Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001092OstatníÚpravyveřejný16.02.2013 - 12:5428.02.2013 - 22:55
ReportérWhitey 
PřiřazenWhitey 
PrioritanormálníZávažnostvelkáReprodukovatelnostN/A
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001092: Nastavení nového systému nápojů
PopisNa servru je nový systém nápojů.
Po restartu zbývá dořešit:

1, ID záznamy a výrobní postupy pro nádoby:
BarrelBeverage (Dřevěný sud, ItemID 4014, předtím Barrel)
BottleBrownBeverage (Hnědá láhev, ItemID 2463, předtím BeverageBottleBrown)
BottleGreenBeverage (Zelená láhev, ItemID 2503, předtím BeverageBottleGreen)
BottleSilverBeverage (Průhledná láhev, ItemID 2459, předtím BeverageBottleSilver)
CeramicMugBeverage (Hliněný pohár, ItemID 2453, předtím CeramicMug)
GlassMugBeverage (Skleněný hrnek, ItemID 8065, předtím GlassMug)
GobletBeverage (Pohár, ItemID 2483, předtím Goblet)
JugBeverage (Džbán, ItemID 2504, předtím Jug)
MeasuringGlassBeverage (Odměrka, ItemID 3624, předtím MeasuringGlass)
PewterMugBeverage (Kovový hrnek, ItemID 4095, předtím PewterMug)
GlassPitcherBeverage (Skleněný džbán, ItemID 4086, předtím Pitcher)

2, ID záznamy pro výrobky:
Záznam pro výrobek tekutiny se vyrábí ze základního typu "LitreOfLiquidTemplate". Odpovídající typ nápoje se nastaví pomocí jména. Pro nápoj "Kareldské červené" to bude [ID new -> vybrat LitreOfLiquidTemplate -> nastavit typ např. LitreOfKareldRedWine -> nastavit jméno na "Kareldské červené" (musí odpovídat názvu nápoje v XML!) a stanovit výrobní postupy atd.
Na LitreOfLiquidTemplate je nutno převést následující výrobky:
LitreOfAle -> název v xml je "Pivo"
LitreOfCider -> název v xml je "Mošt"
LitreOfEdible -> název v xml je "Jedlý olej"
LitreOfLiquor -> název v xml je "Likér"
LitreOfWine -> název v xml je "Víno"
Lze přidat i výrobu nápojů "Kareldské červené" a "Isharská pálenka".
Další informaceNavrhuji upravit názvy typů nápojů, které se zobrazují v návodech:
BeverageType.Ale -> IAleSource -> "Pivo"
BeverageType.Cider -> ICiderSource -> "Nealkoholický nápoj"
BeverageType.Edible -> IEdibleSource -> "Jedlý olej"
BeverageType.Liquor -> ILiquorSource -> "Tvrdý alkohol"
BeverageType.Milk -> IMilkSource -> "Mléko"
BeverageType.Wine -> IWineSource -> "Lehký alkohol"
BeverageType.Water -> IWaterSource -> "Voda"

Je to protože výroba rozeznává nápoje podle typu IxxxxSource, tzn. pro výrobu je jedno jestli jste vložili "Víno" nebo "Kareldské červené" - pro výrobu je to prostě "IWineSource", tzn. lze do ní použít libovolný nápoj s definicí "Wine" v XML.
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0002779)
Whitey (správce)
16.02.2013 - 13:02

Na servru je také příkaz "ConvertOldBeverages", který na celém servru vymění staré nádoby za nové.
(0002782)
Marina (reportér)
17.02.2013 - 17:35

Myslim, ze pojmenovani je odpovidajici...az tohle vse bude nahozene, tak mi dej nejake echo, at muzu zacit delat navody a nove napoje.
(0002783)
Whitey (správce)
17.02.2013 - 22:01

Nápoje už můžeš dělat hned teď. Musíš:
1, přidat definici do Beverages.XML (viz. ukázka)
2, vytvořit v ID item LitreOfxxxxx z LitreOfLiquidTemplate, který bude mít identifikované jméno shodné s názvem v XML. Např. pro definici "Kareldské červené" (viz. XML) vytvoříš LitreOfKareldRed s jménem "Kareldské červené". Itemu pak vytvoříš výrobní postup a nápoj je na světě.
Pokud budeš pro některý nápoj chtít jinou surovinu (např. pro odrůdy vína) bude ideální vytvořit prostě nové sadby (itemy + záznamy do XML s rostlinami).

