Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 23:31 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0000620 | Ostatní | Úpravy | veřejný | 07.01.2012 - 13:56 | 19.08.2015 - 22:21 | ||||
Reportér | Mara | ||||||||
Přiřazen | biosek | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | vlastnost | Reprodukovatelnost | vždy | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0000620: Meč bastard - zařazení | ||||||||
Popis | Meč bastard - jeden a půl ruční meč Pro válečníka lze vzít již od začátku (síla 40, obratnost 30) Síla dle statusu 6-15 Do obou ruk by to snad bylo ok (alespoň z hlediska hratelnosti mi to nepřipadalo nijak moc silné) Jenže lze vzít i jako jednoručka - tam už se štítem budu asi o dost silnější než mam být. Asi bude chyba v nastavení. Pokud mohu navrhnout, umožňuje-li to systém, tak by bylo pěkné, kdyby se mu třeba zachovaly nároky pro držení obouruč a pro držení jednoruč by měl nároky třeba dvakrát-třikrát takové (síla 90, obratnost 90; nebo nějaké odpovídající ostatním zbraním). Bastard je vlastně historicky dlouhý meč, o něco delší než klasický meč (viz. wiki :) ). Jak je to v D&D nevím. | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0000780) Whitey (správce) 08.01.2012 - 11:34 |
DnD umožňuje vzít jednoruční zbraně i dvouručním úchopem, s bonusem 1/2 síly k dmg. Nebo naopak dvouruční zbraně s jednoručním úchopem, za cenu postihu do přesnosti a poškození. [hr] Teoreticky by šlo u větších jednoručních zbraní zvyšovat dmg pokud je druhá ruka volná. (a měnit animaci na obouruční) |
(0000795) Geo (správce) 09.01.2012 - 07:25 |
mmm, já jsem zařadil bastarda jako obouruční zbraň, z nedostatku obouruček v systému. nevím o tom, že by šel vzít jako jednoručka, takže to je nutné určitě ošetřit - buďto nebude obouruč a bude mít bonus k úderu v případě boje beze štítu, nebo bude jen obouruč. mě osobně je to jedno, v úvahu připadají obě varianty. |
(0000797) Poutnik (reportér) 09.01.2012 - 13:16 |
tak jednoručky by s druhou volnou rukou měly mít bonus každopádně, např. k šanci na zásah a úhybu/mobilitě |
(0003675) biosek (správce) 19.08.2015 - 22:21 |
V CS4 budou nove definice zbrani (pokud se nemylim), takze toto uz je zbytecny ticket. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
07.01.2012 - 13:56 | Mara | Nový problém | |
08.01.2012 - 11:34 | Whitey | Poznámka přidána: 0000780 | |
09.01.2012 - 07:25 | Geo | Poznámka přidána: 0000795 | |
09.01.2012 - 13:16 | Poutnik | Poznámka přidána: 0000797 | |
19.08.2015 - 22:21 | biosek | Poznámka přidána: 0003675 | |
19.08.2015 - 22:21 | biosek | Stav | nový => uzavřený |
19.08.2015 - 22:21 | biosek | Přiřazen | => biosek |
19.08.2015 - 22:21 | biosek | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |