Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000867OstatníNávrhyveřejný16.04.2012 - 21:0404.05.2012 - 18:55
ReportérMarina 
PřiřazenMarina 
PrioritanormálníZávažnostvlastnostReprodukovatelnostN/A
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000867: Síla lektvarů
PopisNavrhuji upravit síly lektvarů dle následujícího vzorce.

síla = současná síla * Sqrt(kvalita)

Sqrt je tam z toho důvodu, že kdyby se neredukoval vliv kvality na lektvar, tak by se vyplati vyrabet slabe kvalitni lektvary, misto vetsich nekvalitnejsich.

Pokud se do konce tydne nikdo nevyjadri, budu to brat jako souhlas a upravu provedu.
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0001672)
Whitey (správce)
17.04.2012 - 17:43

Může být.
Na itemu můžeš použít QualityRatio = přepočet kvality na koeficient (100% = 1.0).
(0001783)
Marina (reportér)
04.05.2012 - 13:37

Hotovo.
(0001786)
Whitey (správce)
04.05.2012 - 18:55

Všimnul jsem si že některé potiony mají sílu 1 (např. regenerace) a vliv kvality se tam nijak moc neprojeví.
Co přidat projev kvality i na výdrž? Nebo možná lépe měnit výdrž jen pro nápoje které mají sílu 1.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
16.04.2012 - 21:04 Marina Nový problém
16.04.2012 - 21:04 Marina Stav nový => přiřazený
16.04.2012 - 21:04 Marina Přiřazen => Marina
17.04.2012 - 17:43 Whitey Poznámka přidána: 0001672
04.05.2012 - 13:37 Marina Poznámka přidána: 0001783
04.05.2012 - 13:37 Marina Stav přiřazený => uzavřený
04.05.2012 - 13:37 Marina Řešení otevřený => vyřešený
04.05.2012 - 18:55 Whitey Poznámka přidána: 0001786


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker