Manawydan Mantis - Ostatní
Detaily problému
0001220OstatníÚpravyveřejný03.11.2013 - 18:2404.01.2014 - 13:49
Whitey 
Whitey 
urgentnímaláN/A
uzavřenývyřešený 
0001220: Změna funkce opravovacích kouzel
Návrh k opravám:
Slabší kouzlo umožní obejít pouze povolání / skilly.
všechna povolání, skill maximálně do 40 bodů (15 + magery x 0,25)
Silnější kouzlo umožní obejít povolání / skilly / perky.
všechna povolání, skill maximálně do 80 bodů (20 + magery x 0,60), perk maximálně do 3. úrovně (Math.Floor(Magery/30)
Veškeré ostatní náležitosti (výrobní kontejner, nářadí, věci na opravu) musí mít kouzelník / kněz u sebe - prostě klasická oprava jako u řemeslníka.
Takhle na tom bude kouzelník a řemeslník zhruba stejně + znemožníme kouzleníkovi opravovat top předměty. Řemeslník má také výhodu svých perků, které mu sníží spotřebu materiálu apod.
Žádné štítky nepřiloženy.
spojený s %id 0001237reakce Whitey Dokončit systém oprav 
Historie problému
03.11.2013 - 18:24WhiteyNový problém
03.11.2013 - 18:24WhiteyStavnový => přiřazený
03.11.2013 - 18:24WhiteyPřiřazen => Whitey
07.11.2013 - 17:50WhiteyPoznámka přidána: 0003221
07.11.2013 - 17:50WhiteyPoznámka upravena: 0003221bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3221#r872
04.01.2014 - 13:49WhiteyPoznámka přidána: 0003337
04.01.2014 - 13:49WhiteyStavpřiřazený => uzavřený
04.01.2014 - 13:49WhiteyŘešeníotevřený => vyřešený
04.01.2014 - 13:49WhiteyVztah přidánspojený s %id 0001237
04.01.2014 - 13:49WhiteyPoznámka upravena: 0003337bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3337#r941

Poznámky k problému
(0003221)
Whitey   
07.11.2013 - 17:50   
Změna navržených parametrů opravy podle současného provedení kouzel:

Mending (magický i modlitba):
double skill = 15 + Caster.Skills.Alternation.Value * 0.25;
int perk = 0; //mending nedává perk

MakeWhole (modlitba):
double skill = 25 + Caster.Skills.Alternation.Value * 0.50;
int perk = (int)Math.Floor( Caster.Skills.Alternation.Value / 30 );

(0003337)
Whitey   
04.01.2014 - 13:49   
Vyřešeno v rámci bugu 1237.