Manawydan Mantis - Manawydan klient |
Detaily problému |
|
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna |
0001050 | Manawydan klient | Chyby | veřejný | 30.12.2012 - 00:10 | 04.03.2013 - 09:45 |
|
Reportér | Stig | |
Přiřazen | Geo | |
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | nevyzkoušeno |
Stav | vyřešený | Řešení | otevřený | |
Platforma | | OS | | Verze OS | |
Verze produktu | | |
Cílová verze | | Vyřešeno ve verzi | | |
|
Shrnutí | 0001050: Obarvování itemů s partial hue |
Popis | Fiddler i InsideUO exportuje ze hry plate chest s vadnyma pixelama (nekde neni R=G=B tam kde "ma byt") ale pritom kdyz to ve hre obarvim tak to v gumpu obarvi i ty pixely co "by nemelo". Pritom tooltip co vyjizdi uz je "spravne" zobrazuje vadny, neobarveny. Nejlepe je to patrne prave na plate chest, kde je videt, ze v gumpu se obarvi i to, kde R != G != B (nektere pixely na kovovych castech plate chest), zatimco v tooltipu ne.. a naopak - v gumpu jsou obarvene i hnede pasky kde R != G != B (tedy obarvene by byt nemely) a v tooltipu jsou tyto pasky spravne videt neobarvene, v puvodni hnede barve. Tedy gump neco obarvuje tak jak by to melo idealne vypadat a tooltip take, ale kazda z tech verzi obsahuje chyby (ani jedno zobrazeni neni bezchybne u plate chest).. bohuzel se mi vsak nepodarilo odhalit v tom zadnou zakonitost.
Pripojil sem screenshot kde je to dobre patrne, jinak se to musi pixel po pixelu prochazet v grafickym editoru a hledat..
PS: Ty obrazky exportovany skrz Fiddlera a InsideUO obsahuji technicky "vadne" pixely (R != G != B), pokud mam spravne informace. Je to "original" grafika. Je to u vice itemu (treba jeste roby). Divny je, ze gump si s tim poradi a tooltip ne. A gump si zas neporadi s NEobarvenim kozenych casti (R != G != B). |
Postup na reprodukci problému | |
Další informace | |
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. |
Závislosti | |
Přiložené soubory | tooltip_gump.BMP (563,888) 30.12.2012 - 00:13 http://mantis.manawydan.cz/file_download.php?file_id=96&type=bug plate.png (5,338) 03.01.2013 - 08:22 http://mantis.manawydan.cz/file_download.php?file_id=97&type=bug
|
|
Historie problému |
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
30.12.2012 - 00:10 | Stig | Nový problém | |
30.12.2012 - 00:13 | Stig | Přidán soubor: tooltip_gump.BMP | |
30.12.2012 - 02:10 | Stig | Popis upraven | bug_revision_view_page.php?rev_id=714#r714 |
30.12.2012 - 02:13 | Stig | Popis upraven | bug_revision_view_page.php?rev_id=715#r715 |
30.12.2012 - 02:17 | Stig | Popis upraven | bug_revision_view_page.php?rev_id=716#r716 |
30.12.2012 - 02:18 | Stig | Popis upraven | bug_revision_view_page.php?rev_id=717#r717 |
30.12.2012 - 12:39 | Geo | Poznámka přidána: 0002612 | |
30.12.2012 - 12:40 | Geo | Přiřazen | => Geo |
30.12.2012 - 12:40 | Geo | Stav | nový => přiřazený |
30.12.2012 - 14:35 | Stig | Poznámka přidána: 0002617 | |
30.12.2012 - 14:36 | Stig | Poznámka upravena: 0002617 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2617#r719 |
03.01.2013 - 08:21 | Geo | "Sticky" problém | Ne => Ano |
03.01.2013 - 08:21 | Geo | "Sticky" problém | Ano => Ne |
03.01.2013 - 08:22 | Geo | Přidán soubor: plate.png | |
03.01.2013 - 08:26 | Geo | Poznámka přidána: 0002646 | |
03.01.2013 - 08:27 | Geo | Poznámka upravena: 0002646 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2646#r723 |
04.01.2013 - 02:33 | Stig | Poznámka přidána: 0002652 | |
04.01.2013 - 10:49 | Geo | Poznámka přidána: 0002653 | |
04.01.2013 - 10:49 | Geo | Poznámka upravena: 0002653 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2653#r725 |
04.03.2013 - 09:45 | Geo | Poznámka přidána: 0002812 | |
04.03.2013 - 09:45 | Geo | Stav | přiřazený => vyřešený |
04.03.2013 - 09:45 | Geo | Poznámka upravena: 0002812 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2812#r781 |
Poznámky k problému |
|
(0002612)
|
Geo
|
30.12.2012 - 12:39
|
|
Hodilo by se zadat správné chování. |
|
|
(0002617)
|
Stig
|
30.12.2012 - 14:35
(upraveno: 30.12.2012 - 14:36) |
|
Formalne spravne chovani je kombinaci obou pozorovanych vykreslovani.
Pixely, kde R != G != B se pri obarveni neobarvuji.
Pixely, kde R = G = B (stupne sedi) se pri obarveni obarvuji.
Otazka je, jestl nam jde o "spravne" (formalne) vykreslovani za kazdou cenu, nebo o funkcnost. To vyse popsane by treba tu Plate chest zobrazovalo proste osklive.. Plate chest a jeji "vadne" pixely mozna nevykresluje gump formalne "spravne", ale vykresluje je zadoucim zpusobem.
Idealni by asi bylo analyzovat, jak obe rozhrani vykresluji ty obarvene pixely v zavislosti na jejich puvodnim RGB. Cast vykreslovani by se zkratka pouzila z gumpu (ta cast, co zvladne u PlateChest, Robe atd. nejakym zazrakem obarvit i vadne pixely) a cast vykreslovani by se pouzila z tooltipu (ta cast, co zvladne u PlateChest, Robe atd. NEobarvit pixely, kde RGB nejsou stejne hodnoty).
Bohuzel, vic asi nepomohu.. Jen si rikam, ze by se to mohlo brzy hodit az bude system materialu - prostym obarvenim bysme dostali zbran/zbroj z jineho kovu, zadne nove itemy. Nevim, co s tim, ale kdyztak muzu pomoct kdyby bylo potreba upravovat nejaky grafiky (ty chyby asi ale budou u spousty itemu, takze opravit vsechno ciste graficky neni jen tak).
|
|
|
(0002646)
|
Geo
|
03.01.2013 - 08:26
(upraveno: 03.01.2013 - 08:27) |
|
Koukni na plate.png.
Toho jsem docílil pouhým rozšířením podmínky na Math.Abs(R-B)<=1 && Math.Abs(B-G)<=1
... prostě když se liší pouze o 1.
Myslím si, že to tam mohu takhle nechat a rozlišovat Full a Partial pouze podle zadání barvy (0x8000 + barva = full).
Co vy na to?
P.S. samozřejmě by to tak vypadalo na postavě, v paperdollu, v batohu i v tooltipu
|
|
|
(0002652)
|
Stig
|
04.01.2013 - 02:33
|
|
To vypada dobre, snad to zadnou grafiku nerozhodi, ale holt to musime zkusit.. |
|
|
(0002653)
|
Geo
|
04.01.2013 - 10:49
|
|
Takhle, nešla by obarvit např. jelení čapka, kožené brnění... pokud bych neumožnil v čísle barvy specifikovat "full coloring", což chci.
|
|
|
(0002812)
|
Geo
|
04.03.2013 - 09:45
|
|
Jeden se neustále učí, možnost obarvovat předměty pomocí full/partial už je, takže do toho zasahovat nebudu (informace se bere pro konkrétní itemid z ItemData (ať už to znamená cokoliv).
Takže jsem odhalil chybu (rozdílný přístup v rozhodování o barvě u předmětů ve hře, na paperdollu a v tooltipu) a přístup sjednotil podle paperdollu.
(bude ve verzi 2013.03)
|
|