Manawydan Mantis - NPC
Detaily problému
0001136NPCNezařazanoveřejný28.04.2013 - 13:0016.08.2013 - 20:22
Whitey 
Whitey 
normálnítweakvždy
uzavřenývyřešený 
0001136: Strážný mág útočí i když nemá
Strážný mág útočí i když by neměl, např. na hráče který je pod útokem NPC.
Žádné štítky nepřiloženy.
má duplikát %id 0001141uzavřený Whitey Upravit hlášky strážných při poplachu 
Historie problému
28.04.2013 - 13:00WhiteyNový problém
28.04.2013 - 13:00WhiteyStavnový => přiřazený
28.04.2013 - 13:00WhiteyPřiřazen => Whitey
28.04.2013 - 13:02WhiteyPoznámka přidána: 0002906
28.04.2013 - 13:04WhiteyPoznámka přidána: 0002907
28.04.2013 - 13:07WhiteyPoznámka upravena: 0002907bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2907#r788
28.04.2013 - 13:39WhiteyPoznámka přidána: 0002909
28.04.2013 - 13:39WhiteyStavpřiřazený => čeká na testy
22.06.2013 - 12:38GalranPoznámka přidána: 0002932
22.06.2013 - 12:58WhiteyPoznámka přidána: 0002934
22.06.2013 - 13:24GalranPoznámka přidána: 0002938
22.06.2013 - 13:34WhiteyPoznámka přidána: 0002939
22.06.2013 - 13:34WhiteyPoznámka upravena: 0002939bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2939#r800
22.06.2013 - 13:43GalranPoznámka přidána: 0002940
30.06.2013 - 14:43WhiteyPoznámka přidána: 0002961
19.07.2013 - 11:44GalranPoznámka přidána: 0002965
23.07.2013 - 16:04WhiteyPoznámka přidána: 0002966
23.07.2013 - 16:05WhiteyStavčeká na testy => reakce
23.07.2013 - 16:15WhiteyVztah přidánmá duplikát %id 0001141
23.07.2013 - 16:19WhiteyStavreakce => čeká na testy
15.08.2013 - 16:47GalranPoznámka přidána: 0002974
16.08.2013 - 20:22WhiteyPoznámka přidána: 0002979
16.08.2013 - 20:22WhiteyStavčeká na testy => uzavřený
16.08.2013 - 20:22WhiteyŘešeníotevřený => vyřešený

Poznámky k problému
(0002906)
Whitey   
28.04.2013 - 13:02   
AI strážného mága musí být nastavená na MageGuardAI!
MageGuardAI = MageAI +upravená volba cíle podle strážného.
(0002907)
Whitey   
28.04.2013 - 13:04   
(upraveno: 28.04.2013 - 13:07)
Ještě pravděpodobně bude nutné upravit rozlišení hodný/zlý při výběru cíle pro kouzla.
Pravděpodobně přímo do "GetTarget" v definici kouzla přidat rozlišení že jde o strážného.

(0002909)
Whitey   
28.04.2013 - 13:39   
Nakonec jsem neupravoval SpellDef.GetTarget, ale rozhodování přítel/nepřítel. Pokud je majitel AI strážný, rozhodne se primárně podle funkce strážného.

Po restartu prosím o testy, na lokále nejsem schopný řádně posoudit.
(0002932)
Galran   
22.06.2013 - 12:38   
Ptal jsem se hráčů a prý v poslední době žádné útoky strážného mága nezaznamenali, takže si myslím, že se může uzavřít. :)

Ale spíš bych doporučil přesunutí onoho mága z křižovatky za hradby města.

A když už tu jsme u těch strážný, nešla by odstranit ona hláška o poplachu? Protože je docela hrozné, když golemové řvou po celém dolu (+ to samé platí o orčich strážných, ke kterým se též nehodí). :D
(0002934)
Whitey   
22.06.2013 - 12:58   
Mága bych nepřesouval, naopak víc využíval.
Pokud umí dispell tak ho používá na odhalování změněných identit (kouzla měnící rasu atd.).

Co hlášku nahradit zvukem? (AggresiveSound)
(0002938)
Galran   
22.06.2013 - 13:24   
A co možnost, že by si GM mohlo přímo určit, co by mohl daný strážný "křičet" (něco jako vyvolávání u advancedvendora)?
(0002939)
Whitey   
22.06.2013 - 13:34   
Nějak to vymyslím, možná bych to mohl propojit - zvuk i text.
Zapomněl jsem že stráže jsou typově definované extra (HumanShooterGuart, HumanMeleeGuard atd.) a že každému typu můžu dát přednastavenou věc. Ty golemové jsou pak dělaní ručně, že? Takže se jim i ručně upraví/zruší hláška.
Základní nastavení bude:
Všechny stráže Human/Elf/Hobit/Gnome/Drow: "Poplach!" (nebo co tam teď je) bez dalšího zvuku.
Všechny stráže Dwarf/Ogre + pavouci: Bez hlášky, pouze agresivní zvuk.

(0002940)
Galran   
22.06.2013 - 13:43   
Jak se teda nechá upravit/zrušit hláška? :)
(0002961)
Whitey   
30.06.2013 - 14:43   
Upraveno, strážní mají nové parametry:
AlarmText = text při poplachu
AlarmSound = zvuk při poplachu

Pokusil jsem se také snížit úroveň spamování této zprávy.
(0002965)
Galran   
19.07.2013 - 11:44   
Při restartu dojde k nastavení původních hodnot "AlarmText" a "AlarmSound".
(0002966)
Whitey   
23.07.2013 - 16:04   
Moje stupidita, nedal jsem je do serializace.
(0002974)
Galran   
15.08.2013 - 16:47   
Už v pořádku.
(0002979)
Whitey   
16.08.2013 - 20:22   
Děkuji za testy a předchozí návrhy. Uzavírám.