Manawydan Mantis - NPC
Detaily problému
0001174NPCNezařazanoveřejný10.09.2013 - 17:1914.09.2013 - 21:14
Whitey 
Whitey 
normálnímaláN/A
reakceotevřený 
0001174: Úprava křížení zvířat, oprava výpočtu počtu druhů v ohradě
Úprava křížení zvířat, oprava výpočtu počtu druhů v ohradě
Žádné štítky nepřiloženy.
Historie problému
10.09.2013 - 17:19WhiteyNový problém
10.09.2013 - 17:19WhiteyStavnový => přiřazený
10.09.2013 - 17:19WhiteyPřiřazen => Whitey
10.09.2013 - 17:25WhiteyPoznámka přidána: 0003007
10.09.2013 - 17:27WhiteyPoznámka přidána: 0003008
12.09.2013 - 17:00IliciusPoznámka přidána: 0003019
12.09.2013 - 18:47WhiteyPoznámka přidána: 0003022
12.09.2013 - 18:57IliciusPoznámka přidána: 0003024
14.09.2013 - 20:29WhiteyPoznámka přidána: 0003041
14.09.2013 - 20:30WhiteyPoznámka upravena: 0003041bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3041#r822
14.09.2013 - 21:14WhiteyPoznámka přidána: 0003042
14.09.2013 - 21:14WhiteyStavpřiřazený => reakce

Poznámky k problému
(0003007)
Whitey   
10.09.2013 - 17:25   
1, Definice chovného zvířete
Typ: Cow/female
Křížení: +Bull/male: 95% Calf, 5% TwoheadedCalf
Křížení: +BigBull/male: 50% Calf, 40% BigCalf, 5% TwoheadedCalf, , 5% BigTwoheadedCalf
Růst: / (kráva už je dospělá, jinak by tu byl typ a za jak dlouho se změní)

2, Defince genetiky
- typ do kterého se NPC změní (místo aplikace genetiky)
- definicí barvy
- bonusy statů/skillů/perků (poměrem vše, nebo konkrétní hodnoty)
Genetika bude pětistupňová. Rodiče stejného genetického typu mají 40% na vytvoření stejného typu, 40% na vytvoření horšího (pokud je), 20% na vytvoření lepšího potomka.
Rodiče rozdílné genetické výbavy budou mít šanci horší (10% za stupeň rozdílu).
Genetika má za následek úpravu barvy, statistik NPC, nebo změnu typy NPC.
(0003008)
Whitey   
10.09.2013 - 17:27   
Z definice chovného zvířete se bude počítat typ do kterého spadá. Podle výše uvedené definice bude do kategorie "krávy" spadat Cow, Bull, BigBull, Calf, TwoheadadCalf, BigCalf, BigTwoheadadCalf - farma je při určování počtu bude brát jako jeden typ.
(0003019)
Ilicius   
12.09.2013 - 17:00   
Tak myšlenka se mi celkem líbí, jen bych neudělal čistě pět stupnů, ale větvil bych to...
(0003022)
Whitey   
12.09.2013 - 18:47   
Větvení zajistí změna typu, např. Bull by se na 3. úrovni změnil na BigBulla a ten bude mít vlastní genetiku.
(0003024)
Ilicius   
12.09.2013 - 18:57   
Tak víš co, u krávy bych skoro uvažoval spíš snahu než vypěstit bigbulla, vypěstovat gooddairycow.
(0003041)
Whitey   
14.09.2013 - 20:29   
(upraveno: 14.09.2013 - 20:30)
Z býka krávu neuděláš... Býk a kráva jsou rozdílná NPC, tj. bude mít každý svůj genetický strom.
Spíš teď uvažuji nad tím zda ho udělat takto lineární, nebo spíš do stromečku. Přetypování v 3. úrovni pětiúrovňové genetiky znamená že se na 4. a 5. stupeň nikdy nedostane, protože změnou typu se změní genetický strom a NPC si začne jiný.

(0003042)
Whitey   
14.09.2013 - 21:14   
SVN 1844: Upraven výpočet počtu druhů na farmě, a počtu jednotlivých zvířat daného druhu na farmě.