Manawydan Mantis - NPC
Detaily problému
0001179NPCNezařazanoveřejný12.09.2013 - 23:0815.09.2013 - 01:14
Whitey 
Whitey 
normálnímalávždy
reakceotevřený 
0001179: Pád skrz [mobiles
Zrovna jsem to omylem shodil..
Použiju příkaz "[mobiles firegiant". Skočím na jednoho z nich, smažu ho. A pak znovu zkouším skočit nejspíš na toho smazaného a spadne to (asi ošetření na null?).
Přidáno z fóra: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=1558&pid=75304#pid75304 [^] (uživatel: Stig)
Žádné štítky nepřiloženy.
Historie problému
12.09.2013 - 23:08WhiteyNový problém
12.09.2013 - 23:08WhiteyStavnový => přiřazený
12.09.2013 - 23:08WhiteyPřiřazen => Whitey
14.09.2013 - 20:27WhiteyPoznámka přidána: 0003040
14.09.2013 - 20:27WhiteyStavpřiřazený => čeká na testy
14.09.2013 - 21:18StigPoznámka přidána: 0003043
14.09.2013 - 21:19StigPoznámka upravena: 0003043bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3043#r824
14.09.2013 - 21:22StigPoznámka upravena: 0003043bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3043#r825
14.09.2013 - 21:24WhiteyPoznámka přidána: 0003044
14.09.2013 - 21:28StigPoznámka přidána: 0003045
14.09.2013 - 21:29StigPoznámka upravena: 0003045bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3045#r827
15.09.2013 - 01:14WhiteyPoznámka přidána: 0003046
15.09.2013 - 01:14WhiteyStavčeká na testy => reakce
15.09.2013 - 01:15WhiteyPoznámka upravena: 0003046bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3046#r829

Poznámky k problému
(0003040)
Whitey   
14.09.2013 - 20:27   
Nenarazil jsem na spojitost mezi pády z 12.9. (farmařina a špatná konstrukce jednoho paketu) a tímto bugem.
Na lokále se už pád nepovedlo zopakovat, považuji za vyřešené.
(0003043)
Stig   
14.09.2013 - 21:18   
(upraveno: 14.09.2013 - 21:22)
Teď jsem to zkoušel znovu a nějak to zas padlo.. :(


Chyba:
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.
   at Server.Network.MovementRej..ctor(Mobile m) in c:\Root\Beta2\Core\Network\Packets.cs:line 3451
   at Server.Network.PacketHandlers.MovementReq(NetState state, PacketReader pvSrc) in c:\Root\Beta2\Core\Network\PacketHandlers.cs:line 1448
   at Server.Network.MessagePump.HandleReceive(NetState ns) in c:\Root\Beta2\Core\Network\MessagePump.cs:line 299
   at Server.Network.MessagePump.Slice() in c:\Root\Beta2\Core\Network\MessagePump.cs:line 132
   at Server.Core.Main(String[] args) in c:\Root\Beta2\Core\Main.cs:line 569

(0003044)
Whitey   
14.09.2013 - 21:24   
Tohle jsem akorát dnes opravoval, tenhle pád to dal do hry - teď už by se neměl opakovat :)
(0003045)
Stig   
14.09.2013 - 21:28   
(upraveno: 14.09.2013 - 21:29)
Ano, máš pravdu, už to nepadá. Postava jen zamrzne na místě (nelze se ani otáčet) a nemůže se hýbat ani cílit ("Je to moc daleko"). Po odkopu na jiné monstrum přes [mobiles je již vše v pořádku, použití příkazu [go Ishar (nebo jinam) však nic neudělá.
Tohle bych ale už neřešil, je to zbytečné a navíc docela záhadné (aspoň pro mě). :) Považoval bych za vyřešeno, díky.

(0003046)
Whitey   
15.09.2013 - 01:14   
(upraveno: 15.09.2013 - 01:15)
Hm... vypadá že by to chtělo opravit problém, ne následek :)
Zamrznutí a nezacilitelnost je následek špatně sestaveného paketu, tenhle paket říká že má přerušit pohyb postavy a proč.