Manawydan Mantis - NPC
Detaily problému
0001233NPCNezařazanoveřejný14.11.2013 - 22:3102.07.2014 - 16:53
Whitey 
Whitey 
nízkámaláN/A
uzavřenývyřešený 
0001233: NPC s možnostmi vyvolávání jako má Advancedvendor
Koukal jsem
Nemám udělat obyčejné NPC se stejným rozhraním na vyvolávání jako má AVčko? Že by nereagovalo na dvojkilk jako vendor apod.
Mohl by mít i povel move:lokace, use:item (jako animate, ale pro otevírání dveří apod) víc slotů.
Nechápejte to špatně, nemá to být náhrada za IS, spíš taková rychlovka s menší zátěží na systém.
Přidáno z fóra: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=971&pid=76763#pid76763 [^] (uživatel: Whitey)
Žádné štítky nepřiloženy.
Historie problému
14.11.2013 - 22:31WhiteyNový problém
14.11.2013 - 22:31WhiteyStavnový => přiřazený
14.11.2013 - 22:31WhiteyPřiřazen => Whitey
23.11.2013 - 23:28WhiteyPoznámka přidána: 0003282
23.11.2013 - 23:28WhiteyStavpřiřazený => čeká na testy
24.11.2013 - 00:46WhiteyPoznámka přidána: 0003283
24.11.2013 - 11:32GalranPoznámka přidána: 0003285
24.11.2013 - 15:23WhiteyPoznámka přidána: 0003286
28.11.2013 - 19:56GalranPoznámka přidána: 0003288
29.11.2013 - 18:23WhiteyPoznámka přidána: 0003289
29.11.2013 - 18:32WhiteyPoznámka přidána: 0003290
03.12.2013 - 20:16GalranPoznámka přidána: 0003299
03.12.2013 - 21:02WhiteyPoznámka přidána: 0003302
03.12.2013 - 21:02WhiteyStavčeká na testy => reakce
05.06.2014 - 21:03GalranPoznámka přidána: 0003470
05.06.2014 - 22:30WhiteyPoznámka přidána: 0003471
05.06.2014 - 22:30WhiteyStavreakce => přiřazený
28.06.2014 - 15:16WhiteyPoznámka přidána: 0003482
28.06.2014 - 15:16WhiteyStavpřiřazený => čeká na testy
29.06.2014 - 11:45GalranPoznámka přidána: 0003484
29.06.2014 - 11:54GalranPoznámka upravena: 0003484bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3484#r973
29.06.2014 - 13:43WhiteyPoznámka přidána: 0003485
29.06.2014 - 16:55GalranPoznámka přidána: 0003486
01.07.2014 - 17:42GalranPoznámka přidána: 0003488
02.07.2014 - 16:53WhiteyPoznámka přidána: 0003489
02.07.2014 - 16:53WhiteyStavčeká na testy => uzavřený
02.07.2014 - 16:53WhiteyŘešeníotevřený => vyřešený

Poznámky k problému
(0003282)
Whitey   
23.11.2013 - 23:28   
SVN2041:
GM Příkazem [setCrier lze libovolnému NPC nastavit vyvolávání.
NPC se vyvoláváním bude řídit pokud nemá co na práci (idle) a nemá soupeře.
(0003283)
Whitey   
24.11.2013 - 00:46   
NPC vyvolávání bylo rozšířeno o možnosti:
Přesun: NPC přejde na zadanou lokaci. Přesun je realizován pomocí nastavení Home lokace NPC.
Použij: NPC provede dvojklik na zadaném předmětu

Změna v animaci předmětu: Předmět přestane být v další akci animován.
(jinak zůstával pořád běžet)
TODO: Prověřit zda animace nekončí když je za tím hned další akce. Asi končí, ale neměla by, dokud neproběhne pauza.

Pozor: Vyvolávání obsluhuje AI. Pokud je NPC v sektoru který je neaktivní (nejsou v něm hráči), pak se AI vypne a tím se vypne i vyvolávání.
(0003285)
Galran   
24.11.2013 - 11:32   
Vypadá to velmi dobře. :)

-Ale uvítal bych možnost posouvání jednotlivých akcí (čili, abych je mohl mezi sebou vyměnit bez nutnosti mazání).
-Když nastavím akci "promluv", tak se nic nestane, teprve až když zadám text a následně nastavím akci "promluv", tak vyskočí další "zvol akci".
-Šlo by zařídit, aby během "přesunu" mohlo npc dál vyvolávat? Teď když jde na svoji home pozici, tak se vždy "sekne", provede svoji akci, pak porkačuje dál a opět se "sekne", to se opakuje dokud nedojde do cíle.
(0003286)
Whitey   
24.11.2013 - 15:23   
Otestuj prosím ještě po restartu, až bude SVN min. 2044.
Opravoval jsem tam některé problémy + přidal možnost "Vlož za".

Pokusím se přidat volby "Posuň nahoru" + "Posuň dolů", to by mohlo jít.

Přesun má na svědomí AI, NPC prostě jde na svojí Home lokaci. Co má na svědomí to zastavování budu muset zjistit, asi se tam po promluvení nastavuje něco co blokuje chůzi na home lokaci.
Druhá možnost je že se pokusím změnit způsob přesunu, místo přesunu lokace Home by to bylo přes ovládání chůze NPC příkazy.
(0003288)
Galran   
28.11.2013 - 19:56   
Šlo by zařídit, aby se filtrovaly hlášky z [setcrier? -> nezapisovaly do deníku?
(0003289)
Whitey   
29.11.2013 - 18:23   
Možná ano, podívám se jestli nepůjdou přiřadit pod jiný typ zprávy.
(0003290)
Whitey   
29.11.2013 - 18:32   
Tak bohužel pokud nezavedeme nové typy zprávy tak to není možné. Typ zprávy je odesílán na klienta, který si s tím pak dělá své.
Pokud bych chtěl nějak to obejít tak musím zrušit možnosti Yell/Whisper a posílat text jako emote, obarvené na barvu řeči.
(0003299)
Galran   
03.12.2013 - 20:16   
Škoda, rozhodně na tržišti by to pomohlo. :)

Též by se hodila možnost: "smazat vše" ve vyvolávání.
(0003302)
Whitey   
03.12.2013 - 21:02   
Smazat vše přidám.
Vzhledem ke Geově neaktivitě uvažuji o šťourání do klienta.
(0003470)
Galran   
05.06.2014 - 21:03   
Připomínám. :)

Hodila by se možnost: "Smazat vše" a "Zastavit vyvolávání" - kvůli [control, kdy je nutnost přeskakovat z jenoho npc do druhého.
(0003471)
Whitey   
05.06.2014 - 22:30   
Snad si na to vzpomenu.
- "Smazat vše" jako položku v menu
- [setCrier clear = zruší vyvolávání (tj."Smazat vše" příkazem)
- [setCrier off = vypne vyvolávání do nejbližšího restartu (tj. stop se nebude ukládat)
- [setCrier on = zapne stopnuté vyvolávání
(0003482)
Whitey   
28.06.2014 - 15:16   
SVN 2647: poznámka 3471 zapracována.
(0003484)
Galran   
29.06.2014 - 11:45   
(upraveno: 29.06.2014 - 11:54)
Použil jsem [setCrier off -> pád serveru.

Jinak jsem si všimnul, že se smazala většina vyvolávání, což je pro mě velice nepříjemné, jelikož každé mé NPC v Gorenu něco "vyvolává".

Edit: Už jsem na to přišel, smazalo se to pouze u AV vendorů, kteří nebyli nastaveni jako systémový.

(0003485)
Whitey   
29.06.2014 - 13:43   
Smazaly se vyvolávání???
(0003486)
Galran   
29.06.2014 - 16:55   
Vše funguje z poznámky 3471.
Jen když se daný příkaz zacílí na npc, které namá "vyvolávání", tak spadne server. :D
(0003488)
Galran   
01.07.2014 - 17:42   
Vše funguje, díky WD. :)
(0003489)
Whitey   
02.07.2014 - 16:53   
Není zač. Jsem rád že se mi povedlo vyřešit i pár problémů v gumpu, takže teď maká jak má.
Uzavírám.