při útěku před NPC jsem ještě snadnějším cílem než jsem byl, protože mě resynchronizece jen brzdila, teďka mě brzdí + větší poškození díky nemožnosti "úhybu". |
(0002183) Geo (správce) 19.07.2012 - 02:13 |
Opraven proces resynchronizace pohybu klienta, prozatímní testy na verzi ke stažení z fóra dopadly chvalitebně, jediná nalezená chyba vyřešena. Bude ve verzi klienta 2012.7.0 |
(0002875) Whitey (správce) 21.04.2013 - 19:58 |
Dlouho žádná změna, uzavírám. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
25.12.2011 - 17:41 | Gerg | Nový problém | |
05.01.2012 - 20:00 | Poutnik | Poznámka přidána: 0000747 | |
06.01.2012 - 19:19 | sarja | Poznámka přidána: 0000774 | |
19.02.2012 - 10:11 | Gerg | Poznámka přidána: 0001218 | |
19.02.2012 - 12:38 | Whitey | Poznámka přidána: 0001219 | |
19.02.2012 - 13:39 | Gerg | Poznámka přidána: 0001220 | |
21.02.2012 - 15:39 | Geo | Projekt | Ostatní => Manawydan klient |
21.02.2012 - 15:39 | Geo | Poznámka přidána: 0001248 | |
21.02.2012 - 15:39 | Geo | Přiřazen | => Geo |
21.02.2012 - 15:39 | Geo | Stav | nový => přiřazený |
18.03.2012 - 10:20 | Gerg | Poznámka přidána: 0001466 | |
17.04.2012 - 18:44 | Gerg | Poznámka přidána: 0001674 | |
23.04.2012 - 21:02 | Gerg | Poznámka smazána: 0001674 | |
28.05.2012 - 10:47 | Gerg | Poznámka přidána: 0001889 | |
28.06.2012 - 22:05 | Gerg | Poznámka přidána: 0002016 | |
06.07.2012 - 11:39 | Poutnik | Poznámka přidána: 0002069 | |
06.07.2012 - 16:48 | Gerg | Poznámka přidána: 0002081 | |
19.07.2012 - 02:13 | Geo | Poznámka přidána: 0002183 | |
19.07.2012 - 02:13 | Geo | Stav | přiřazený => vyřešený |
17.11.2012 - 02:42 | Geo | Stav | vyřešený => čeká na testy |
21.04.2013 - 19:58 | Whitey | Poznámka přidána: 0002875 | |
21.04.2013 - 19:58 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
21.04.2013 - 19:58 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |