Manawydan Mantis - NPC |
Detaily problému |
|
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna |
0001136 | NPC | Nezařazano | veřejný | 28.04.2013 - 13:00 | 16.08.2013 - 20:22 |
|
Reportér | Whitey | |
Přiřazen | Whitey | |
Priorita | normální | Závažnost | tweak | Reprodukovatelnost | vždy |
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | |
Platforma | | OS | | Verze OS | |
|
Shrnutí | 0001136: Strážný mág útočí i když nemá |
Popis | Strážný mág útočí i když by neměl, např. na hráče který je pod útokem NPC. |
Postup na reprodukci problému | |
Další informace | |
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. |
Závislosti | má duplikát %id | 0001141 | uzavřený | Whitey | Upravit hlášky strážných při poplachu |
|
Přiložené soubory | |
|
Historie problému |
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
28.04.2013 - 13:00 | Whitey | Nový problém | |
28.04.2013 - 13:00 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
28.04.2013 - 13:00 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
28.04.2013 - 13:02 | Whitey | Poznámka přidána: 0002906 | |
28.04.2013 - 13:04 | Whitey | Poznámka přidána: 0002907 | |
28.04.2013 - 13:07 | Whitey | Poznámka upravena: 0002907 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2907#r788 |
28.04.2013 - 13:39 | Whitey | Poznámka přidána: 0002909 | |
28.04.2013 - 13:39 | Whitey | Stav | přiřazený => čeká na testy |
22.06.2013 - 12:38 | Galran | Poznámka přidána: 0002932 | |
22.06.2013 - 12:58 | Whitey | Poznámka přidána: 0002934 | |
22.06.2013 - 13:24 | Galran | Poznámka přidána: 0002938 | |
22.06.2013 - 13:34 | Whitey | Poznámka přidána: 0002939 | |
22.06.2013 - 13:34 | Whitey | Poznámka upravena: 0002939 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=2939#r800 |
22.06.2013 - 13:43 | Galran | Poznámka přidána: 0002940 | |
30.06.2013 - 14:43 | Whitey | Poznámka přidána: 0002961 | |
19.07.2013 - 11:44 | Galran | Poznámka přidána: 0002965 | |
23.07.2013 - 16:04 | Whitey | Poznámka přidána: 0002966 | |
23.07.2013 - 16:05 | Whitey | Stav | čeká na testy => reakce |
23.07.2013 - 16:15 | Whitey | Vztah přidán | má duplikát %id 0001141 |
23.07.2013 - 16:19 | Whitey | Stav | reakce => čeká na testy |
15.08.2013 - 16:47 | Galran | Poznámka přidána: 0002974 | |
16.08.2013 - 20:22 | Whitey | Poznámka přidána: 0002979 | |
16.08.2013 - 20:22 | Whitey | Stav | čeká na testy => uzavřený |
16.08.2013 - 20:22 | Whitey | Řešení | otevřený => vyřešený |
Poznámky k problému |
|
(0002906)
|
Whitey
|
28.04.2013 - 13:02
|
|
AI strážného mága musí být nastavená na MageGuardAI!
MageGuardAI = MageAI +upravená volba cíle podle strážného. |
|
|
(0002907)
|
Whitey
|
28.04.2013 - 13:04
(upraveno: 28.04.2013 - 13:07) |
|
Ještě pravděpodobně bude nutné upravit rozlišení hodný/zlý při výběru cíle pro kouzla.
Pravděpodobně přímo do "GetTarget" v definici kouzla přidat rozlišení že jde o strážného.
|
|
|
(0002909)
|
Whitey
|
28.04.2013 - 13:39
|
|
Nakonec jsem neupravoval SpellDef.GetTarget, ale rozhodování přítel/nepřítel. Pokud je majitel AI strážný, rozhodne se primárně podle funkce strážného.
Po restartu prosím o testy, na lokále nejsem schopný řádně posoudit. |
|
|
(0002932)
|
Galran
|
22.06.2013 - 12:38
|
|
Ptal jsem se hráčů a prý v poslední době žádné útoky strážného mága nezaznamenali, takže si myslím, že se může uzavřít. :)
Ale spíš bych doporučil přesunutí onoho mága z křižovatky za hradby města.
A když už tu jsme u těch strážný, nešla by odstranit ona hláška o poplachu? Protože je docela hrozné, když golemové řvou po celém dolu (+ to samé platí o orčich strážných, ke kterým se též nehodí). :D |
|
|
(0002934)
|
Whitey
|
22.06.2013 - 12:58
|
|
Mága bych nepřesouval, naopak víc využíval.
Pokud umí dispell tak ho používá na odhalování změněných identit (kouzla měnící rasu atd.).
Co hlášku nahradit zvukem? (AggresiveSound) |
|
|
(0002938)
|
Galran
|
22.06.2013 - 13:24
|
|
A co možnost, že by si GM mohlo přímo určit, co by mohl daný strážný "křičet" (něco jako vyvolávání u advancedvendora)? |
|
|
(0002939)
|
Whitey
|
22.06.2013 - 13:34
|
|
Nějak to vymyslím, možná bych to mohl propojit - zvuk i text.
Zapomněl jsem že stráže jsou typově definované extra (HumanShooterGuart, HumanMeleeGuard atd.) a že každému typu můžu dát přednastavenou věc. Ty golemové jsou pak dělaní ručně, že? Takže se jim i ručně upraví/zruší hláška.
Základní nastavení bude:
Všechny stráže Human/Elf/Hobit/Gnome/Drow: "Poplach!" (nebo co tam teď je) bez dalšího zvuku.
Všechny stráže Dwarf/Ogre + pavouci: Bez hlášky, pouze agresivní zvuk.
|
|
|
(0002940)
|
Galran
|
22.06.2013 - 13:43
|
|
Jak se teda nechá upravit/zrušit hláška? :) |
|
|
(0002961)
|
Whitey
|
30.06.2013 - 14:43
|
|
Upraveno, strážní mají nové parametry:
AlarmText = text při poplachu
AlarmSound = zvuk při poplachu
Pokusil jsem se také snížit úroveň spamování této zprávy. |
|
|
(0002965)
|
Galran
|
19.07.2013 - 11:44
|
|
Při restartu dojde k nastavení původních hodnot "AlarmText" a "AlarmSound". |
|
|
(0002966)
|
Whitey
|
23.07.2013 - 16:04
|
|
Moje stupidita, nedal jsem je do serializace. |
|
|
(0002974)
|
Galran
|
15.08.2013 - 16:47
|
|
|
|
(0002979)
|
Whitey
|
16.08.2013 - 20:22
|
|
Děkuji za testy a předchozí návrhy. Uzavírám. |
|