Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 23:40 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0000870 | Ostatní | Analýza | veřejný | 22.04.2012 - 20:43 | 02.05.2012 - 22:30 | ||||
Reportér | Whitey | ||||||||
Přiřazen | Whitey | ||||||||
Priorita | vysoká | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | N/A | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | není problém | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0000870: Vybavení začínajících postav | ||||||||
Popis | Vybavení začínajících postav je hodnoceno jako nedostatečné. V omezené míře s tím souhlasím, každý by se raději vrhnul do víru dění, než do nákupu věcí pro svoji postavu. Největším problémem který vzniká při lepší výbavě je její zneužívání (zakládání a následné mazání nových postav, předání jejich výbavy hlavní postavě) Částečně by to řešil zatím nevyužitý systém spawnování postav do základních cechů jejího povolání plus zde připravené kvesty, ani to ale nezabrání předání věcí. Navrhuji: 1, zavést novou kategorii LootType.StartEquipment. Předměty této kategorie budou nestackovatelné, osobní (při pokusu zvednout jinou postavou se vrátí majiteli), nepůjde opravovat a až do určité úrovně majitele se nebude poškozovat. 2, Postavy dostanou podle svého povolání základní vybavení (možná i 2-3 sady na výběr). Toto vybavení bude v dobré kvalitě a bude označeno jako LootType.StartEquipment. | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0001713) Whitey (správce) 22.04.2012 - 22:37 upraveno: 22.04.2012 - 22:38 |
Úvaha - reakce na Iliciův post na fóru: Generovat základní ošacení (košile, kalhoty, boty) podle roční doby kdy postava vstupuje do hry? |
(0001722) Stig (správce) 23.04.2012 - 08:35 upraveno: 23.04.2012 - 08:35 |
Jsem pro, ale nic vic bych automaticky nedaval. Rozhodne ne zadne kozene brneni, zbrane nebo tak neco.. Zbytek musi byt v zacatecnickyh interakcich nebo si na to hraci musi vydelat. |
(0001778) Whitey (správce) 02.05.2012 - 22:30 |
Zamítnuto. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
22.04.2012 - 20:43 | Whitey | Nový problém | |
22.04.2012 - 20:43 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
22.04.2012 - 20:43 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
22.04.2012 - 22:37 | Whitey | Poznámka přidána: 0001713 | |
22.04.2012 - 22:38 | Whitey | Poznámka upravena: 0001713 | Zobrazit revize |
23.04.2012 - 08:35 | Stig | Poznámka přidána: 0001722 | |
23.04.2012 - 08:35 | Stig | Poznámka upravena: 0001722 | Zobrazit revize |
02.05.2012 - 22:30 | Whitey | Poznámka přidána: 0001778 | |
02.05.2012 - 22:30 | Whitey | Stav | přiřazený => uzavřený |
02.05.2012 - 22:30 | Whitey | Řešení | otevřený => není problém |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |