Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001432BetatestChybyveřejný25.09.2015 - 10:5321.02.2016 - 18:20
Reportérbiosek 
Přiřazenbiosek 
PrioritanormálníZávažnostvelkáReprodukovatelnostnáhodně
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001432: Opravit pathfinding
PopisKdyz summon utoci a bezi kolem jine postavy, tak se u ni na chvili zasekne a beha kolem ni.
Další informaceSelfmemo:
- Project PathFinding algoritmus
- Srovnat ho s mou implementaci ze skoly
- Provest par testu s FAKT pomalym NPC
- Opravit
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0003870)
biosek (správce)
13.01.2016 - 23:08

SVN 4201:
System hledani cesty: (FIX)
- Opraveno hledani cesty u summonu, aby se nezasekavali o hrace a ostatni summony s Warmodem

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
25.09.2015 - 10:53 biosek Nový problém
25.09.2015 - 10:53 biosek Stav nový => přiřazený
25.09.2015 - 10:53 biosek Přiřazen => biosek
13.01.2016 - 23:08 biosek Poznámka přidána: 0003870
13.01.2016 - 23:08 biosek Stav přiřazený => čeká na testy
21.02.2016 - 18:20 biosek Stav čeká na testy => uzavřený
21.02.2016 - 18:20 biosek Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker