Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 23:54 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0000886 | Betatest | Programování | veřejný | 11.05.2012 - 03:14 | 28.05.2012 - 10:32 | ||||
Reportér | Geo | ||||||||
Přiřazen | Geo | ||||||||
Priorita | urgentní | Závažnost | velká | Reprodukovatelnost | N/A | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0000886: Nahrazení vyrovnávacího koeficientu úspěšnosti zásahu/obrany vyrovnávacím bonusem | ||||||||
Popis | Napadla mě jednoduchá úprava (nikoliv geniální), vyrovnávání šancí nikoliv koeficientem, ale bonusem. Příklady: Postava Kay má dovednost 20, postava Lian má dovednost 10, bonus bude 55 (75 minus max. skill), při souboji budou vzájemné šance 75% a 65%. Postava Okam má dovednost 80, postava Python má dovednost 15, k dovednostem ani jeden z nich nedostanou žádný bonus, protože jedna z dovedností je vyšší, nebo rovna 75. Co vy na to? Whitey: Úpravu můžeš zkusit, je to dobrý nápad. Ještě chci vyřadit vliv vyrovnávače na výpočet lepších zásahů (obran). Vyrovnávačem upravená hodnota se použije pouze u vzorce zasáhl (ubránil) a pro porovnání s průrazem (mobilitou) se použije hodnota původní. Zásahovost zůstane, ale sníží se počet kritických útoků (obran). | ||||||||
Další informace | Přidáno z fóra: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=173&pid=64558#pid64558 [^] (uživatel: Geo) | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0001804) Geo (správce) 11.05.2012 - 03:14 |
Čeká na restart |
(0001805) Geo (správce) 11.05.2012 - 07:05 |
Sem s dojmy :) |
(0001838) Gerg (reportér) 19.05.2012 - 21:02 |
Nyní už není tak znát, kdo má těch bodíků ve statistikách více (což je dobře), ale s mojí postavou na 14. lvl, bodné: 50, taktika a úhyb též 50 a anatomie 20 (+ perky: Bojový výcvik 2, Pohyblivost 2) jsem nebyl schopen zasáhnout (tak 2-3 údery z deseti šli do dmg) většinu NPC na té "střední" obtížnosti (skřeti, šílenci, ještěranti), zatímco oni se trefovali celkem bez problémů. Třeba až se vyladí zbraně (aby nebylo 79% zbraní pouze pro wary, kteří jsou jako jediní schopni splnit jejich požadavky), tak to bude zas o kus dál. |
(0001841) Whitey (správce) 20.05.2012 - 02:39 upraveno: 20.05.2012 - 02:40 |
Dotazy k postřehům (za které děkujeme!): - kvalita tvé zbraně je alespoň průměrná? (defaultní zbraně NPC jsou z valné části defaultní kvality, tj. průměrné, pokud je tvoje horší má horší parametry = výhoda pro NPC) - kvalita zbroje alespoň průměrná? (stejný důvod) - perk pro zbroj kterou jsi použil máš maximální? (většina NPC se počítá že ho má na max /např. vlk a jeho "kůže"/, tj. jsou bez postihu za zbroj, pokud ty ne = výhoda pro NPC) |
(0001842) Gerg (reportér) 20.05.2012 - 08:58 |
- zbraň Kryss - mizerná kvalita - zbroj dobrá až mistrovská - perk 4. stupeň lehké zbroje -> Teďka jsem si koupil Dýku výborné kvality a byl vidět rozdíl: trefil jsem se 2X ze 3 pokusů (šlo do dmg), což je při rychlosti 2.5s a dmg okolo 5hp slušné dps (+ sem tam kritická rána za 17-20hp). -> Jestli má kvalita výzbroje takový vliv, nepřispěje to k "odrovnání" řemeslníků na nižší úrovni? Protože takhle bude každý chtít mít všechno v mistrovské kvalitě, která nejen že vydží několikrát déle, ale ještě přidá větší bonusy. A když o tom tak přemýšlím, tak mi dochází, že by toto mohlo vyřešit větší rozptyl cen různých kvalit. |
(0001843) Whitey (správce) 20.05.2012 - 09:07 |
Největší vliv je u kvality Mizerná = 50% hodnot průměrné zbraně/zbroje. U zbraně je to pak především snížený průraz = nižší šance na lepší výsledky útoku, u zbroje nižší mobilita = nižší šance na lepší výsledky obrany. Systémová cena je upravována o stejný poměr, tj. mizerná věc = 50% ceny průměrné. |
(0001844) Gerg (reportér) 20.05.2012 - 12:20 |
Tak se zdá, že to funguje tak jak má. :) |
(0001882) Geo (správce) 28.05.2012 - 10:32 |
Děkuji Gergovi a Whiteymu za reakce, uzavírám jako vyřešené! |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
11.05.2012 - 03:14 | Geo | Nový problém | |
11.05.2012 - 03:14 | Geo | Stav | nový => přiřazený |
11.05.2012 - 03:14 | Geo | Přiřazen | => Geo |
11.05.2012 - 03:14 | Geo | Poznámka přidána: 0001804 | |
11.05.2012 - 03:14 | Geo | Stav | přiřazený => vyřešený |
11.05.2012 - 07:05 | Geo | Poznámka přidána: 0001805 | |
11.05.2012 - 07:05 | Geo | Stav | vyřešený => čeká na testy |
19.05.2012 - 21:02 | Gerg | Poznámka přidána: 0001838 | |
20.05.2012 - 02:39 | Whitey | Poznámka přidána: 0001841 | |
20.05.2012 - 02:40 | Whitey | Poznámka upravena: 0001841 | Zobrazit revize |
20.05.2012 - 08:58 | Gerg | Poznámka přidána: 0001842 | |
20.05.2012 - 09:07 | Whitey | Poznámka přidána: 0001843 | |
20.05.2012 - 12:20 | Gerg | Poznámka přidána: 0001844 | |
28.05.2012 - 10:32 | Geo | Poznámka přidána: 0001882 | |
28.05.2012 - 10:32 | Geo | Stav | čeká na testy => uzavřený |
28.05.2012 - 10:32 | Geo | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |