Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000922NPCNezařazanoveřejný06.06.2012 - 11:2311.10.2013 - 20:27
ReportérStig 
PřiřazenWhitey 
PrioritavysokáZávažnostvelkáReprodukovatelnostN/A
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000922: CraftQuestJob a předměty v zakázce
PopisAsi by to chtělo trochu předělat skupiny pro jednotlivé CraftQuestJob.
AlchemistGuildBuyer po mě například chce spoustu zbraní, zbroje, jídlo a věci pro/od farmáře (hruška, broskev, pytle zrní atd.). Zrovna ten by např. mohl chtít věci ze skupiny "Pro Alchymistu". Dané NPC mělo Logiku NightBird, kdyby to náhodou hrálo roli (tuším, že by němelo, že se to týká jen "otvírací doby")..
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0001978)
Whitey (správce)
08.06.2012 - 18:26
upraveno: 08.06.2012 - 18:26

http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=1691 [^]

Parametry Řemeslnických zakázek v [props NPC:
CraftQuestAddRemoveRegion: Přidávání regionů pro zjištění co může hráč vylootovat nebo koupit
CraftQuestDailyCash: Peníze které má NPC na den. Ráno se zakázka generuje jen z části této částky, večer z celého zbytku.
CraftQuestDelay: prodleva mezi dvěma zakázkami vydanýma jedné osobě.
CraftQuestActive: true = zakázky zapnuty
CraftQuestHobby: Pokud je logika Hobbyst, je tento předmět vždy přidán do objednávky, nezávisle na zaměstnání

CraftQuestJob: Zaměstnání. Rozhoduje o výběru věcí do objednávky. Generuje se automaticky, ale lze i nastavit.
- NoJob: Bez práce,
- Cook: Suroviny pro vaření, nádobí
- HouseWife: Jídlo, nádobí a šaty
- HouseMan: Nábytek do domu, pár věcí na kutilské opravy
- ThiefGuildMember: ukradnutelné (zatím neexistuje) a lootovatelné věci, koźené zbroje, zlodějské vybavení
- BlacksmithGuildMember: Nářadí, vytěžitelné materiály
- CraftmanGuildMember: Nářadí, suroviny pro řemeslo
- FarmerGuildMember: Suroviny pro vaření, nástroje pro vaření i farmařinu
- AlchemistGuildMember: Reagence, alch. nářadí
- ArmyDealer: Zbraně, zbroje, něco málo řemeslnických výrobků na "vybavení kasáren"

CraftQuestLogic: Logika NPC, rozhoduje o zvláštnostech NPC. Generuje se automaticky, ale lze i nastavit.
- Strict: Při generování zakázky podle oboru hráče zadá pouze to, co je hráč schopen vyrobit.
- NightBird: Ve dne spí, v noci obchoduje. (i ráno a večer!)
- Flamendr: Na večer kupuje jen alkohol, nezávisle na svém zaměstnání.
- Normal: Při generování zakázky podle oboru hráče může zadat i to co hráč ještě neumí. (touto logikou se řídí i Nightbird, Flamendr a Hobbyst)
- Hobbyst: Do zakázky přidá svou oblíbenou věc, pokud mu na ní zbyly peníze. Věc se generuje autmaticky, ale lze ji změnit.
- Ignorant: Jako Normal, ale víc ignoruje schopnosti hráče.
- Absentminded: Totální magor, skládá zakázku náhodně, ignoruje i pravidla okolo využití peněz (např. je schopen utratit vše ráno, kdy ostatní utrácí jen 1/3 svých peněz)

(0002605)
Whitey (správce)
29.12.2012 - 22:30

Bude nutno přepracovat systém výběru "co můžeš udělat" z výrobních návodů (protože už nejsou limitovány povoláním).
Bude nutno přepracovat systém výběru "druh předmětu" protože se upravil systém kategorií.
S tím souvisí nutnost upravit logiku NPC, která podle těchto filtrů vybírá.
(0002736)
Whitey (správce)
20.01.2013 - 21:59

Bude nutno uvážit požadování výrobků se skillem 80+, tj. těch kde se návody dávají za odměnu.
(0002737)
Stig (správce)
21.01.2013 - 02:11
upraveno: 21.01.2013 - 02:11

To plati pro skilly 75+, pokud se nepletu.. Klidne bych je vynechal, vyloucil.

(0002759)
Whitey (správce)
02.02.2013 - 20:22

Na servru jsou (nějakou dobu) upravená skripta výběru předmětů do zakázek.
Skripta jsou dost závislá na kategorizaci předmětů - ještě ne všechny mají kategorii nastavenou ([ID nocategory).
Současně jsem upravil "inteligenci" NPC - rozdělil jsem Logiku na Logiku a Osobnost. Logika odpovídá za způsob výběru (jestli chce přesný seznam apod.), osobnost odpovídá za to jestli pracuje normálně, v noci (NightBird) nebo jestli chlastá (Flamendr).
Vyrobitelné věci se skillem nad 75 jsou ve výběru ignorovány.

Zbývá dodělat kategorie předmětů (ID) a chci přidat ruční nastavení požadavků NPC - nyní to co NPC chce se řídí jeho prací (Job).
(0003121)
Whitey (správce)
11.10.2013 - 20:27

Předěláno.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
06.06.2012 - 11:23 Stig Nový problém
08.06.2012 - 12:50 Stig Priorita normální => vysoká
08.06.2012 - 18:26 Whitey Poznámka přidána: 0001978
08.06.2012 - 18:26 Whitey Poznámka upravena: 0001978 Zobrazit revize
08.06.2012 - 18:26 Whitey Poznámka upravena: 0001978 Zobrazit revize
29.12.2012 - 22:28 Whitey Přiřazen => Whitey
29.12.2012 - 22:28 Whitey Stav nový => přiřazený
29.12.2012 - 22:30 Whitey Poznámka přidána: 0002605
20.01.2013 - 21:59 Whitey Poznámka přidána: 0002736
21.01.2013 - 02:11 Stig Poznámka přidána: 0002737
21.01.2013 - 02:11 Stig Poznámka upravena: 0002737 Zobrazit revize
02.02.2013 - 20:22 Whitey Poznámka přidána: 0002759
11.10.2013 - 20:27 Whitey Poznámka přidána: 0003121
11.10.2013 - 20:27 Whitey Stav přiřazený => uzavřený
11.10.2013 - 20:27 Whitey Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker