Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000751BetatestChybyveřejný21.02.2012 - 12:3228.02.2012 - 20:27
Reportérfaust 
PřiřazenWhitey 
PrioritavysokáZávažnostvelkáReprodukovatelnostvždy
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000751: všechny spawny mají automaticky nastavený dorážení omráčených hráčů
Popisvšechny spawny mají automaticky nastavený dorážení omráčených hráčů... to ají ty blbý holuby, veverky a všechno... podle všeho je to nastaveny globalne na zapnuto, ale da se to u jednotlivych spawnu předělat, aby npc hrače nedorážely...

to je sice fajn, jenže předělat většinu spawnů po světe bude fuška, tek jestli nebude lepší předělat to defaultně na off a jen v dungeonech si pak stavitelé nasaví dorážení tam, kde budou chtít...
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0001246)
RadstaR (správce)
21.02.2012 - 12:59

Sohlasim. Je fakt divny, kdyz si vyrazim na ptacky, vrana me uklove a jeste dorazi. Kdyz se vratim, tak hned po me vystartuje tak, ze by se za to jakakoliv drava selma nemusela stydet.
(0001247)
Stig (správce)
21.02.2012 - 13:51
upraveno: 21.02.2012 - 13:51

Otázka je, jakou roli hraje v Bestiari polozka Dorazet omracene a jak se to ve vysledku projevi pri kombinaci s nastavenim dorazeni na spawneru.. Tedy ktera z tech hodnot ma prioritu? Je mozne, aby nastavenim na spawneru dorazela omracene hrace i monstra, ktera v Bestiari nemaji dorazeni nastaveno? A pokud neni na spawneru nastaveno dorazeni, ale monstrum ho v Bestiari ma zatrzene, co se stane pak?
"předělat většinu spawnů po světe bude fuška" - vůbec ne, ve skutečnosti je to otázka jednoho příkazu pro všechny spawnery.. :) Akorát tedy podle otázek ohledně priority toho nastavení pak záleží na tom, jestli se budou muset následně ty spawny, kde mají dorážet omráčené, nastavit nebo jestli rozhodne nastavení monstra v Bestiáři.

(0001250)
Whitey (správce)
21.02.2012 - 21:13
upraveno: 21.02.2012 - 21:14

Nastavení na spawneru je špatně uděláno - vždy natvrdo přebíjí nastavení z bestiáře, tzn. nastavení z bestiáře defakto není nikdy použito.
Dvě možnosti:
1, nastavení na spawneru zrušit a používat pouze nastavení z Bestiáře
2, true = vždy zabíjet, false = použij hodnotu z bestiáře
3, změna většího rozsahu (gump, skripta), aby bylo možno evidovat tři stavy (true, false, bestiář)

(0001254)
Stig (správce)
22.02.2012 - 11:48

Podle me by byla nejlepsi dvojka.. Pak by se provedl globalni prikaz na set false a dale by to bylo jen na iniciative GM. Taky by mohla byt defaultni hodnota na spawneru false.
(0001255)
faust (reportér)
22.02.2012 - 13:04

no hlavně až je to co nejdřív... včera se tu nějakej noob divil, proč si na něj ten vrabec tak zasedl...
(0001257)
Whitey (správce)
22.02.2012 - 18:42

2, se zdá jako ideální. Přepínač tak bude sloužit pro vytvoření agresivních spawnerů. Upravím ještě dnes.
(0001258)
Whitey (správce)
22.02.2012 - 19:05

Po restartu možno přenastavit spawnery a otestovat.
Pozor, změna se bude týkat pouze nově vytvořených NPC! (lze použít global respawn)
(0001265)
Stig (správce)
22.02.2012 - 19:23
upraveno: 22.02.2012 - 19:26

Po restartu tedy udelam globalni nastaveni toho parametru spawneru na false. Neobnovej se nahodou i ty monstra po restartu? Toho global respawnu se bojim, posledne to rozhodilo par NPC (nevhodne pouzite spawnery, tam co by melo byt jen normalni NPC bez spawneru).. no jeste se mrknu na omezujici parametry toho respawnu, jestli to nejak pujde pouzit bez rizika.
Dik moc!

(0001266)
Stig (správce)
23.02.2012 - 15:34
upraveno: 23.02.2012 - 16:04

4245 Spawneru + 130 Guard Spawneru nastaveno aby nezabijeli omracene.
Respawn jsem provedl podle typu monster, ne globalne. Ale obsahoval vetsinu neprilis agresivnich monster z povrchu (ptaci, veverky, kralici, prasata, jeleni, lane atd.), zvlast ty pro zacatecniky..

(0001268)
Stig (správce)
23.02.2012 - 16:12
upraveno: 23.02.2012 - 16:14

Podle testu to vypada dobre. Prase nedorazilo omraceneho.
Narazili sme ovsem na jednu velkou nevyhodu - kdyz te prase nedorazi, tak jakmile se proberes z omraceni, jde po tobe hned znovu a da ti "reskill" - znovu te omraci, coz neni tezke, vzhledem k tomu ze mas asi 1 HP. :) Tudiz te takhle bude stale omracovat, dokud ti nedojde energie.

(0001273)
Whitey (správce)
23.02.2012 - 21:28

U tohodle se trochu bojím co s tím...
- pokud ošetřím toho kdo tě omráčil (např. dočasná neviditelnost), srazí tě pro změnu jeho kámoš
- pokud to ošetřím proti všem, smrdí to probíháním spawnů výměnou za jedno omráčení
(0001274)
faust (reportér)
23.02.2012 - 22:20

no, npc se stejně po mým omráčení vrací na svoje místo, takže pokud nechcípnu vyložene na jeho spawnu (a každej aspon trochu zkušenej bojovnik nebojuje přímo na místě, kde se to NPC objeví), tak v tom nevidím žádnej problém...

navíc ono asi v bestiáři nebude zas tak moc potvor, co nebudou dorážet do smrti...

a ještě jedan věc... dřív fungovalo to, že pokud byl někdo omráčenej, tak i NPC co dorážely, se hned po omráčení vrhly ještě na ty bojeschopný a až byli všichni hračí na zemi tak teprv začaly dorážet... (ted se primárně věnujou tomu, že zabíjej mrtvolu, pokud na někoho nechytno agro)... bylo by možný tohle nastvení vrátit?
(0001276)
Stig (správce)
24.02.2012 - 13:44
upraveno: 24.02.2012 - 13:45

Vis jak, fauste, tady je hlavni problem v tom, ze tohle nastaveni se tyka prave monster pro nubiky. Samozrejme tuhle taktiku znam, ale pochybuju, ze to napadne nekoho, kdo je ve hre novacek.. :) Pro zkusene bojovniky zas samozrejme neni problem zabit vrabce, vranu, kralika, veverku, kteri nedorazej omracene.
Ja si myslim, ze ta chvilkova neviditelnost by mozna byla dobra. Kdyz ho pojede nekdo jinej, tak holt ma smulu, to uz musi bejt, aby nubik bojoval najednou s x zviratama. :)

(0001277)
faust (reportér)
24.02.2012 - 14:30

ale aby byla tak na dvě vteřiny nebo tři... jinak to smrdí právě tím probíháním...

a co se opravil ten bug s nahou postavou, tak už bitvy s ptactvem a drobnou lesní zvěří není problém, obobně sem to mydlil pěstma s hranicarem na prvnim levlu...
(0001278)
Whitey (správce)
24.02.2012 - 18:23

Pokud tím myslíš ten bug že nahá postava byla považována za postavu v plné zbroji, tak ten je od ranního restartu opraven.

Tu krátkodobou neviditelnost po omráčení tam dám, ale bude se týkat pouze NPC která nedorážejí omráčené, tím se zabrání probíhání.
(0001313)
Whitey (správce)
28.02.2012 - 20:27

Bez odezvy - předpokládám že je vše vpořádku. Uzavírám.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
21.02.2012 - 12:32 faust Nový problém
21.02.2012 - 12:59 RadstaR Poznámka přidána: 0001246
21.02.2012 - 13:51 Stig Poznámka přidána: 0001247
21.02.2012 - 13:51 Stig Poznámka upravena: 0001247 Zobrazit revize
21.02.2012 - 21:13 Whitey Poznámka přidána: 0001250
21.02.2012 - 21:14 Whitey Poznámka upravena: 0001250 Zobrazit revize
22.02.2012 - 11:48 Stig Poznámka přidána: 0001254
22.02.2012 - 13:04 faust Poznámka přidána: 0001255
22.02.2012 - 18:42 Whitey Poznámka přidána: 0001257
22.02.2012 - 19:05 Whitey Poznámka přidána: 0001258
22.02.2012 - 19:05 Whitey Přiřazen => Whitey
22.02.2012 - 19:05 Whitey Stav nový => čeká na testy
22.02.2012 - 19:23 Stig Poznámka přidána: 0001265
22.02.2012 - 19:25 Stig Poznámka upravena: 0001265 Zobrazit revize
22.02.2012 - 19:26 Stig Poznámka upravena: 0001265 Zobrazit revize
23.02.2012 - 15:34 Stig Poznámka přidána: 0001266
23.02.2012 - 16:04 Stig Poznámka upravena: 0001266 Zobrazit revize
23.02.2012 - 16:12 Stig Poznámka přidána: 0001268
23.02.2012 - 16:13 Stig Poznámka upravena: 0001268 Zobrazit revize
23.02.2012 - 16:14 Stig Poznámka upravena: 0001268 Zobrazit revize
23.02.2012 - 21:28 Whitey Poznámka přidána: 0001273
23.02.2012 - 22:20 faust Poznámka přidána: 0001274
24.02.2012 - 13:44 Stig Poznámka přidána: 0001276
24.02.2012 - 13:45 Stig Poznámka upravena: 0001276 Zobrazit revize
24.02.2012 - 14:30 faust Poznámka přidána: 0001277
24.02.2012 - 18:23 Whitey Poznámka přidána: 0001278
28.02.2012 - 20:27 Whitey Poznámka přidána: 0001313
28.02.2012 - 20:27 Whitey Stav čeká na testy => uzavřený
28.02.2012 - 20:27 Whitey Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker