Manawydan Mantis - NPC
Detaily problému
0001044NPCNezařazanoveřejný20.12.2012 - 20:1311.01.2013 - 10:42
Talon 
Whitey 
nízkátriviálnívždy
uzavřenývyřešený bez testování 
0001044: Stin spouští pasti
stin spousti pasti a delaji mu fyzicke zraneni i když má full rezist proti nim, teoreticky vubec nemá spouštět pasti

a modlím se na brzských percích pro nekry:)
Žádné štítky nepřiloženy.
Historie problému
20.12.2012 - 20:13TalonNový problém
23.12.2012 - 13:28StigPoznámka přidána: 0002557
23.12.2012 - 19:24WhiteyPoznámka přidána: 0002558
24.12.2012 - 10:20TalonPoznámka přidána: 0002559
24.12.2012 - 23:21WhiteyPřiřazen => Whitey
24.12.2012 - 23:21WhiteyStavnový => přiřazený
24.12.2012 - 23:23WhiteyPoznámka přidána: 0002564
24.12.2012 - 23:23WhiteyStavpřiřazený => reakce
24.12.2012 - 23:24WhiteyPoznámka upravena: 0002564bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2564#r700
25.12.2012 - 00:37StigPoznámka přidána: 0002565
25.12.2012 - 00:40StigPoznámka upravena: 0002565bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2565#r702
26.12.2012 - 15:18WhiteyPoznámka přidána: 0002567
26.12.2012 - 15:18WhiteyStavreakce => čeká na testy
27.12.2012 - 20:46TalonPoznámka přidána: 0002580
11.01.2013 - 10:42WhiteyPoznámka přidána: 0002691
11.01.2013 - 10:42WhiteyStavčeká na testy => uzavřený
11.01.2013 - 10:42WhiteyŘešeníotevřený => vyřešený bez testování

Poznámky k problému
(0002557)
Stig   
23.12.2012 - 13:28   
Aby nespoustel pasti bych snad radsi vubec nezavadel. Nese to sebou vic moznych problemu nez sporneho uzitku..
Ale s tim rezistovanim samozrejme souhlas - pokud tedy dana past dava fyzicky damage a pokud je damage na pastech klasicky rozlisovano (explozivni/ohniva past - fire damage, padajici kamen - fyzikal apod.).
(0002558)
Whitey   
23.12.2012 - 19:24   
Které pasti mu dávají fyzické dmg?
(0002559)
Talon   
24.12.2012 - 10:20   
bodáky
(0002564)
Whitey   
24.12.2012 - 23:23   
(upraveno: 24.12.2012 - 23:24)
Opravil jsem pasti ignorujících resistence těla a/nebo zbroj.
Otazníkem je jestli má stín pasti spouštěn nebo ne - přikláněl bych se k tomu aby je nespouštěl, protože je to teoreticky zneužitelné. Prostě ho necháte proběhnout tam a zpátky a než se pasti obnoví, projdete vy.

Co zavést NPCčkům parametr "létá" a upravit skripta aby tato NPC některé věci ignorovaly?

(0002565)
Stig   
25.12.2012 - 00:37   
(upraveno: 25.12.2012 - 00:40)
No, to pak ale clovek muze udelat s jakymkoliv summonem - k tomu staci ten nejnizsi summon a nestoji to ani tolik many, jako Stin. Samozrejme chapu argument - "bezny summon umre, stin ne".. Ale porad mi ta cena bezneho summonu prijde tak zanedbatelne nizka, ze je to snad i jedno, jestli to clovek ocura "nesmrtelnym" Stinem nebo smrtelnym kostlivcem.
Naproti tomu nespousteni pasti Stinem je docela velke posileni a to uz ted je ten summon skoro nesmrtelny. Takhle nebude ani spoustet aktivatory spawneru, teleportovaci pasti a dalsi veci, ktere muzou na nekterych mistech hrat podstatnou roli z hlediska obtiznosti.

Kazdopadne parametr "leta" zni dobre. Urcite by se dal nastavit spouste NPC. Kdyby se to vysperkovalo, tak by pak mohly opravdu pod sirym nebem treba i prekonavat prekazky atd. :) Jen bych byl opatrny s posilovanim summonu, protoze uz ted je sporne, jestli nejsou silni az moc..
Nerikam "nesouhlas", spis nevim, byl bych opatrny. Ono je asi zneuzitelne jak nespousteni, tak spousteni, za jistych podminek.

(0002567)
Whitey   
26.12.2012 - 15:18   
Prosím o test pastí & fyzického zraňování Stínu.
Otázku létání budeme řešit samostatně.
(0002580)
Talon   
27.12.2012 - 20:46   
ono pouzivat ho jako odhalovac pasti je dost slozity, protoze ma pouze prikaz zabij, stuj a k noze
(0002691)
Whitey   
11.01.2013 - 10:42   
Dva týdny bez reakce, považuji za vyřešené.