Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 20.09.2024 - 00:20 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||||||
0000597 | Questy a Interakce | Nezařazano | veřejný | 30.12.2011 - 14:11 | 20.04.2015 - 22:30 | ||||||||
Reportér | RadstaR | ||||||||||||
Přiřazen | |||||||||||||
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | vždy | ||||||||
Stav | nový | Řešení | otevřený | ||||||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||||||
Shrnutí | 0000597: Prikaz GO - postava beha misto aby chodila | ||||||||||||
Popis | Pri pouziti prikazu GO postava misto chuze beha. | ||||||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||||||
Přiložené soubory | |||||||||||||
Poznámky k problému | |
(0003588) biosek (správce) 20.04.2015 - 21:02 |
Ted otazka: Predpokladam ze se jedna o prikaz 'jdi' pro summony/npc/zver, protoze 'go' pro summy/npc/zver mi nefunguje a jako prikaz pro hrace [go neexistuje a pro gm dela uplne neco jineho. Zkousel jsem tedy prikaz 'jdi' u svyho jezditka a ten nebeha ale chodi. Tedy asi vyreseno? |
(0003592) Whitey (správce) 20.04.2015 - 21:24 |
Využívá se funkce AI, rychlost se nenastavuje: _walker.TargetLocation = loc; _walker.ControlOrder = OrderType.Stay; Pokud má NPC nastavenou rychlost na běh (ať už kvůli nějakému bugu nebo z jiného důvodu), pak bude i po příkaze [go běhat. |
(0003594) RadstaR (správce) 20.04.2015 - 22:30 |
Jde o prikaz pro IS, tudis pro ovladani NPC pomoci IS (interakcni system). Ale koukam, ze je to z roku 2011 a vubec netusim, zda je to stale aktualni. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
30.12.2011 - 14:11 | RadstaR | Nový problém | |
20.04.2015 - 21:02 | biosek | Poznámka přidána: 0003588 | |
20.04.2015 - 21:24 | Whitey | Poznámka přidána: 0003592 | |
20.04.2015 - 22:30 | RadstaR | Poznámka přidána: 0003594 |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |