Manawydan Mantis - Betatest
Detaily problému
0001161BetatestCommon (Obecné)veřejný02.09.2013 - 19:5930.06.2016 - 10:41
Stig 
Stig 
normálnítweakN/A
uzavřenývyřešený 
0001161: Návrh na úpravu farmáře
- snížit čas na vypěstování plodin na polovinu a snížit počet vypěstované úrody (na 60% nebo 50% současného množství)
- podstatně snížit šanci na onemocnění zvěře, snížit nakažlivost nemoci
- podstatně snížit nutnou frekvenci návštěv farmy se zvířaty (třeba i za cenu nižší/zanedbatelné porodnosti při málo častých návštěvách)
viz:
http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=2793&pid=74722#pid74722 [^]
http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=173&pid=74717#pid74717 [^]
http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=173&pid=74714#pid74714 [^]
Žádné štítky nepřiloženy.
Historie problému
02.09.2013 - 19:59StigNový problém
28.10.2013 - 13:44GalranPoznámka přidána: 0003180
28.10.2013 - 16:42StigPoznámka přidána: 0003181
16.11.2013 - 12:32StigPoznámka přidána: 0003238
16.11.2013 - 12:32StigPřiřazen => Stig
16.11.2013 - 12:32StigStavnový => čeká na testy
16.11.2013 - 13:42TalonPoznámka přidána: 0003240
17.11.2013 - 02:20StigPoznámka přidána: 0003257
17.11.2013 - 02:22StigPoznámka upravena: 0003257bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3257#r887
17.11.2013 - 02:22StigPoznámka upravena: 0003257bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3257#r888
17.11.2013 - 02:23StigPoznámka upravena: 0003257bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3257#r889
17.11.2013 - 02:24StigPoznámka upravena: 0003257bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3257#r890
17.11.2013 - 02:28StigPoznámka upravena: 0003257bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3257#r891
17.11.2013 - 02:33StigPoznámka upravena: 0003257bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3257#r892
17.11.2013 - 02:36StigPoznámka upravena: 0003257bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3257#r893
17.11.2013 - 02:40StigPoznámka upravena: 0003257bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3257#r894
30.06.2016 - 10:41StigStavčeká na testy => uzavřený
30.06.2016 - 10:41StigŘešeníotevřený => vyřešený

Poznámky k problému
(0003180)
Galran   
28.10.2013 - 13:44   
Připomínám tento "bug"/návrh, protože se mi jeví jako velice podstatný.
(0003181)
Stig   
28.10.2013 - 16:42   
Jo, to je.. Je to jedna z těch věcí, proč lidi nebudou farmáře hrát, pokud to opravdu nebude nezbytně nutné (= pokud všichni na shardu nebudou umírat hlady, což se nestane).
(0003238)
Stig   
16.11.2013 - 12:32   
SVN1993

- zmírněna časová náročnost pěstování plodin
-- snížen čas na vypěstování plodin a množství vypěstovaných produktů na polovinu (cca 30 minut místo cca 60 minut)
- zmírněny dopady nemoci zvířat
-- snížena u Disease hodnota HappinessChange (změna spokojenosti při nemoci) na polovinu (z 20.0 na 10.0)
-- opraven debug v logu farem - převod na procenta
- snížena nutná frekvence návštěv na farmě
-- změněn CheckInterval (interval pro kontrolu vlivu chovatelů na spokojenost zvířete) z 10 minut na 50 minut
-- změněn maximální čas, po který se čas strávený farmářem v ohradě eviduje - z 24 hodin na 120 hodin
-- zvýšena minimální nutná doba strávená v ohradě aby se péče o zvířata evidovala z 2 minut na 5 minut
(0003240)
Talon   
16.11.2013 - 13:42   
pokud se cas snizi na polovinu, logicky se zvysi spotreba hnojiva, ne? / hnojeni na zacatku pokazde, obcas hnojeni na konci pestovani - aby se vypestovalo tolik co pred zmenou - 2x vice hnojiva a zhouby
napodobne pokud jste podstatne snizily sanci na onemocneni zvirete, zase se snizi pouzivani leku
dost se s timhle bude hybat i trh alchimisty
(0003257)
Stig   
17.11.2013 - 02:20   
(upraveno: 17.11.2013 - 02:40)
No, logika by v tom byla, pokud by tohle vsechno nejelo pres urcite casove useky. Predstav si to tak, ze dvakrat za hodinu musis aplikovat hnojivo - hru vubec nezajima, jestli sklidis za hodinu nebo za dve hodiny, proste si jen kazdych 30 minut poruci hnojivo. Plati tedy jen to hnojeni na zacatku (pro cyklus o delce 30 minut), aspon podle toho co jsem zkousel ja (jeden cyklus od zasazeni po sklizen na 5 polickach po 5 seminkach). Za celou tu dobu jsem na kazde policko jednou aplikoval hnojivo a zhruba na 2 polickach z tech 5 potiral skudce.
Sance na onemocneni zvirete nebyla snizena vubec, byly pouze zmirneny dusledky, pokud je jiz zvire nemocne. Zvirata by mela onemocnet stejne casto, jako predtim.

Kdyztak to hloubeji prozkoumam, ale tohle je myslim si zbytecna obava, spotreba by se nemela vubec nijak zmenit, za hodinu spotrebujes stale to same mnozstvi vseho. Cena tech zvirat i produktu by tudiz mela byt stale stejna, pokud si k tomu farmari nehodlaji pricitat nejake smyslene vice-naklady. :)
Ucel byl pouze zkratit dobu, kterou hrac nutne musi na poli stravit (pricemz za hodinu ziska stale zhruba stejne mnozstvi produktu a investuje stale stejne mnozstvi hnojiva a zhouby) a snizit frekvenci navstev na farme.. rozhodne neni zamyslen zadny ekonomicky dopad a nemel by k tomu byt objektivne duvod.

Nicmene neni vylouceno do buducna, ze ta sance na onemocneni zvirat se precijen snizi, ale to napred poradne prozkoumam data. Nemyslim si, ze by to melo na alchymistu znatelne ekonomicke dopady - ta celkova ztrata pro alchymistu by mohla byt dejme tomu v radu jednotek procent (a to je castka, ktera se ti bud ztrati v marzi, anebo si holt zmenis cenu u toho jednoho vyrobku). :) Staci si predstavit, kolik z celkoveho obratu alchymisty tvori zvireci leky a jsme na pomerne zanedbatelnych hodnotach.
Kazdopadne je to na popud hracu a preferoval bych funkcni a hratelny zaklad farmareni, nez nejake zanedbatelne prijmy alchymisty v jedne jedine polozce celeho toho sirokeho sortimentu. Nelze podriznout celeho farmare jen kvuli tomu, aby si nekdo vydelal nejake drobne navic a koneckoncu alchymiste maji ekonomicke nastroje, ktere muzou aplikovat behem par minut. Paradoxne by spis farmari nehrali a tudiz hnojiva a leky nekupovali vubec, pokud by system nebyl nastaven pro ne pohodlne. Ve vysledku to tedy muze prinest ekonomicky zisk i alchymistovi.