Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 20.09.2024 - 02:05 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0000729 | Betatest | Chyby | veřejný | 17.02.2012 - 01:43 | 19.08.2015 - 22:49 | ||||
Reportér | faust | ||||||||
Přiřazen | biosek | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | vždy | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0000729: hlasitost u přemývání hlíny | ||||||||
Popis | po vymytí hlíny, ve chvíli, kdy padaj získaný suroviny do batohu, se nějak nasobi zvuk počtem druhu surovin (asi), pač je ten zvuk děsně hlasitej... | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0001190) RadstaR (správce) 17.02.2012 - 09:04 |
To je feature klienta. Kdyz je ve stejnou dobu slyset vic stejnych zvuku, tak je jejich hlasitost vetsi jak kdyz je slyset jen jeden (plati to globalne u vsech zvuku a akci) |
(0003681) biosek (správce) 19.08.2015 - 22:49 |
Featura. Aspon je vedet, ze se manipuluje vic jak s jednim predmetem. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
17.02.2012 - 01:43 | faust | Nový problém | |
17.02.2012 - 09:04 | RadstaR | Poznámka přidána: 0001190 | |
19.08.2015 - 22:49 | biosek | Poznámka přidána: 0003681 | |
19.08.2015 - 22:49 | biosek | Stav | nový => uzavřený |
19.08.2015 - 22:49 | biosek | Přiřazen | => biosek |
19.08.2015 - 22:49 | biosek | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |