Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 18:56 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||||||
0000975 | Manawydan klient | Návrhy | veřejný | 17.08.2012 - 15:31 | 17.08.2012 - 15:31 | ||||||||
Reportér | Whitey | ||||||||||||
Přiřazen | |||||||||||||
Priorita | nízká | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | N/A | ||||||||
Stav | nový | Řešení | otevřený | ||||||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||||||
Verze produktu | |||||||||||||
Cílová verze | Vyřešeno ve verzi | ||||||||||||
Shrnutí | 0000975: Plošné efekty skrz klienta | ||||||||||||
Popis | Napadlo mě že plošné efekty by mohl dělat klient sám, na základě pár údajů. Konkrétně ItemID efektu, rychlost animace, doba trvání, střed, typ (obdélník, kruh, výseč) a proměnlivý doplňkový údaj (strany obdélníku, poloměr kruhu, poloměr, úhel a směr výseče). Důvodem je odlehčení komunikace (jediný paket místo paketu na každý efekt) a přesunutí části výpočtů na klienta (např. pozice efektů při výpočtu kruhu, server zpracuje jediný paket místo individuálních). Mimo toho že úprava ulehčí při kouzlech typu fireball/burninghands nám to umožní přidat efekty tam kde nejsou - např. při plošné variantě bless hodit jiskření v celé oblasti. | ||||||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||||||
Přiložené soubory | |||||||||||||
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
17.08.2012 - 15:31 | Whitey | Nový problém |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |