Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 23:47 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0001358 | NPC | Nezařazano | veřejný | 20.12.2014 - 19:25 | 28.09.2015 - 13:38 | ||||
Reportér | Whitey | ||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | vždy | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0001358: Přemnožení minioni | ||||||||
Popis | Přidat minionům časování které je po nějaké době smaže pokud byl zabit jejich pán. (možná využít časovač GoHome) | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0003651) Whitey (správce) 25.07.2015 - 14:11 |
SVN 3524. - NPC vlastnost DeleteAtTime = možnost nastavit kdy bude NPC smazáno (vytvořeno rozšířením původního _summonEnd) - minioni (netamovatelní peti NPCček) se smažou jeden den po smrti majitele |
(0003787) Whitey (správce) 28.09.2015 - 13:38 |
Bez reakcí, uzavírám. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
20.12.2014 - 19:25 | Whitey | Nový problém | |
20.12.2014 - 19:25 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
20.12.2014 - 19:25 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
25.07.2015 - 14:11 | Whitey | Poznámka přidána: 0003651 | |
25.07.2015 - 14:11 | Whitey | Stav | přiřazený => čeká na testy |
28.09.2015 - 13:38 | Whitey | Poznámka přidána: 0003787 | |
28.09.2015 - 13:38 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
28.09.2015 - 13:38 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |