Manawydan Mantis - Questy a Interakce
Detaily problému
0001027Questy a InterakceNezařazanoveřejný05.11.2012 - 20:4129.12.2012 - 22:18
Galran 
 
normálnímalánevyzkoušeno
přiřazenýotevřený 
0001027: Interakční systém - invul/blessed
Hodilo by se, aby šlo operovat s touto hodnotou.
Př. využití: převážně arény, kde bojuje NPC vs hráč, a kdy nastává, že NPC se přetargetnou na obecenstvo nebo NPC mágové začnou střílet do obecenstva plošňáky :D.
Žádné štítky nepřiloženy.
Historie problému
05.11.2012 - 20:41GalranNový problém
15.11.2012 - 19:12GalranPoznámka přidána: 0002489
16.11.2012 - 18:50GalranPoznámka přidána: 0002490
16.11.2012 - 21:02StigPoznámka přidána: 0002491
16.11.2012 - 21:03StigPoznámka upravena: 0002491bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2491#r679
16.11.2012 - 21:04StigPoznámka upravena: 0002491bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2491#r680
16.11.2012 - 21:05StigPoznámka upravena: 0002491bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2491#r681
16.11.2012 - 21:07StigPoznámka upravena: 0002491bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2491#r682
25.11.2012 - 17:33GalranPoznámka přidána: 0002509
26.11.2012 - 16:09StigPoznámka přidána: 0002510
26.11.2012 - 16:10StigPoznámka upravena: 0002510bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2510#r686
26.11.2012 - 17:58GalranPoznámka přidána: 0002511
26.11.2012 - 18:02GalranPoznámka smazána: 0002511
26.11.2012 - 18:13GalranPoznámka přidána: 0002512
26.12.2012 - 18:21WhiteyPoznámka přidána: 0002571
26.12.2012 - 18:21WhiteyPoznámka upravena: 0002571bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2571#r704
26.12.2012 - 18:21WhiteyPřiřazen => Whitey
26.12.2012 - 18:21WhiteyStavnový => reakce
27.12.2012 - 18:46GalranPoznámka přidána: 0002575
27.12.2012 - 18:46GalranStavreakce => přiřazený
27.12.2012 - 19:09WhiteyPoznámka přidána: 0002576
27.12.2012 - 20:22GalranPoznámka přidána: 0002577
29.12.2012 - 22:14WhiteyPřiřazenWhitey =>
29.12.2012 - 22:14WhiteyPoznámka přidána: 0002602
29.12.2012 - 22:18GalranPoznámka přidána: 0002603

Poznámky k problému
(0002489)
Galran   
15.11.2012 - 19:12   
Připojím:
Funkce "Pass" nefuguje.
(0002490)
Galran   
16.11.2012 - 18:50   
Připojím:
"IsPlayer" bere i npc, že to jsou "hráči".
(0002491)
Stig   
16.11.2012 - 21:02   
(upraveno: 16.11.2012 - 21:07)
To je proto, ze NPC "jsou" hraci (AccessLevel=Player).. :D Stejne tak muzes NPC v podstate nastavit GM AccessLevel apod.
Musi se to kombinovat, doporucuju prozatim podminku "<Req>!Race=Special</Req>", to ti vyselektuje vsechny hracske rasy (NPC maj Race Special).
Aspon teda na mounty napr. to funguje - takovy to jak je polovina OnSee interakci spatne udelana a to NPC pak na tebe rve trikrat, protoze mas dva koniky za sebou. :)
Pokud by to nebylo stoprocentne jistene pro humanoidni NPC s rasou, tak bych zkusil podminku na povolani hrace (povolani NPC nemaj zatim vubec) nebo tak neco..

(0002509)
Galran   
25.11.2012 - 17:33   
Připojím:
<say> a <emote> neumožňují psaní háčků a čárek, což je u těchto věcí, docela podstatná věc :).
(0002510)
Stig   
26.11.2012 - 16:09   
(upraveno: 26.11.2012 - 16:10)
Proč by neumožňovali? Vždyť to používá každá druhá interakce i s čárkama a háčkama.. :) Nemáš špatně znakovou sadu souboru? Má to být UTF-8. Podle mě si musel uložit soubor v charsetu ANSI (win-1250). Kdyžtak pošli jméno interakce a mrknem na to.

(0002512)
Galran   
26.11.2012 - 18:13   
Moje chyba, nějak mi to nedošlo (že se používají v každé druhé interakci :D). nyní mi to už funguje dobře.
(0002571)
Whitey   
26.12.2012 - 18:21   
IsPlayer můžu upravit, aby se true vracelo jen u playermobilu.
Invul/blessed by měl jít operovat nastavením proměnné skrz interakci, ne?

(0002575)
Galran   
27.12.2012 - 18:46   
Jde o to, aby interakce uměla nastavit/zrušit cíli invul.
Též by nebylo naškodu, aby interakce uměla "zabíjet". :)
(0002576)
Whitey   
27.12.2012 - 19:09   
Pokud můžeš skrz interakci nastavit proměnnou "Blessed" na true = invul.
(0002577)
Galran   
27.12.2012 - 20:22   
Pokud je mi známo, tak hodnoty "props" se nechají nastavit pouze v Mobile/ItemCreatoru, takže hodnota "Blessed" nejde změnit.
(0002602)
Whitey   
29.12.2012 - 22:14   
Tohle zatím musím pustit, skripta interakcí jsou na mě nějak složitá :)
(0002603)
Galran   
29.12.2012 - 22:18   
Škoda, tohle by se mi zrovna velice hodilo. :)