Manawydan Mantis - Questy a Interakce |
Detaily problému |
|
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna |
0001027 | Questy a Interakce | Nezařazano | veřejný | 05.11.2012 - 20:41 | 29.12.2012 - 22:18 |
|
Reportér | Galran | |
Přiřazen | | |
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | nevyzkoušeno |
Stav | přiřazený | Řešení | otevřený | |
Platforma | | OS | | Verze OS | |
|
Shrnutí | 0001027: Interakční systém - invul/blessed |
Popis | Hodilo by se, aby šlo operovat s touto hodnotou.
Př. využití: převážně arény, kde bojuje NPC vs hráč, a kdy nastává, že NPC se přetargetnou na obecenstvo nebo NPC mágové začnou střílet do obecenstva plošňáky :D.
|
Postup na reprodukci problému | |
Další informace | |
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. |
Závislosti | |
Přiložené soubory | |
|
Historie problému |
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
05.11.2012 - 20:41 | Galran | Nový problém | |
15.11.2012 - 19:12 | Galran | Poznámka přidána: 0002489 | |
16.11.2012 - 18:50 | Galran | Poznámka přidána: 0002490 | |
16.11.2012 - 21:02 | Stig | Poznámka přidána: 0002491 | |
16.11.2012 - 21:03 | Stig | Poznámka upravena: 0002491 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2491#r679 |
16.11.2012 - 21:04 | Stig | Poznámka upravena: 0002491 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2491#r680 |
16.11.2012 - 21:05 | Stig | Poznámka upravena: 0002491 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2491#r681 |
16.11.2012 - 21:07 | Stig | Poznámka upravena: 0002491 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2491#r682 |
25.11.2012 - 17:33 | Galran | Poznámka přidána: 0002509 | |
26.11.2012 - 16:09 | Stig | Poznámka přidána: 0002510 | |
26.11.2012 - 16:10 | Stig | Poznámka upravena: 0002510 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2510#r686 |
26.11.2012 - 17:58 | Galran | Poznámka přidána: 0002511 | |
26.11.2012 - 18:02 | Galran | Poznámka smazána: 0002511 | |
26.11.2012 - 18:13 | Galran | Poznámka přidána: 0002512 | |
26.12.2012 - 18:21 | Whitey | Poznámka přidána: 0002571 | |
26.12.2012 - 18:21 | Whitey | Poznámka upravena: 0002571 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2571#r704 |
26.12.2012 - 18:21 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
26.12.2012 - 18:21 | Whitey | Stav | nový => reakce |
27.12.2012 - 18:46 | Galran | Poznámka přidána: 0002575 | |
27.12.2012 - 18:46 | Galran | Stav | reakce => přiřazený |
27.12.2012 - 19:09 | Whitey | Poznámka přidána: 0002576 | |
27.12.2012 - 20:22 | Galran | Poznámka přidána: 0002577 | |
29.12.2012 - 22:14 | Whitey | Přiřazen | Whitey => |
29.12.2012 - 22:14 | Whitey | Poznámka přidána: 0002602 | |
29.12.2012 - 22:18 | Galran | Poznámka přidána: 0002603 | |
Poznámky k problému |
|
(0002489)
|
Galran
|
15.11.2012 - 19:12
|
|
Připojím:
Funkce "Pass" nefuguje. |
|
|
(0002490)
|
Galran
|
16.11.2012 - 18:50
|
|
Připojím:
"IsPlayer" bere i npc, že to jsou "hráči". |
|
|
(0002491)
|
Stig
|
16.11.2012 - 21:02
(upraveno: 16.11.2012 - 21:07) |
|
To je proto, ze NPC "jsou" hraci (AccessLevel=Player).. :D Stejne tak muzes NPC v podstate nastavit GM AccessLevel apod.
Musi se to kombinovat, doporucuju prozatim podminku "<Req>!Race=Special</Req>", to ti vyselektuje vsechny hracske rasy (NPC maj Race Special).
Aspon teda na mounty napr. to funguje - takovy to jak je polovina OnSee interakci spatne udelana a to NPC pak na tebe rve trikrat, protoze mas dva koniky za sebou. :)
Pokud by to nebylo stoprocentne jistene pro humanoidni NPC s rasou, tak bych zkusil podminku na povolani hrace (povolani NPC nemaj zatim vubec) nebo tak neco..
|
|
|
(0002509)
|
Galran
|
25.11.2012 - 17:33
|
|
Připojím:
<say> a <emote> neumožňují psaní háčků a čárek, což je u těchto věcí, docela podstatná věc :). |
|
|
(0002510)
|
Stig
|
26.11.2012 - 16:09
(upraveno: 26.11.2012 - 16:10) |
|
Proč by neumožňovali? Vždyť to používá každá druhá interakce i s čárkama a háčkama.. :) Nemáš špatně znakovou sadu souboru? Má to být UTF-8. Podle mě si musel uložit soubor v charsetu ANSI (win-1250). Kdyžtak pošli jméno interakce a mrknem na to.
|
|
|
(0002512)
|
Galran
|
26.11.2012 - 18:13
|
|
Moje chyba, nějak mi to nedošlo (že se používají v každé druhé interakci :D). nyní mi to už funguje dobře. |
|
|
(0002571)
|
Whitey
|
26.12.2012 - 18:21
|
|
IsPlayer můžu upravit, aby se true vracelo jen u playermobilu.
Invul/blessed by měl jít operovat nastavením proměnné skrz interakci, ne?
|
|
|
(0002575)
|
Galran
|
27.12.2012 - 18:46
|
|
Jde o to, aby interakce uměla nastavit/zrušit cíli invul.
Též by nebylo naškodu, aby interakce uměla "zabíjet". :) |
|
|
(0002576)
|
Whitey
|
27.12.2012 - 19:09
|
|
Pokud můžeš skrz interakci nastavit proměnnou "Blessed" na true = invul. |
|
|
(0002577)
|
Galran
|
27.12.2012 - 20:22
|
|
Pokud je mi známo, tak hodnoty "props" se nechají nastavit pouze v Mobile/ItemCreatoru, takže hodnota "Blessed" nejde změnit. |
|
|
(0002602)
|
Whitey
|
29.12.2012 - 22:14
|
|
Tohle zatím musím pustit, skripta interakcí jsou na mě nějak složitá :) |
|
|
(0002603)
|
Galran
|
29.12.2012 - 22:18
|
|
Škoda, tohle by se mi zrovna velice hodilo. :) |
|