Manawydan Mantis - Ostatní |
Detaily problému |
|
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna |
0001038 | Ostatní | Nezařazeno | veřejný | 10.12.2012 - 08:24 | 15.01.2013 - 14:15 |
|
Reportér | Whitey | |
Přiřazen | Whitey | |
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | N/A |
Stav | přiřazený | Řešení | otevřený | |
Platforma | | OS | | Verze OS | |
|
Shrnutí | 0001038: Dokončit systém surovin |
Popis | Suroviny:
- naplnit Resource.xml alespoň testovací sadou dat pro všechny suroviny
- dopracovat vstup suroviny do hry (vygenerován ingot mědi -> je v XML -> nastavit ingotu mědi surovinu z "Empty" na "CopperIngot")
Výroba:
- zkontrolovat/dopracovat systém rozlišení vhodné suroviny (aby se nebrala na výrobu dýky "medvědí kůže" z koženého proužku ale "železo" z vloženého ingotu)
Itemy:
- zkontrolovat vliv suroviny na předměty
- zkontrolovat proces změny suroviny itemu
- přidat zobrazení materiálu do názvu předmětu nebo do tooltipu |
Postup na reprodukci problému | |
Další informace | |
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. |
Závislosti | |
Přiložené soubory | |
|
Historie problému |
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
10.12.2012 - 08:24 | Whitey | Nový problém | |
10.12.2012 - 08:24 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
10.12.2012 - 08:24 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
19.12.2012 - 10:58 | Whitey | Poznámka přidána: 0002546 | |
23.12.2012 - 12:44 | Whitey | Poznámka přidána: 0002551 | |
26.12.2012 - 15:47 | Whitey | Poznámka přidána: 0002569 | |
31.12.2012 - 12:01 | Whitey | Poznámka přidána: 0002628 | |
01.01.2013 - 15:12 | Whitey | Poznámka přidána: 0002633 | |
03.01.2013 - 18:02 | Whitey | Poznámka přidána: 0002651 | |
15.01.2013 - 14:15 | Whitey | Poznámka přidána: 0002718 | |
Poznámky k problému |
|
(0002546)
|
Whitey
|
19.12.2012 - 10:58
|
|
Pozor, BaseWeapon zatím nemá zakomponované všechny bonusy z materiálu, např. bonusy do elemetů! |
|
|
(0002551)
|
Whitey
|
23.12.2012 - 12:44
|
|
Systém vstupu surovin do výroby hotový.
Systém přenosu suroviny na výrobek (a mezi výrobky) hotový.
Upraveno XML.
K dokončení schází:
- kontrola vlivu na věci (viz. předchozí poznámka)
- zobrazení materiálu (v závorce za jménem, nebo v popisu?)
- naplnit XML surovinami (kovy, dřevem, kůžemi)
Úvaha: "Pokovení" - přidá se vliv druhé suroviny, ale bude mít jen třetinový vliv. |
|
|
(0002569)
|
Whitey
|
26.12.2012 - 15:47
|
|
Zkontrolován a doplněn vliv materiálu na věci:
- chyběl vliv elementů na zbraň (posílení/oslabení alch. očarování)
- chyběl vliv na mobilitu zbroje
- rozšířen vliv na absorpce zbroje (mimo zbroje ovlivní i očarování) |
|
|
(0002628)
|
Whitey
|
31.12.2012 - 12:01
|
|
- pokud je surovina určující materiál výrobku obarvená, přenese se barva na výrobek
- vytvořeny náhražkové řetězce GenericIgnot, GenericKindling, GenericLog, GenericBoard, GenericBeam, GenericCloth, GenericBoltOfCloth
- omezeno zobrazení náhražek pro řetězce s kořenem zaćínajícím "Generic" (u předmětu "libovolný ignot" je zbytečné vypisovat vśechny ignoty) |
|
|
(0002633)
|
Whitey
|
01.01.2013 - 15:12
|
|
NUTNÉ: Ošetřit náhražkové řetězce pokud dojde k vložení různých ignotů. |
|
|
(0002651)
|
Whitey
|
03.01.2013 - 18:02
|
|
NUTNÉ: Minimální skilly pro různé kovy. Pokud bude jakkoliv přenášen materiál na výrobek, budou nároky na výrobu upraveny podle požadavku materiálu (podle toho co bude vyšší). |
|
|
(0002718)
|
Whitey
|
15.01.2013 - 14:15
|
|
|