Manawydan Mantis - NPC |
Detaily problému |
|
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna |
0001174 | NPC | Nezařazano | veřejný | 10.09.2013 - 17:19 | 14.09.2013 - 21:14 |
|
Reportér | Whitey | |
Přiřazen | Whitey | |
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | N/A |
Stav | reakce | Řešení | otevřený | |
Platforma | | OS | | Verze OS | |
|
Shrnutí | 0001174: Úprava křížení zvířat, oprava výpočtu počtu druhů v ohradě |
Popis | Úprava křížení zvířat, oprava výpočtu počtu druhů v ohradě |
Postup na reprodukci problému | |
Další informace | |
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. |
Závislosti | |
Přiložené soubory | |
|
Historie problému |
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
10.09.2013 - 17:19 | Whitey | Nový problém | |
10.09.2013 - 17:19 | Whitey | Stav | nový => přiřazený |
10.09.2013 - 17:19 | Whitey | Přiřazen | => Whitey |
10.09.2013 - 17:25 | Whitey | Poznámka přidána: 0003007 | |
10.09.2013 - 17:27 | Whitey | Poznámka přidána: 0003008 | |
12.09.2013 - 17:00 | Ilicius | Poznámka přidána: 0003019 | |
12.09.2013 - 18:47 | Whitey | Poznámka přidána: 0003022 | |
12.09.2013 - 18:57 | Ilicius | Poznámka přidána: 0003024 | |
14.09.2013 - 20:29 | Whitey | Poznámka přidána: 0003041 | |
14.09.2013 - 20:30 | Whitey | Poznámka upravena: 0003041 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3041#r822 |
14.09.2013 - 21:14 | Whitey | Poznámka přidána: 0003042 | |
14.09.2013 - 21:14 | Whitey | Stav | přiřazený => reakce |
Poznámky k problému |
|
(0003007)
|
Whitey
|
10.09.2013 - 17:25
|
|
1, Definice chovného zvířete
Typ: Cow/female
Křížení: +Bull/male: 95% Calf, 5% TwoheadedCalf
Křížení: +BigBull/male: 50% Calf, 40% BigCalf, 5% TwoheadedCalf, , 5% BigTwoheadedCalf
Růst: / (kráva už je dospělá, jinak by tu byl typ a za jak dlouho se změní)
2, Defince genetiky
- typ do kterého se NPC změní (místo aplikace genetiky)
- definicí barvy
- bonusy statů/skillů/perků (poměrem vše, nebo konkrétní hodnoty)
Genetika bude pětistupňová. Rodiče stejného genetického typu mají 40% na vytvoření stejného typu, 40% na vytvoření horšího (pokud je), 20% na vytvoření lepšího potomka.
Rodiče rozdílné genetické výbavy budou mít šanci horší (10% za stupeň rozdílu).
Genetika má za následek úpravu barvy, statistik NPC, nebo změnu typy NPC. |
|
|
(0003008)
|
Whitey
|
10.09.2013 - 17:27
|
|
Z definice chovného zvířete se bude počítat typ do kterého spadá. Podle výše uvedené definice bude do kategorie "krávy" spadat Cow, Bull, BigBull, Calf, TwoheadadCalf, BigCalf, BigTwoheadadCalf - farma je při určování počtu bude brát jako jeden typ. |
|
|
(0003019)
|
Ilicius
|
12.09.2013 - 17:00
|
|
Tak myšlenka se mi celkem líbí, jen bych neudělal čistě pět stupnů, ale větvil bych to... |
|
|
(0003022)
|
Whitey
|
12.09.2013 - 18:47
|
|
Větvení zajistí změna typu, např. Bull by se na 3. úrovni změnil na BigBulla a ten bude mít vlastní genetiku. |
|
|
(0003024)
|
Ilicius
|
12.09.2013 - 18:57
|
|
Tak víš co, u krávy bych skoro uvažoval spíš snahu než vypěstit bigbulla, vypěstovat gooddairycow. |
|
|
(0003041)
|
Whitey
|
14.09.2013 - 20:29
(upraveno: 14.09.2013 - 20:30) |
|
Z býka krávu neuděláš... Býk a kráva jsou rozdílná NPC, tj. bude mít každý svůj genetický strom.
Spíš teď uvažuji nad tím zda ho udělat takto lineární, nebo spíš do stromečku. Přetypování v 3. úrovni pětiúrovňové genetiky znamená že se na 4. a 5. stupeň nikdy nedostane, protože změnou typu se změní genetický strom a NPC si začne jiný.
|
|
|
(0003042)
|
Whitey
|
14.09.2013 - 21:14
|
|
SVN 1844: Upraven výpočet počtu druhů na farmě, a počtu jednotlivých zvířat daného druhu na farmě. |
|