Manawydan Mantis - Ostatní | |||||
Detaily problému | |||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna |
0001361 | Ostatní | Úpravy | veřejný | 29.12.2014 - 13:52 | 29.12.2014 - 13:52 |
Reportér | Whitey | ||||
Přiřazen | |||||
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | nevyzkoušeno |
Stav | nový | Řešení | otevřený | ||
Platforma | OS | Verze OS | |||
Shrnutí | 0001361: Generování hue podle popisu | ||||
Popis | V Colorings.cs se rozebírá barva na komponenty, a z nich se definuje název barvy. Chci vytvořit zpětný postup, který udělá např. náhodnou hnědou (vezme rozsahy hnědé a vytvoří náhodnou saturaci) atd. Měly by nahradit současné Utility.RandomGreenHue() apod., které dělají na NPC barvy které nejsou hráči technicky dostupné. | ||||
Postup na reprodukci problému | |||||
Další informace | |||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||
Závislosti | |||||
Přiložené soubory | |||||
Historie problému | |||||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna | ||
29.12.2014 - 13:52 | Whitey | Nový problém |
K tomuto problému neexistují žádné poznámky. |