Manawydan Mantis - Ostatní |
Detaily problému |
|
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna |
0001135 | Ostatní | Chyby | veřejný | 20.04.2013 - 23:08 | 28.06.2013 - 15:46 |
|
Reportér | Whitey | |
Přiřazen | Whitey | |
Priorita | normální | Závažnost | velká | Reprodukovatelnost | vždy |
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | |
Platforma | | OS | | Verze OS | |
|
Shrnutí | 0001135: Metody zjišťování vzdálenosti (InRange, GetDistanceTo apod.) ignorují souřadnici Z |
Popis | Metody zjišťování vzdálenosti (InRange, GetDistanceTo apod.) ignorují souřadnici Z, dochází tak k různým problémům při použití věci skrz patro apod. |
Postup na reprodukci problému | |
Další informace | |
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. |
Závislosti | |
Přiložené soubory | |
|
Historie problému |
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
20.04.2013 - 23:08 | Whitey | Nový problém | |
28.04.2013 - 13:33 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
28.04.2013 - 13:33 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
22.06.2013 - 12:56 | Whitey | Poznámka přidána: 0002933 | |
22.06.2013 - 12:56 | Whitey | Stav | přiřazený => čeká na testy |
23.06.2013 - 12:11 | Galran | Poznámka přidána: 0002952 | |
23.06.2013 - 12:11 | Galran | Poznámka upravena: 0002952 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2952#r804 |
23.06.2013 - 12:30 | Galran | Poznámka upravena: 0002952 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2952#r805 |
23.06.2013 - 13:27 | Whitey | Poznámka přidána: 0002953 | |
23.06.2013 - 15:51 | Whitey | Poznámka přidána: 0002954 | |
23.06.2013 - 15:57 | Galran | Poznámka přidána: 0002955 | |
23.06.2013 - 18:23 | Whitey | Poznámka přidána: 0002956 | |
28.06.2013 - 15:46 | Whitey | Poznámka přidána: 0002959 | |
28.06.2013 - 15:46 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
28.06.2013 - 15:46 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Poznámky k problému |
|
(0002933)
|
Whitey
|
22.06.2013 - 12:56
|
|
Většina výpočtů nyní bere i Z souřadnici, v poměru 1:5.
Většina výpočtů počítá v kruhu/kouli místo současného čtverce/krychle.
Pokud příliš vzroste požadavek na procesor, lze skriptově v určitých situacích vypnout (parametr fast u GetDistanceTo a InRange). |
|
|
(0002952)
|
Galran
|
23.06.2013 - 12:11
(upraveno: 23.06.2013 - 12:30) |
|
WD je tam asi někde chybka, protože nejdou páčit dveře a truhly, které mají jinou Z souřadnici. Neustále to píše, že je to mimo dosah.
Edit: Též souboják je ovlivněn -> nejde útočit na NPC, které stojí o políčko vedle a jsou pouze posunuty o 1 Z souřadnici. To samé platí i pro braní předmětů z truhel.
|
|
|
(0002953)
|
Whitey
|
23.06.2013 - 13:27
|
|
Po restartu bude upraveno. Změnil jsem způsob určování rozdílu Z souřadnic. |
|
|
(0002954)
|
Whitey
|
23.06.2013 - 15:51
|
|
Po miliónté opravě miliónté opravy snad konečně opraveno :)
Math.Floor(-0.2) nebylo 0, jak jsem se domníval, ale -1.
Druhý problém bylo zakulacení hranatého - pokud vezmete území 3x3 pole, tak rohová políčka nemají technicky vzdálenost 1, ale zhruba 1.41 (odmocnina ze dvou). |
|
|
(0002955)
|
Galran
|
23.06.2013 - 15:57
|
|
|
|
(0002956)
|
Whitey
|
23.06.2013 - 18:23
|
|
|
|
(0002959)
|
Whitey
|
28.06.2013 - 15:46
|
|
|