[code]
  <Beverage name="Pivo" content="Ale" suffix="piva" alcohol="1" hydratation="10" flamable="false" freezable="true" slippery="false" poolHue="2213" frozenPoolHue ="51" default="true">
    <itemIDs>
      <itemID name="Skleněný džbán">4086-8085</itemID>
      <itemID name="Skleněný hrnek">8065-2542</itemID>
      <itemID name="Sud">4014-4014</itemID>
      <itemID name="Hnědá láhev">2463-2463</itemID>
      <itemID name="Zelená láhev">2503-2503</itemID>
      <itemID name="Průhledná láhev">2459-2459</itemID>
      <itemID name="Hliněný pohár">2453-2453</itemID>
      <itemID name="Pohár">2483-2483</itemID>
      <itemID name="Džbán">2504-2504</itemID>
      <itemID name="Litr">2459-2459</itemID>
      <itemID name="Odměrka">3624-3624</itemID>
      <itemID name="Kovový hrnek">4095-4095</itemID>
      <itemID name="Decilitr">3854-3854</itemID>
    </itemIDs>
  </Beverage>
[/code]
Povinné části:
name = jméno tekutiny (pod tím se prezentuje systému)
content = systémový typ tekutiny
suffix = přípona k názvu (jméno nádoby + suffix, tj. zde "Sud Piva" atd.)

Nepovinné části:
alcohol = obsah alkoholu v jedné deci (nyní pivo 1, víno 2, likér 4)
hydratation = kolik získáš napitím (zatím to nic nedělá, ale je to základ žízně - ona už ve skriptech je, jen nemá na nic vliv)
flamable = je to hořlavé?
freezable = je to zmrazitelné?
slippery = je to kluzké? (např. olej je flamable true, freezable false a slippery true)
poolHue = barva rozlité tekutiny
frozenPoolHue = barva zmrzlé rozlité tekutiny
default = základní tekutina pro daný content (nemusí se už dávat nikam, už jsou v XMl nadefinované)
itemID = páry itemID které ze mění, první prázdná nádoba, druhý plná. Defakto teď mají proměnlivé grafiky pouze Skleněný džbán a Skleněný hrnek. Parametr name je u toho jen tak, nemá na nic vliv.
(0002784)
Whitey (správce)
17.02.2013 - 22:03

Při testech pozor: Nové nápoje (tj. z LitreOfLiquidTemplate) se při výrobě budou plnit pouze do nových nádob - BarrelBeverage atd, viz. nahoře popis bugu, bod 1.
(0002785)
Marina (reportér)
18.02.2013 - 12:27

Takze pri vyrobe nejde kontrolovat vlastnosti itemu? To je spatne...

Premyslim, jak to tedy udelat, aby na urcitem miste rosla urcita odruda. Kdyt udelam novy seed a item, tak seed pujde zasadit kdykoli...a kdyz udelam jen novy item, tak netusim, jak tomu rict, aby na urcitem miste misto obycejneho itemu udelal odrudovy. Tedy ja to vim, ale muselo by se to docela prekopavat kvuli tomu jak ted funguje to xml s rostlinama.
(0002787)
Whitey (správce)
18.02.2013 - 18:20

ID záznamy pro nové nádoby jsou na servru, včetně výrobních návodů.
ID záznamy pro základní nápoje jsou na servru, včetně výrobních návodů.
"Kareldské červené" a "Isharská pálenka" v ID nejsou, budou z XML vyřazeny nebo se zpracují.
Definice nápojů do výroby jsou přejmenovány (viz. "Další informace" nahoře).
(0002792)
Marina (reportér)
23.02.2013 - 11:35

Kareldske cervene je na svete :). Udelam jeste tu palenku :P.

GJ WDy.
(0002793)
Whitey (správce)
23.02.2013 - 17:07

Nový parametr, "influence". Jde o vliv na staty v přepočtu na 1 hydrataci.
Příklad:
Pivo má 0.05 -> za 200 jednotek napití (max. napití je 200) získá +10 maxima HP.

Zapracován vliv žízně na maxima HP, staminy, many.
(0002800)
Whitey (správce)
28.02.2013 - 22:55

Uzavírám.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
16.02.2013 - 12:54 Whitey Nový problém
16.02.2013 - 12:54 Whitey Stav nový => přiřazený
16.02.2013 - 12:54 Whitey Přiřazen => Whitey
16.02.2013 - 12:54 Whitey Popis upraven Zobrazit revize
16.02.2013 - 13:00 Whitey Doplňující informace upraveny Zobrazit revize
16.02.2013 - 13:02 Whitey Poznámka přidána: 0002779
17.02.2013 - 17:35 Marina Poznámka přidána: 0002782
17.02.2013 - 21:43 Whitey Doplňující informace upraveny Zobrazit revize
17.02.2013 - 22:01 Whitey Poznámka přidána: 0002783
17.02.2013 - 22:03 Whitey Poznámka přidána: 0002784
17.02.2013 - 22:03 Whitey Doplňující informace upraveny Zobrazit revize
18.02.2013 - 12:27 Marina Poznámka přidána: 0002785
18.02.2013 - 18:20 Whitey Poznámka přidána: 0002787
18.02.2013 - 18:20 Whitey Stav přiřazený => čeká na testy
23.02.2013 - 11:35 Marina Poznámka přidána: 0002792
23.02.2013 - 11:35 Marina Stav čeká na testy => vyřešený
23.02.2013 - 17:07 Whitey Poznámka přidána: 0002793
28.02.2013 - 22:55 Whitey Poznámka přidána: 0002800
28.02.2013 - 22:55 Whitey Stav vyřešený => uzavřený
28.02.2013 - 22:55 Whitey Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker