Manawydan Mantis - Ostatní | |||||
Detaily problému | |||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna |
0001231 | Ostatní | Úpravy | veřejný | 12.11.2013 - 19:57 | 12.11.2013 - 19:57 |
Reportér | Whitey | ||||
Přiřazen | |||||
Priorita | nízká | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | N/A |
Stav | nový | Řešení | otevřený | ||
Platforma | OS | Verze OS | |||
Shrnutí | 0001231: Rozšíření možností Map s pokladem | ||||
Popis | Idea k mapám s pokladem: - Hlídači: NPC neútočí hned, ale až při pokusu otevřít nebo odnést bednu. - Interakce: Při pokusu otevřít nebo odnést bednu se spustí interakce. - Gremlini: NPC bednu "ukradnou" a zamíchají se mezi sebou. Bedna vypadne až po zabití posledního. - Stráže: jedno z NPC má klíč od bedny. - Nástraha: NPC jsou skrytá svým skillem (musím to konečně naskriptovat), zaútočí až při pokusu otevřít nebo odnést truhlu. - Magická stráž: NPC vyskočí až při pokusu otevřít nebo odnést truhlu. - Bez stráží: žádná NPC nevyskočí | ||||
Postup na reprodukci problému | |||||
Další informace | Přidáno z fóra: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=971&pid=76612#pid76612 [^] (uživatel: Whitey) | ||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||
Závislosti | |||||
Přiložené soubory | |||||
Historie problému | |||||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna | ||
12.11.2013 - 19:57 | Whitey | Nový problém |
K tomuto problému neexistují žádné poznámky. |