Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 20.09.2024 - 01:55 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0000684 | NPC | Nezařazano | veřejný | 28.01.2012 - 19:15 | 06.09.2015 - 04:27 | ||||
Reportér | sarja | ||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | občas | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0000684: NPC utoci do neviditelnosti | ||||||||
Popis | Pokud po me jde npc a pouziju neviditelnost, npc neztrati target a dal utoci. Zatim se mi to stalo 2x u petu a jednou po me do neviditelnosti strileli najezdnici. | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0000985) Poutnik (reportér) 28.01.2012 - 19:22 |
Chtělo by to ověřit, jestli totéž platí i pro hid. |
(0003679) biosek (správce) 19.08.2015 - 22:44 |
Nedavno se upravovalo plizeni. Myslim, ze se tohle vyresilo. WDy nevis? |
(0003700) Whitey (správce) 30.08.2015 - 16:43 |
Tohle je opravené - problém byl v AI a "FocusMob". I když se NPC zrušil cíl (Combatant), AI ho obnovila z FocusMob. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
28.01.2012 - 19:15 | sarja | Nový problém | |
28.01.2012 - 19:22 | Poutnik | Poznámka přidána: 0000985 | |
19.08.2015 - 22:44 | biosek | Poznámka přidána: 0003679 | |
30.08.2015 - 16:43 | Whitey | Poznámka přidána: 0003700 | |
30.08.2015 - 16:43 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
30.08.2015 - 16:43 | Whitey | Stav | nový => vyřešený |
06.09.2015 - 04:27 | biosek | Stav | vyřešený => uzavřený |
06.09.2015 - 04:27 | biosek | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |