Manawydan Mantis - Questy a Interakce |
Detaily problému |
|
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna |
0001018 | Questy a Interakce | Nezařazano | veřejný | 22.10.2012 - 14:18 | 21.04.2013 - 20:06 |
|
Reportér | Stig | |
Přiřazen | Geo | |
Priorita | normální | Závažnost | velká | Reprodukovatelnost | nevyzkoušeno |
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | |
Platforma | | OS | | Verze OS | |
|
Shrnutí | 0001018: Trigger OnKill nefunguje |
Popis | Zda se mi, ze tyhle triggery si delaji co chteji. Vim ze jednu dobu nefungovaly, pak zase fungovaly...ted zase nefunguji...
Viz. napr. Interakce Orim_Ishar (npc\mesta\Ishar\Z tutorialu\trpaslik_Orim.xml) a Procedura <Procedure ID="Nakazena_Krysa" MWQEposition="12">, ktera nepricita k Tagu.
Neni mozna problem v tom, ze NPC umre a tudiz se to uz "nestihne provest"? :)
Zkouseno za pouziti tagu <After> i bez nej.. |
Postup na reprodukci problému | |
Další informace | Přidáno z fóra: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=2545&pid=67495#pid67495 [^] (uživatel: Marina) |
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. |
Závislosti | |
Přiložené soubory | |
|
Historie problému |
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
22.10.2012 - 14:18 | Stig | Nový problém | |
22.10.2012 - 14:19 | Stig | Popis upraven | bug_revision_view_page.php?rev_id=655#r655 |
31.10.2012 - 11:49 | Geo | Přiřazen | => Geo |
31.10.2012 - 11:49 | Geo | Stav | nový => přiřazený |
31.10.2012 - 18:42 | Geo | Poznámka přidána: 0002478 | |
31.10.2012 - 18:42 | Geo | Stav | přiřazený => čeká na testy |
01.11.2012 - 13:42 | Stig | Poznámka přidána: 0002479 | |
01.11.2012 - 13:42 | Stig | Poznámka upravena: 0002479 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2479#r670 |
21.04.2013 - 20:06 | Whitey | Poznámka přidána: 0002881 | |
21.04.2013 - 20:06 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
21.04.2013 - 20:06 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Poznámky k problému |
|
(0002478)
|
Geo
|
31.10.2012 - 18:42
|
|
[svn1057] Úprava zprovozňující akce při poškození NPC v boji (triggery OnDamage, OnKill, mechanismus InhumanSpeech, AIAdvanced test na změnu cíle, report prohřešku při útoku na zvíře na farmě) |
|
|
(0002479)
|
Stig
|
01.11.2012 - 13:42
|
|
Předběžně by se dalo OnKill považovat za funkční.. aspoň teda ten Orim-Krysy mi už počítá zabité krysy.
|
|
|
(0002881)
|
Whitey
|
21.04.2013 - 20:06
|
|
Dlouho bez reakce, uzavírám. |
|