Manawydan Mantis - NPC
Detaily problému
0001213NPCNezařazanoveřejný27.10.2013 - 10:3704.01.2014 - 10:40
Whitey 
Whitey 
normálnímaláN/A
uzavřenývyřešený 
0001213: Hráčům přátelské týmy (záporná čísla týmu)
Pokud má NPC nastavenou zápornou hodnotu týmu, bude:
- skripty posuzováno jako by byla hodnota týmu kladná (tj. normálně)
- ignorovat hráče (jako by mělo tým -1)
Žádné štítky nepřiloženy.
spojený s %id 0001192uzavřený Whitey Partovací NPC 
Historie problému
27.10.2013 - 10:37WhiteyNový problém
27.10.2013 - 10:37WhiteyStavnový => přiřazený
27.10.2013 - 10:37WhiteyPřiřazen => Whitey
27.10.2013 - 10:38WhiteyVztah přidánspojený s %id 0001192
22.12.2013 - 08:58WhiteyPoznámka přidána: 0003318
22.12.2013 - 08:58WhiteyStavpřiřazený => čeká na testy
24.12.2013 - 12:20GalranPoznámka přidána: 0003319
24.12.2013 - 23:59WhiteyPoznámka přidána: 0003324
24.12.2013 - 23:59WhiteyStavčeká na testy => reakce
04.01.2014 - 10:40WhiteyPoznámka přidána: 0003332
04.01.2014 - 10:40WhiteyStavreakce => přiřazený
04.01.2014 - 10:40WhiteyStavpřiřazený => uzavřený
04.01.2014 - 10:40WhiteyŘešeníotevřený => vyřešený

Poznámky k problému
(0003318)
Whitey   
22.12.2013 - 08:58   
Přidána vlastnost:
TeamPlayerFriendly, pokud je tým NPC záporný vrací true

Upravena vlastnost:
Team může nabývat záporné hodnoty menší než -1.
Pokud se nastaví hodnota menší (např. -2), bude Team vracet hodnotu kladnou (2) a TeamPlayerFriendly true.
(0003319)
Galran   
24.12.2013 - 12:20   
Funguje na výbornou, díky moc WD. :)
(0003324)
Whitey   
24.12.2013 - 23:59   
To jsem celkem rád :)
Ještě upravím vlastnost TeamPlayerFriendly aby se dala i nastavovat (teď jen ukazuje stav), nastavení automaticky změní znaménko týmu.
(0003332)
Whitey   
04.01.2014 - 10:40   
SVN 2198 umožní ruční nastavení TeamPlayerFriendly.
Uzavírám.