Manawydan Mantis - NPC
Detaily problému
0001215NPCNezařazanoveřejný28.10.2013 - 00:1914.12.2014 - 12:54
Whitey 
Whitey 
normálnívelkáN/A
reakceotevřený 
0001215: Naučit NPC plížit
Pokud bude mít NPC dovednost Plížení > 0 a alespoň jeden z plížicích perků, mělo by plížení aktivně používat.
Otázka provedení:
- vždy se plížit?
- plížit se pouze pokud zahlédne hráče?
- začít se plížit až když je dost zraněné?
Žádné štítky nepřiloženy.
Historie problému
28.10.2013 - 00:19WhiteyNový problém
28.10.2013 - 00:19WhiteyStavnový => přiřazený
28.10.2013 - 00:19WhiteyPřiřazen => Whitey
28.10.2013 - 00:34StigPoznámka přidána: 0003177
28.10.2013 - 00:36StigPoznámka upravena: 0003177bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3177#r865
28.10.2013 - 00:36StigPoznámka upravena: 0003177bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3177#r866
28.10.2013 - 00:37StigPoznámka upravena: 0003177bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3177#r867
28.10.2013 - 00:37StigPoznámka upravena: 0003177bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3177#r868
04.01.2014 - 13:50WhiteyPoznámka přidána: 0003338
04.01.2014 - 13:50WhiteyStavpřiřazený => čeká na testy
04.02.2014 - 19:51GalranPoznámka přidána: 0003403
04.02.2014 - 20:20WhiteyPoznámka přidána: 0003405
04.02.2014 - 20:20WhiteyStavčeká na testy => reakce
11.05.2014 - 19:11WhiteyPoznámka přidána: 0003458
11.05.2014 - 19:11WhiteyStavreakce => přiřazený
11.05.2014 - 19:11WhiteyStavpřiřazený => čeká na testy
29.05.2014 - 20:20GalranPoznámka přidána: 0003467
29.05.2014 - 22:25WhiteyPoznámka přidána: 0003468
31.05.2014 - 10:22GalranPoznámka přidána: 0003469
14.12.2014 - 12:54WhiteyStavčeká na testy => reakce

Poznámky k problému
(0003177)
Stig   
28.10.2013 - 00:34   
(upraveno: 28.10.2013 - 00:37)
Návrh:
- vždy se plížit - AI: Thief, Predator
- plížit se pouze pokud zahlédne hráče - AI: Animal, Archer, Healer, Mage
- začít se plížit až když je dost zraněné - AI: Melee, BattleMage; eventuelně i TownGuard/MageGuard (pokud nebude dělat problémy vzhledem k funkcím stráží.. ale tuším že tahle AI se možná ani nepoužívá, protože funkce stráží se dávají NPC přes skripta a ne přes Bestiář), Vendor (asi taky pouze formalita, na tuhle situaci by nejspíš ani nedošlo)
- nikdy neplížit - AI: Berserk

(0003338)
Whitey   
04.01.2014 - 13:50   
SVN 2136
- NPC které má skill Plížení (Stealth) a alespoň jeden z perků na plížení se aktivně plíží
--- pokud má AIAdvacedBehavior.Stalker pak se plíží vždy, jinak se plíží pouze pokud (a dokud) má protivníka
SVN 2149
- opravy plížení (plížení blokovalo další činnost NPC, majitel peta ho vidí vždy, pet se neplíží pokud má pŕíkaz Come, Follow, Stay, Stop, nebo None)
(0003403)
Galran   
04.02.2014 - 19:51   
NPC se umí plíží :), ale když se odhalí, tak se zasekne a nic nedělá, jako kdyby se snažilo opět začít plížit.
(0003405)
Whitey   
04.02.2014 - 20:20   
Takže se mi to opravit nepovedlo.
Dík za test, budu hledat dál.
(0003458)
Whitey   
11.05.2014 - 19:11   
Opraveno, NPC už jednají.
(0003467)
Galran   
29.05.2014 - 20:20   
Funguje. :)
Testováno na "Pumě", kdy jsem jí dal perky: Kamufláž a Tichý pohyb, oba na 2. stupni.

Pouze se mi nepodařilo navodit: "...vždy, jinak se plíží pouze pokud (a dokud) má protivníka" (z druhé poznámky).
(0003468)
Whitey   
29.05.2014 - 22:25   
Pokud nastavíš v Bestiáři / props AIAdvancedBehavior na Stalker, tak by se to NPC mělo plížit vždy.
Bez toho nastavení by se mělo plížit pouze pokud vidí někoho na koho chce útočit.
(0003469)
Galran   
31.05.2014 - 10:22   
Citace: "Bez toho nastavení by se mělo plížit pouze pokud vidí někoho na koho chce útočit."

Ať zkouším jak zkouším, stále se mi nedaří navodit.