Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 20.09.2024 - 02:45 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0000899 | Mapa | Nezařazano | veřejný | 20.05.2012 - 13:40 | 21.04.2013 - 20:21 | ||||
Reportér | Keringer | ||||||||
Přiřazen | Geo | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | nevyzkoušeno | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený bez testování | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0000899: Sesedání z koně během kontroly nekterých npc nelze, jiné problémové a pohyb na koni u nekterych npc strasne pomalý. | ||||||||
Popis | Když vytvořím standardnpc (nebo jiné npc které není nepřátelské) a nasednu s ním na koně tak postava chodí extrémně pomalu i na koni (mozna to bude chtit jen poladit v bestiari). Když za stráž nasednu na koně, nemůžu z něj sléz. Klasický 2x nefunguje - pouze vyskočí gump pro nastavení stráží. Kdyz se vtelim do jakekoliv postavy a nasednu na kone, nejde mi pres makro sesednout. Jde to pouze 2x na postavu - a ten prave na strážných nejde. Vše ozkoušeno na brumbym a palominem. | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0001925) Geo (správce) 31.05.2012 - 14:35 upraveno: 31.05.2012 - 14:36 |
1: Opraven výpočet rychlosti při jízdě na koni (zohledňuje ovládané NPC). 2: Opravena možnost sesednout, pokud GM ovládá stráž. svn682 Makro klienta nelze upravit, bude muset stačit dvojklik. Bude později přepracováno samotné kontrolování NPC, pak bude makro fungovat. |
(0001937) Keringer (reportér) 03.06.2012 - 17:13 |
1: npc i stráže už jsou rychlejší, ale mají zaseklou grafiku když běží na koni 2: 2x klik na sesednuti z koně funguje jak má |
(0002134) Stig (správce) 14.07.2012 - 19:02 |
Je tam opravdu problém v animaci.. napřed je jakoby zaseklá a potom to NPC jakoby "doklouže" dokud nezastaví. :D Lépe to popsat nedokážu, nutno asi vidět na vlastní oči. Jinak se mi zdá rychlost dobrá. |
(0002148) Whitey (správce) 14.07.2012 - 19:46 |
Podobný problém jsem viděl při úpravách AI, bylo to opakovaným rušením a zadáváním pathfindingu (follow) - nevím jestli to tu hraje roli. |
(0002901) Whitey (správce) 21.04.2013 - 20:21 |
Dlouho bez odezvy, uzavírám. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
20.05.2012 - 13:40 | Keringer | Nový problém | |
21.05.2012 - 06:21 | Geo | Přiřazen | => Geo |
21.05.2012 - 06:21 | Geo | Stav | nový => přiřazený |
21.05.2012 - 06:22 | Geo | Shrnutí | Sesedání z koně u nekterých npc nelze, jiné problémové a pohyb na koni u nekterych npc strasne pomalý. => Sesedání z koně během kontroly nekterých npc nelze, jiné problémové a pohyb na koni u nekterych npc strasne pomalý. |
31.05.2012 - 14:35 | Geo | Poznámka přidána: 0001925 | |
31.05.2012 - 14:35 | Geo | Stav | přiřazený => vyřešený |
31.05.2012 - 14:36 | Geo | Poznámka upravena: 0001925 | Zobrazit revize |
01.06.2012 - 16:35 | Geo | Stav | vyřešený => čeká na testy |
03.06.2012 - 17:13 | Keringer | Poznámka přidána: 0001937 | |
14.07.2012 - 19:02 | Stig | Poznámka přidána: 0002134 | |
14.07.2012 - 19:46 | Whitey | Poznámka přidána: 0002148 | |
21.04.2013 - 20:21 | Whitey | Poznámka přidána: 0002901 | |
21.04.2013 - 20:21 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
21.04.2013 - 20:21 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený bez testování |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |