Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 23:50 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0001084 | Betatest | Chyby | veřejný | 02.02.2013 - 13:31 | 23.02.2013 - 11:01 | ||||
Reportér | Keringer | ||||||||
Přiřazen | Marina | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | nevyzkoušeno | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0001084: Škorpion dává z blízka nonstop jed (paralýzu) a znemožní pohyb postavy | ||||||||
Popis | Jed u škorpiona dává jed který paralizuje. Nejspíše má jed dlouhý vliv a proto se postava pod cílem nehne z paralízy. Nedalo by se zařídit aby jed dala jen občas a ne každým zásahem? | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0002757) meerman (reportér) 02.02.2013 - 13:43 |
no já mám zkušenost že jed začne působit až po chvíli a dá se celkem obstojně poutéct tak že to občas stihne vyprchat i než škorpion přijde zase k postavě.... působí jen 5 vteřin nebo jak ... a občas škorpion missne, takže já s tím problém uplně neměl |
(0002790) Marina (reportér) 23.02.2013 - 11:01 |
Nevidim v tom problem a tedy to nepovazuji za chybu. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
02.02.2013 - 13:31 | Keringer | Nový problém | |
02.02.2013 - 13:43 | meerman | Poznámka přidána: 0002757 | |
23.02.2013 - 11:01 | Marina | Poznámka přidána: 0002790 | |
23.02.2013 - 11:01 | Marina | Stav | nový => uzavřený |
23.02.2013 - 11:01 | Marina | Přiřazen | => Marina |
23.02.2013 - 11:01 | Marina | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |