Manawydan Mantis - Ostatní |
Detaily problému |
|
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna |
0001089 | Ostatní | Chyby | veřejný | 05.02.2013 - 14:37 | 28.02.2013 - 23:00 |
|
Reportér | faust | |
Přiřazen | Whitey | |
Priorita | normální | Závažnost | velká | Reprodukovatelnost | vždy |
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | |
Platforma | | OS | | Verze OS | |
|
Shrnutí | 0001089: topení na molu |
Popis | stojím na dřeveným molu v tharrskych močálech a začnu se na nem topit... nevím, jak sou na tom ostatní dřevený mola, ale vyzkouším to... a vyzkouším i dreveny mosty, jestli to nebude delat to samý... |
Postup na reprodukci problému | |
Další informace | |
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. |
Závislosti | |
Přiložené soubory | |
|
Historie problému |
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
05.02.2013 - 14:37 | faust | Nový problém | |
05.02.2013 - 15:15 | Stig | Poznámka přidána: 0002762 | |
05.02.2013 - 17:14 | Whitey | Poznámka přidána: 0002763 | |
05.02.2013 - 18:24 | faust | Poznámka přidána: 0002764 | |
05.02.2013 - 18:26 | faust | Poznámka upravena: 0002764 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2764#r766 |
05.02.2013 - 20:46 | Galran | Poznámka přidána: 0002766 | |
05.02.2013 - 21:39 | Whitey | Poznámka přidána: 0002767 | |
06.02.2013 - 17:46 | Whitey | Poznámka přidána: 0002768 | |
06.02.2013 - 17:46 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
06.02.2013 - 17:46 | Whitey | Stav | nový => čeká na testy |
07.02.2013 - 10:31 | faust | Poznámka přidána: 0002769 | |
07.02.2013 - 16:51 | Whitey | Poznámka přidána: 0002770 | |
08.02.2013 - 18:00 | faust | Poznámka přidána: 0002771 | |
14.02.2013 - 20:16 | Galran | Poznámka přidána: 0002775 | |
15.02.2013 - 01:20 | Stig | Poznámka přidána: 0002776 | |
16.02.2013 - 15:17 | Whitey | Poznámka přidána: 0002780 | |
17.02.2013 - 11:15 | Galran | Poznámka přidána: 0002781 | |
28.02.2013 - 23:00 | Whitey | Poznámka přidána: 0002803 | |
28.02.2013 - 23:00 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
28.02.2013 - 23:00 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Poznámky k problému |
|
(0002762)
|
Stig
|
05.02.2013 - 15:15
|
|
Mozna by se mela zvazit jeste jedna vec.. Loveni perel se provadi z vody a pruchod melkou vodou je napriklad i v jednom dungeonu, kde se primo v te melke vode i bojuje, takze se tam clovek dost mozna zdrzi podstatne dele, nez minutu.
Ja osobne, kdyby to bylo mozne, bych preferoval topeni jen v te hluboke morske vode. Tedy u brehu, v potoce, v rece, by se chodit dalo. Neco jako v jednom z prvnich dilu hry Civilizace, kde se s veslici dalo plout jen pobliz brehu. :) |
|
|
(0002763)
|
Whitey
|
05.02.2013 - 17:14
|
|
Pro přerušení topení se stačí vyběhnout z vody. Jediné kde by to mohl být problém je pak ten dung.
Voda se detekuje pomocí políček na která hráč stoupá. Jakákoliv jiná detekce by přinesla nutnost definování zón a různé jiné serepetičky, které i když naskriptuju tak nikdo neudělá. |
|
|
(0002764)
|
faust
|
05.02.2013 - 18:24
(upraveno: 05.02.2013 - 18:26) |
|
topím se i na kamennym molu v isharskym pristavu...
dokonce i na moste mezi isharem a vilhelmovicema... takže to bere v potaz každý pole, ktery je nad vodou...
|
|
|
(0002766)
|
Galran
|
05.02.2013 - 20:46
|
|
Potvrzuji faustova slova. |
|
|
(0002767)
|
Whitey
|
05.02.2013 - 21:39
|
|
Jasný, zítra s tím něco provedu. Použil jsem skripta kontrolující vodu kvůli perlám (a jiným věcem), asi nejsou dokonalá :)
Mám tam určitou ideu jak detekovat naši průhlednou vodu, jen musím prozkoumat jak jsem to před lety udělal. |
|
|
(0002768)
|
Whitey
|
06.02.2013 - 17:46
|
|
Po restartu lze testovat.
Problémů v dungu není třeba se bát, voda je tam dělána itemy - skripta reagují pouze na mapu a statiku. |
|
|
(0002769)
|
faust
|
07.02.2013 - 10:31
|
|
tak na molu se už netopím, ale netopím se ani ve vode v isharským přístavu... musím jít dál od břehu? |
|
|
(0002770)
|
Whitey
|
07.02.2013 - 16:51
|
|
Prosím o lokaci. Vzdálenost od břehu nehraje roli. |
|
|
(0002771)
|
faust
|
08.02.2013 - 18:00
|
|
tak ted sem to zkoušel i na jiným míste (1231, 1937 a 1237, 1980) a ani tady sem se nezačal topit... |
|
|
(0002775)
|
Galran
|
14.02.2013 - 20:16
|
|
Teď topení nefunguje, též bych doporučil, aby voda shazovala z koně. |
|
|
(0002776)
|
Stig
|
15.02.2013 - 01:20
|
|
Já myslím, že jezdit v mělké vodě na koni by jít mělo, v hluboké by mělo platit to s tím topením se.. Kdybysme chtěli zacházet do detailu, tak v hluboké by se měl topit i kůň (a snažit se vyhnout zranění), v mělké by měl být pomalejší pohyb na koni i pěšky, ale to už je zbytečně puntíčkářské. :D |
|
|
(0002780)
|
Whitey
|
16.02.2013 - 15:17
|
|
Po restartu bude opraven test topení se - průhledná voda je jen ve výšce 10 polí, skriptově se výška postavy uvádí 16. Snížil jsem tedy požadavek na hledání hladiny nad hlavou.
K těm koním, návrh:
"Ve vodě" -> obtížnost ovládání mountu vzroste o 5 (tzn. na jízdu s koněm přes řeku potřebuješ 15 místo 10)
"Pod vodou" -> obtížnost ovládání mountu vzroste o 20.
U obojeho platí strop 100, tzn. u mountu s obtížností 100 nevzroste ve vodě obtížnost o nic. |
|
|
(0002781)
|
Galran
|
17.02.2013 - 11:15
|
|
Tak už to funguje, tak jak má. :)
S koňma souhlas. |
|
|
(0002803)
|
Whitey
|
28.02.2013 - 23:00
|
|
|