Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 20.09.2024 - 02:59 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0000737 | NPC | Nezařazano | veřejný | 19.02.2012 - 00:28 | 21.02.2012 - 21:17 | ||||
Reportér | Whitey | ||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||
Priorita | vysoká | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | nevyzkoušeno | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0000737: Retardované chování ArcherAI | ||||||||
Popis | ArcherAI se nepohybuje plynule, ale stylem krok-pauza-krok-pauza -> není problém ji doběhnout. Bude nutno ji prověřit a upravit, aby se pohybovala plynule např. jako MeleeAI. Je otázkou zda ji vůbec opravovat, protože MeleeAI zvládne to samé... v čem se vůbec liší ArcherAI a MeleeAI? | ||||||||
Značky | AI, NPC, Optimizace | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0001252) Whitey (správce) 21.02.2012 - 21:17 |
Opraveno. AIArcher obsahovala zpomalení - sekundovou pauzu mezi akcemi. Zrušena. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
19.02.2012 - 00:28 | Whitey | Nový problém | |
19.02.2012 - 00:28 | Whitey | Značka přiřazena: AI | |
19.02.2012 - 00:28 | Whitey | Značka přiřazena: NPC | |
19.02.2012 - 00:28 | Whitey | Značka přiřazena: Optimizace | |
21.02.2012 - 21:17 | Whitey | Poznámka přidána: 0001252 | |
21.02.2012 - 21:17 | Whitey | Stav | nový => uzavřený |
21.02.2012 - 21:17 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
21.02.2012 - 21:17 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |